Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Igor Thiago, Braziliaanse spits van Ludogorets, zou heel dicht bij Club Brugge staan.

Zou op de radar zijn gekomen door de matchen tegen Anderlecht. Moet 3 à 4 miljoen kosten.
 
Igor Thiago, Braziliaanse spits van Ludogorets, zou heel dicht bij Club Brugge staan.

Zou op de radar zijn gekomen door de matchen tegen Anderlecht. Moet 3 à 4 miljoen kosten.
Tis dit jaar wel een referentie, goed zijn tegen Anderlecht. Dan kunt ge zowat iedereen van elke ploeg gaan halen dit seizoen. :unsure:
 
Kayembe van Charleroi naar Genk. Sterke transfer.

Hele mooie transfer. Het hoeven niet altijd jonge buitenlandse spelers te zijn. Ik had die hier wel liever als een jaar of 2 eerder gezien.
 
Denk dat ik best wat van Twitter blijf ....
Anderlecht heeft middenvelder x op het oog , Club Brugge is ook geintereseerd
Club Brugge heeft spits y op het oog , Anderlecht is ook geintereseerd
 
Denk dat ik best wat van Twitter blijf ....
Anderlecht heeft middenvelder x op het oog , Club Brugge is ook geintereseerd
Club Brugge heeft spits y op het oog , Anderlecht is ook geintereseerd
Ik las dat Sadiki, Sardella en Stassin mogen vertrekken? Sadiki zou sowieso einde contract zijn.
 
Sadiki mag weg bij een goed bod, Stassin twijfelt zelf over zijn toekomst bij Anderlecht, en een Sardella mag dan enkel weg voor minimum 3 miljoen... En Slimani is ook aan het twijfelen voor een verlengd verblijf, al kan je het hem niet kwalijk nemen moest hij op zijn leeftijd kiezen voor een lucratief contract in het Midden-Oosten natuurlijk.

Enfin, maar weinig dus om blij te worden als Anderlecht supporter... Benieuwd wanneer Fredberg en co in gang beginnen schieten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan