Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat heet Sports Late Night.
En rechtengewijs kost dat de vrt een pak meer dan ET. + personeel om van elke match een samenvatting van ongeveer 10 minuten te maken.

Dank je, ik was niet eens op de hoogte van dat programma. Beetje pijnlijk hoeveel ik mis nu ik in het buitenland verblijf...
Bon, extra videomateriaal elke week dus :)
 
Ze moeten gewoon die 90 Minutes in de plaats op antenne smijten. Het is niet dat ze daar zo veel kijkers mee zullen verliezen, het gedateerde programma dat Extra Time is.
 
Sports Late Night is top.
Deels akkoord, qua presentatie vaak echt goed.

Maar die Go Play website en vooral de timing wel heel zwak. Duurt soms heel lang eer het online komt, ook enkel in zijn volledigheid, voortspoelen werkt amper. Voor samenvattingen kijk ik eigenlijk enkel nog naar RTBF (online), uitwerking is daar een pak beter. Samenvattingen meteen na de uitzending online, aparte samenvattingen per match en ook de volledige uitzending staat er op.
 
Deels akkoord, qua presentatie vaak echt goed.

Maar die Go Play website en vooral de timing wel heel zwak. Duurt soms heel lang eer het online komt, ook enkel in zijn volledigheid, voortspoelen werkt amper. Voor samenvattingen kijk ik eigenlijk enkel nog naar RTBF (online), uitwerking is daar een pak beter. Samenvattingen meteen na de uitzending online, aparte samenvattingen per match en ook de volledige uitzending staat er op.
RTBF is inderdaad top. Die hun samenvattingen zijn ook langer dan die van Sports Late Night.
 
@Général Zantas

Simon Michez naar den Beerschot. Niet het beste seizoen achter de rug, maar wel een leuke speler waar wel potentieel in zit. Leuke transfer, vind het wel jammer dat hij vertrekt.

Was geen certitude en scoorde amper 3 doelpunten zonder enige assists, is me ook nooit echt opgevallen. Komt gelukkig gratis over.
Jong, Belgisch en gratis, daar zeg ik op voorhand nooit nee tegen. Maar ik word er niet gelijk warm van. Afwachten dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan