Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, maar toch gewoon krankzinnig dat Chelsea dat weer betalen.

Ze hebben daar al meerdere honderden miljoenen gespendeerd, maar ze hebben nog altijd geen deftige spits :laugh: Jammer. Ik kon Chelsea nog wel hebben onder Abramovich, maar sinds die Boehly er zit moet ik van die club ook niks meer weten.
Ja, Chelsea is wanhopig. Benfica begrijp ik volledig.
 
Fernandez voor 105 miljoen pond, crazy geld voor iemand die er een half seizoen in Europa heeft opzitten.
Zyech zijn transfer naar PSG is niet doorgegaan.
 
Fernandez voor 105 miljoen pond, crazy geld voor iemand die er een half seizoen in Europa heeft opzitten.
Zyech zijn transfer naar PSG is niet doorgegaan.
Yeeessssssss, eindelijk versterking op dat middenveld, na zoveel jaren en ettelijke miljoenen uitgegeven...

Zyech wel zuur, blijkbaar meerdere keren verkeerde papieren doorgegeven, someone fucked up.
 
En Liverpool dus, zoals verwacht, geen middenvelder gehaald. Een seizoen onder Klopp gewoon zomaar weggegooid. Nog niet de minste moeite gedaan om het te redden. De transfer van Gakpo wordt met de dag vreemder ook.
Wat er daar achter de schermen aan het gebeuren is moet redelijk serieus zijn lijkt me. Club is van 1 van de best gerunde clubs in het land naar een bende amateurs gegaan op een goeie 18 maanden.
 
Terem Moffi heeft amper 8 maanden bij Kortrijk gespeeld, maar ze hebben die voor 8 miljoen aan Lorient verpatst en die is nu door Lorient aan Nice uitgeleend met verplichte aankoopoptie voor 22,5 miljoen euro. Waarvan Kortrijk 3-4 miljoen zou opstrijken.

Dat is een serieus goed stukje business.
 
Wat zou met Messi zijn volgend seizoen? De geruchten dat hij naar SA vertrekt lijken steeds meer aan te nemen. Toch zonde dat een Ronaldo en Messi gaan eindigen op zo'n niveau.
 
Ik mag ook al een miljard of meer op mijn rekening staan hebben, als ik met zo'n palmares op't einde van mijn carrière tijdens het uitbollen nog een half miljard per jaar kan gaan verdienen ... ook al is het in SA tegen Mohammed met de pet ...
 
Ik mag ook al een miljard of meer op mijn rekening staan hebben, als ik met zo'n palmares op't einde van mijn carrière tijdens het uitbollen nog een half miljard per jaar kan gaan verdienen ... ook al is het in SA tegen Mohammed met de pet ...
Dan gaat ge toch gewoon uitbollen bij Rosario in uw geboortestad?
 
Dan gaat ge toch gewoon uitbollen bij Rosario in uw geboortestad?
Maar gaan ze u daar een half miljard betalen? En soit, dat kan hij ook nog altijd hé. Twee jaar in SA spelen, een miljardje binnenrijven, en dan is hij nog 'maar' 38. Kan dan nog altijd naar Rosario voor echt de fin de carrière.
 
Ik vind het ook zonde, moest hij naar SA vertrekken, want een Boca Juniors ofzo is natuurlijk mooier qua gevoel. Maar zeg maar eens "neen" tegen zoveel geld.
 
Maar gaan ze u daar een half miljard betalen? En soit, dat kan hij ook nog altijd hé. Twee jaar in SA spelen, een miljardje binnenrijven, en dan is hij nog 'maar' 38. Kan dan nog altijd naar Rosario voor echt de fin de carrière.
Neen, maar wat deert het als ge al miljarden verdiend hebt in uw carrière? Is uw geldhonger dan echt zo groot dat ge in een woestijn moet gaan shotten tegen janneke en mieke? Bij Ronaldo overigens net hetzelfde gevoel. Kan ik niet begrijpen. En die speelt gelijk ne gefrustreerde zot daar. Elke match wordt het erger. Dus ik denk niet dat hij het heel leuk vindt daar.
Zelfs bij Alderweireld begreep ik dat totaal niet, ook al was dat maar een doorsnee verdediger bij Spurs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan