Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk niet dat Club schrik heeft dat Anderlecht hun financieel gaat overklassen dus dat prijs opdrijven riedeltje geloof ik niet in. Daarbij dat is 7 miljoen inclusief bonussen dus dat is voor hetzelfde geld 5 miljoen nu en de rest later (bij eventueel kampioen, ...)

Ken em niet maar hopelijk beter dan de vorige ? zovele spitsen die zijn aangekocht en gefaald.
 
Inderdaad, kan zijn dat Anderlecht helemaal geen interesse had maar dat dit gerucht door zijn makelaar of club de media in is gestuurd voor meer centen uit de brand te slepen.
Mja van zodra ik hoor : kost 7 miljoen , weet je toch gewoon dat Anderlecht dat niet kan betalen.
 
Inderdaad, kan zijn dat Anderlecht helemaal geen interesse had maar dat dit gerucht door zijn makelaar of club de media in is gestuurd voor meer centen uit de brand te slepen.
Ik vond die zelfs ni top tegen ons, weliswaar gescoord maar die zen pijp was uit na 60 min .
 
Gerkens is een Buffalo, goed voor op de bank en in te vallen tegen de mindere goden.
Hopelijk een De Sart verhaal en kan hij mij aangenaam verrassen :)
 
Gerkens is een Buffalo, goed voor op de bank en in te vallen tegen de mindere goden.
Hopelijk een De Sart verhaal en kan hij mij aangenaam verrassen :)
Denk niet dat die voor de bank gekomen is, zie die wel een basisplek veroveren. Zeer nuttige speler om in je kern te hebben. Spijtig dat blessures zijn seizoen hebben verpest want was erg goed begonnen.
 
Spijtige zaak, maar als die niet wil/kan bijtekenen, is het natuurlijk wel de moment om er nog iets voor te krijgen want in 2024 loopt zijn contract af.
Riemer was er niet zo'n fan van. Nochtans zijn waarde al bij de Futures bewezen.
Zou Vaesen dan vertrekken bij Westerlo of is dat om het vertrek van Vetokele op te vangen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan