Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje oneerlijke vergelijking. Voor ons is een miljard hallucinant natuurlijk, omdat we zo weinig verdienen. Afin, ik toch :(

Voor Messi is het dus jaarsalaris *10. Betere vergelijking is dan, zou jij (of eenieder wie hier) voor ~40.000 euro per maand gaan werken in Saudi Arabie voor 2 jaar?
Antwoord zal voor de meesten nog altijd wel ja zijn natuurlijk.
Blijft een moeilijke vergelijking om te maken. Wij zijn loonslaven en dan maakt 40k/maand verdienen voor een jaar of 2 natuurlijk een wezenlijk verschil. Stel dat je euromillions zou winnen (100mio), zou je er dan nog over nadenken om naar Saudi Arabie te verhuizen?

Messi is al miljardair en het enige waar hij zich om zou moeten bekommeren is hoe hij de rest van zijn leven zin kan geven. Met het geld dat hij nu al heeft kan hij zich veel permitteren. Dan maak je normaal andere levenskeuzes dan je 2 jaar lang in een zandbak te begraven voor nog wat meer geld.

Maar ok, ik zal er mijn slaap niet voor laten. :)
 
Ik vind het ook allemaal zonde en ik vraag me ook af wanneer je genoeg geld hebt. Anderzijds kunnen wij ons niet verplaatsen in hun manier van leven en zien we veel voetballers voor het geld kiezen om uit te bollen. Dus ergens is die aantrekkingskracht van geld toch moeilijk te weerstaan. Zelfs als je al enorm rijk zijt.

Nu is er nog niks rond en wie weet waar hij volgend jaar speelt.
 
Denk dat ook de afkomst en achtergrond meespelen. Als je van zeer arme komaf bent, denk ik dat je sneller voor de dollars gaat, nog meer om je kroost een gulle toekomst te bieden
 
Denk dat ook de afkomst en achtergrond meespelen. Als je van zeer arme komaf bent, denk ik dat je sneller voor de dollars gaat, nog meer om je kroost een gulle toekomst te bieden
Tgoh, die zit met sponsorcontracten erbij al tegen het miljard dollar aan te jurken. Dan ben je toch wel al lang het punt voorbij dat zijn jeugd daar nog een rol in speelt. Kom, die verdient met zijn sponsorcontract bij Adidas alleen al 25 miljoen per jaar. Zelfs zijn achterkleinkinderen zijn al gesetteld voor het leven. Het is toch wat triestig om 2 van de beste voetballers aller tijden te zien uitbollen ergens in de woestijn.

Ik blijf erbij, die had bij de eerste persconferentie na het WK gewoon moeten zeggen “dit was mijn laatste match, ik stop ermee”.
 
Lucas Hernandez zou persoonlijk akkoord hebben met PSG.
Dikke speler om kwijt te geraken, maar ook dikke 6 maanden per jaar op de ziekenkas.
PSG zal wel eerst een fee moeten onderhandelen met Bayern aangezien ie nog tot 2024 onder contract ligt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan