Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha 15 miljoen! Zelfs een derde daarvan had ik al top gevonden!
We spelen beter zonder hem en hij is radeloos als hij beslissing moet nemen, topwerk dat hij weg is.
 
15 miljoen is zeer mooi. Maar toch zou ik niet verbaasd zijn moest die ooit eens echt ontploffen ( :unsure: )

Want er zit volgens mij echt wel meer in dan wat die bij Brugge heeft laten zien.
Maar bij Brugge marcheert her niet, dus nen dikke strik errond.
 
Nusa verlengt zijn contract tot 2027. Hopelijk mag die volgend seizoen dan wat meer meedoen.
Zal wel, is echt wel nog jong, vorige week nog altijd maar 18 jaar geworden.
En viel al af en toe in, en scoorde zelfs al in de CL (niet dat dat altijd zooo veel zegt).

Olson & Lang zijn beide al 23, dus logisch dat die spelen momenteel.
 
15 miljoen is zeer mooi. Maar toch zou ik niet verbaasd zijn moest die ooit eens echt ontploffen ( :unsure: )

Want er zit volgens mij echt wel meer in dan wat die bij Brugge heeft laten zien.
Maar bij Brugge marcheert her niet, dus nen dikke strik errond.
Die kans zit er zeker in, maar zal 99 procent zeker een percentage doorverkoop bij zitten. Waardoor we nog wel enkele miljoenen extra kunnen incasseren eventueel als ie zou doorbreken.
 
Is ie dat uitendelijk ook geweest?
Zijn eerste seizoen was mss wel cva, maar ik herinner me precies dat de teneur ook niet zo geweldig positief was, of dat zeker niet iedereen "fan" was?
Een 35-jarige geef je in principe geen contract van 2 seizoenen ook al ‘is hij belangrijk in de kleedkamer’
 
Is ie dat uitendelijk ook geweest?
Zijn eerste seizoen was mss wel cva, maar ik herinner me precies dat de teneur ook niet zo geweldig positief was, of dat zeker niet iedereen "fan" was?
Vorig seizoen ons toch vaak door moeilijke wedstrijden geloodst toen we wenig kansen creeërden, en uiteindelijk toch ook 12 goals gemaakt in de competitie. Dit seizoen was het wel te merken dat het beste er ondertussen af is.
 
Is ie dat uitendelijk ook geweest?
Zijn eerste seizoen was mss wel cva, maar ik herinner me precies dat de teneur ook niet zo geweldig positief was, of dat zeker niet iedereen "fan" was?

Vervelende speler in het samenspel, maar vorig seizoen wel rond nieuwjaar een hoop heel belangrijke goals gemaakt. Dit seizoen was duidelijk wel het seizoen teveel, want zelfs die statistieken en het doelgevaar waren quasi volledig verdwenen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan