Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziyech op weg naar PSG 😥
Ondanks dat die de laatste weken weer wat beter aan het spelen was ben ik hier niet droevig om, imo te plat voor de PL. Wat ik wel erg zou vinden is de geruchten rond een vertrek van Gallagher, die zou naar Everton kunnen voor 40 miljoen... Was nochtans 1 van de betere de laatste tijd...
 
Hoewel het een mooie prijs is voor Jorginho die over enkele maanden gratis had vertrokken is het toch wel straf gezien de staat van het middenveld bij Chelsea...
 
Dit wil waarschijnlijk toch zeggen dat Fernandez in kunnen en kruiken is.
Zou me verbazen, ik zie dat vandaag niet meer gebeuren eerlijk gezegd, laatste geruchten in Portugal zouden ook zijn dat het meer en meer waarschijnlijk is dat hij bij Benfica blijft. Het zou blijkbaar ook los staan van Fernandez maar eerder te maken hebben met die jonge gast, Andrey Santos, waarvoor ze hopen een "work permit" te kunnen krijgen.
 
Bwaaaaaaaaaaaaaaaa, Crystal Palace is dan geen jojo ploeg, ze eindigen steevast in de onderbuik van het klassement.

Ik beschouw het als een win :cool:

Maar ik denk wel dat hij de gewone EPL middenmoot aankan. En nu Anderlecht zo ongelooflijk slecht speelt, zie ik die ook niet terugkeren naar JPL. Op dat vlak was ik dan wel fout.
Mits hij zich kan tonen in de komende maanden, verwacht ik wel dat hij in de zomer naar een middenmoot club in de EPL trekt. Voor de top komt hij toch tekort.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan