Nieuwjaarsbrieven van de crew

2024-front-2.jpg


Wat beter om te doen op Oudejaarsavond of Nieuwjaar, dan het voorlezen van leuke nieuwjaarsbrieven!
Onze crew heeft weer hun stinkende best gedaan om jullie te voorzien van toffe, originele en vooral oprechte brieven/wensen.

Ik ben super trots op mijn team, ook op hun nieuwjaarsbrieven! :love2:

Vooraleer ik de brieven op jullie afvuur, wil ik jullie een spetterend nieuwjaar toewensen. Eentje met veel liefde, gezondheid en een flinke dosis BeyondGaming. 🎆

Geniet er met volle teugen van! 💯

@Loser
1704022020271.png

Bedankt voor weer een heerlijk jaar!

Het is echt fijn om te zien dat het eeuwig groeiend aantal gebruikers elkaar leert kennen, banden vormt en (virtueel) samen dingen doet. Zoals dat hoort bij familie, kunnen jullie elkaar ook uitstekend de duvel aandoen.

Maar stiekem staan jullie nog sneller klaar om elkaar te helpen. Bij de crew zien hoe nieuwe mensen zich geroepen voelen, hun draai vinden, hun eigen hoekje weten uit te werken tot iets prachtigs, hoe oude rotten de groep blijven versterken met hun ervaring en hun vermogen om iedereen erbij te trekken.

En dat dankzij een simpel vzw’tje en een webadres. Ik ben er heel dankbaar voor.


@Cyberkef
1704020444837.png

2023, wat een jaar... Een jaar van stabiliteit en gestage groei op alle belangrijkste cijfervlakken, wat kan een KPI-mens meer wensen! 🚀

(Crew-)Members die komen, (crew-)members die gaan, maar BeyondGaming zal voor altijd blijven bestaan! 🥳

En last but not least: 2024; een jaar met wat veranderingen op til? :unsure: 😏



@Tova
1704020290937.png

Beste BeyondGaming-vrienden, groot en klein,
Het is weer die tijd, wat zijn deze dagen ooh zo fijn!
2024 staat voor de deur, vol avontuur en spelplezier.
Een nieuw gaming-hoofdstuk, een verhaal vol vertier.
De beste reviews uit binnen- en buitenland,
Staan naast het beste nieuws in onze digitale BG-krant.
Films, Series, Bordspellen of een game?
Het forum biedt een oplossing voor uw probleem!
Met controllers in de hand, gaan we het nieuwe jaar in,
Een jaar vol kansen, vol met gamingzin.
We kunnen er niet snel genoeg aan starten,
In 2024 veroveren we verder jullie harten.
Fijne kerstdagen en een nieuwjaar vol gamepret,
Maar eerst aanschuiven aan het krokettenbanket.

TOVA - 26/12/2023 Destelbergen


@Squidward
1704020228362.png

Ho Ho Hooooly Mackerel, wat een jaar! Vond u het fijn? Nee? Ik ook niet zo, eigenlijk.

2023 was eigenlijk gewoon van het slechte te veel, op elk vlak. Té veel was té duur, te veel conflict bleef maar escaleren, té té té. Het was zoeken naar een glimlach in kleine dingen, geluk in petieterige hoekjes. Voor mij blijft BeyondGaming zo een hoekje. Oké, niet meer zo petieterig, dit jaar was de groei heel knap. Wel blijft het laagdrempelig en open voor al wie zin heeft, wees welkom one and all! Als familie - ja, het mag al wat melig zo rond Eindejaar, pas op of ik leg White Christmas op - houden wij er aan om ook in 2024 de glimlach te brengen en verder te bouwen aan onze community.

Voor mijzelf hoop ik in 2024 met even veel plezier te kunnen blijven krabbelen en mijn teen in menig nieuw - symbolisch - water te kunnen dippen. (Zolang het water tot bij komt en ik er niet naartoe moet, welteverstaan, ik ga ook geen onmogelijkheden beloven voor het nieuwe jaar … )

Laat de komende twaalf maanden u vooral met zachtheid behandelen, neem tijd om even te ademen, niemand anders zal het voor u doen. Keep faith, keep heart, keep buggering on.


@Aeyenah
1704020186571.png

In 2023 heb ik voortgebouwd op mijn voornemens van het vorige jaar: mijn tijd en energie alleen investeren in dingen die ik écht leuk vind. En eerlijk gezegd, dat is me aardig goed gelukt!

Dit jaar stond nog steeds voornamelijk in het teken van mijn liefde voor films. Ik schrijf nog steeds met veel plezier recensies, maar ook de socials van BeyondGaming groeien gestaag en het sociale mediateam ontdekt steeds meer mogelijkheden.

We hebben al een paar leuke ideeën in de maak, dus hou zeker de podcast en het YouTube-kanaal in de gaten. Maar hé, vergeet ook niet om ons te volgen op Instagram, X en Facebook, want daar zal ook het een en ander gaan gebeuren!

Ik hoop dat jullie allemaal net zo enthousiast zijn over het komende jaar als ik. Ik wens iedereen een gelukkig en gezond nieuw jaar toe!



@exCite
1704020137965.png

Ja BG’ers groot en klein, wat een jaar was 2023 weer. Een jaar vol politieke debacles die niet enkel in de media maar zeker ook hier uitvoerig besproken werden. Een jaar met veel nieuwe (actieve leden). En vooral een jaar waar onze community weer kon groeien naar nieuwe hoogtes.

Ik ben zelf vooral blij dat ik eind 2022 één van jullie supermoderators mocht worden en daarin in 2023 mocht groeien, met dank aan Loser en coldplayke, ik ga in 2024 opnieuw mijn uiterste best doen om dat nog beter te doen en jullie bij te staan waar nodig.

Als laatste een shoutout aan al onze vrijwilligers, die veel van hun kostbare tijd spenderen aan BG te maken wat het is samen met al onze leden. Op naar een geweldig 2024!


@Preske
1704020606045.png
Beste leden,
Ik wou dit jaar mijn nieuwjaarsbrief weer laten schrijven door ChatGPT maar die is niet up to date. Dus zal ik mijn eigen grijze cellen moeten laten werken zeker?

Euhm... Euhm... :thinking: :thinking:

Ik zou hier kunnen vertellen over alle fantastische games die uitgekomen zijn in 2023 en zullen uitkomen in 2024. Maar dat is een beetje cliché zeker? Ik zou het eigenlijk zelfs niet weten want ik heb er geen enkele van gespeeld.

Desalwelteplus wens ik jullie allemaal veel gaming plezier voor 2024.
Preske.


@coldplayke
1704020736982.png

Lieve forumgangers

Het afgelopen jaar heb ik met veel plezier toegekeken hoe er vanuit de community heel wat initiatieven op gang zijn getrokken.

Het jaar ging van start met een nieuw De Mol subforum, waarvan een nieuwe editie weldra weer voor de deur staat. Al snel volgde onze eigenste boekenclub, waarin we ieder kwartaal onze leeshorizonten verruimden en een boek lazen dat door een ander lid werd genomineerd. Tot slot is ook het culinair talent van velen onder jullie niet onopgemerkt gebleven, en werd er een nieuwe kookclub gecreëerd.

Ik hoop dat deze tradities zich nog lang zullen voortzetten en ben benieuwd naar wat het komende jaar nog aan verse ideeën zal brengen. Een ding weet ik echter zeker: dit forum blijft een constante in veel van onze levens, en daar ben ik zeer dankbaar voor.

Ik wens alle posters én lurkers een spetterend 2024 toe!

Ondertekend,

Jullie koldpoenke


@Mrpoelie
1704020880583.png

2023 was voor mij een zeer goed jaar binnen BeyondGaming.

Ik ben sinds dit jaar videoreviewer geworden en met veel passie heb ik verschillende mooie titels van een video mogen voorzien voor jullie.

Ook onze podcast doet het goed en er zijn al plannen gemaakt om in 2024 de podcast nog naar een hoger niveau te tillen. Hopelijk kan ik in 2024 weer wat leuke content brengen voor BG waar jullie hopelijk allemaal van zullen genieten.

Ik wens iedereen hierbij de beste wensen toe en een goede gezondheid en hopelijk mag 2024 net zo een geweldig gamejaar worden als 2023.


@Hellsdinner
1704021043775.png

Liefste dagboek✍️,

Vandaag is het Nieuwjaar🕺!

2023 was leuk 🥳, ik werd warm ontvangen als moderator voor de topics Literatuur en Vrije tijd, Lifestyle & Gezondheid 🙇‍♂️.

Ik zou ook een welgemeende smakkerd 😘 aan de Supermoderatoren en rest van de crew willen geven voor de uitstekende ondersteuning die zij aan deze beginnende moderator geven (hihi 🤭 ).

Dit jaar heb ik weer meer en meer op BG vertoeft, vooral dan in Literatuur 📖 , Films, Series & Streams 🎥 en de Powerlifting 💪 thread. Dat was niet alles uiteraard, ik heb nieuwe dingen bijgeleerd en inzichten opgedaan 🤓 in threads zoals de Beurs, ETF, Wat heb jij vandaag gekookt en BBQ threads als ook Het Atelier topic 👈. Verder ook speciale vermeldingen voor “De grote frituur-topic”: sommige van de meest hilarische 😹 posts die ik al heb gelezen op een forum, en “De Boekenclub”: een heel leuk idee en het heeft me meer boeken buiten mijn comfortzone laten lezen 🥰.

Ik kan niet wachten om te ontdekken wat het nieuwe jaar voor mij en mijn geliefde forum in petto heeft 😍.

Slaapwel dagboek xx Hellsdinner 🫶


@vishnusixclix
1704021517947.png

Hier zijn we weer op het einde van het jaar
met mijn beste wensen, dat is klaar
Even mijn banhamer nemen, voor een slag op de gong
want komend jaar, zien we zeker een nieuwe king kong
We gaan series kijken, het kan weer niet op
Masters of the Air en Avatar: the last airbender staan in mijn top
Filmfanaten, ook jullie opgelet
want voor jullie zijn veel sequels op de lijst gezet
Furiosa, Dune, Gladiator mis ze niet
Plof in die cinemastoel en geniet
Bovenal, wanneer al die ervaringen binnen stromen
vergeet dan niet, om op ons forum te komen
Deel je ervaringen en meningen onverwijld
we laten van alle media geen diepte ongepeild
Om af te sluiten, draag zorg voor je ogen
zodat we nog altijd van films & series genieten mogen

Gelukkig Nieuwjaar 2024!


@Mr_Po0L
1704021706342.png

Het was weer een druk jaar vol goede games en helaas ook een hoop teleurstellingen.

Ik ben zelf het reviewlegioen gejoined en we hebben met de podcast een hoop specials opgenomen en gaan dit volgend jaar doorzetten. Ook hebben we nog plannen om de podcast nog beter te maken in het nieuwe jaar.

Op naar een nieuw jaar vol geluk en vooral leuke games en momenten.



@Joeri
1704024246791.png

2023 was weer een jaar waarin ik als hoofdredacteur fier kan zijn op mijn crew.

Geen enkele Nederlandstalige website doet beter op vlak van aantal reviews en zelfs dat aantal is nog niet genoeg. We voegden er in 2023 videoreviews bij, legden nog nauwere contacten met uitgevers (bedankt, Nintendo!) en verruimen nog onze horizonten door theater en musical toe te voegen. Ondertussen staan daarvan de eerste reviews online.

In 2024 doen we verder waarmee we bezig zijn, maar we zijn steeds op zoek naar vernieuwing. Wie weet welke spannende zaken in 2024 op ons staan te wachten!


@LezZ
1704021786090.png

Het afgelopen jaar is alweer voorbij gevlogen. Persoonlijk geen topjaar, eentje om alvast snel te vergeten. Voor BeyondGaming daarentegen altijd het beste van mezelf gegeven. Dat we nog veel mogen leren, ervaren, schrijven en vooral groeien.

Ik wens dan ook op alle vlakken voor iedereen: een gelukkig, gezond en een beter jaar dan 2023 ooit was.

Zoals altijd ben ik dankbaar dat we weer een nieuw jaar kunnen starten, vol met goede voornemens en wensen. Ik hoop dat iedereen in 2024 van ongeluk bespaard mag blijven, en zo niet dat ze wel kunnen rekenen op familie, vrienden, kennissen of buren om hen te steunen.

Maak er een fantastisch jaar van! - LezZ


@TNTim
1704021876188.png

Beste Beyondgamers,

Als recentste 'aanwinst' wil ik ook graag mijn nieuwjaarsboodschap neerschrijven.

Op persoonlijk vlak is het opnieuw een druk jaar geweest. Rijkelijk gevuld met opkuisen, vaatwassen legen en na elke maaltijd stofzuigen. Maar mijn kinderen zijn weer een jaar dichter bij uit huis gaan!

Op forumvlak bedankt om mij na jaren van eerst meekijken en erna gewoon member te zijn, de kans te geven om crewmember te worden!Ik kijk ernaar uit om dit fantastische forum, vol kleurrijke leden, mee vorm te geven.

Zelf heb ik van ons forum al gigantisch veel opgestoken en ik hoop dat dit voor mezelf en anderen nog jarenlang zo kan blijven.

Ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2024.
Op een jaar vol interessante discussies, briljante ideeën en een gezonde dosis forumhumor!

De mods staan dag en nacht voor jullie klaar, voor iedereen een gelukkig Nieuwjaar!

TNTim 🌟


@Kid_C
1704022539027.png

2023 was wederom een straf muziekjaar, bomvol leuke ontdekkingen en geweldige optredens.

We zagen dit jaar helaas BlackOccult vertrekken uit onze muziekcrew maar die leegte werd gelukkig snel opgevuld door onze ancien en MF Doom-adept shiftyke.

2024 brengt alvast een extra dag om muziekjes te luisteren, erop te dansen, zweven, headbangen, moshen, ... En de muziekmods? Die zullen toekijken hoe jullie daar allemaal over komen vertellen.

Beste wensen en veel liefde, Kid_C xoxoxoxo


@Lemme
1704022636619.png

Beste BeyondGaming-community,

Namens mijzelf en het hele team wens ik jullie een spectaculair en game-gevuld nieuwjaar! Moge 2023 gevuld zijn met talloze geweldige games die jullie hart sneller doen kloppen en jullie game-ervaring naar nieuwe hoogten tillen.

Daarnaast hoop ik op oneindig veel postplezier op het forum. Laat de discussies bruisen van enthousiasme, ideeën en vriendschap. Zo kan onze levendige gemeenschap verder groeien.

Als extra bonus wens ik BeyondGaming vele succesvolle aankopen via de referral links. Moge jullie winkelervaringen niet alleen bevredigend zijn, maar ook bijdragen aan de voortdurende bloei van onze geliefde BeyondGaming-familie.

Belangrijker nog, wens ik jullie een jaar vol goede gezondheid. Laten we zorg dragen voor onszelf en voor elkaar, zodat we samen kunnen genieten van alles wat het nieuwe jaar ons te bieden heeft.

Laten we samen op avontuur gaan in 2023, vol nieuwe games, vriendschappen en herinneringen. Op een geweldig nieuwjaar en een fantastisch gamejaar voor ons allemaal!

Met hartelijke groeten,

Lemme


@Sir. K
1704022760990.png

2023, wat een jaar ... Jep, I know, erg cliché om daarmee te beginnen, maar om eerlijk te zijn, het was wel degelijk zo!

Op privévlak was het vooral de tijd die me inhaalde. De tijd om mijn zoontje een goede start te geven in het eerste leerjaar, de tijd om onze nieuwbouw af te werken en te verhuizen en de tijd om op het werk aan een megaproject mee te werken. Gelukkig was er ook nog voldoende tijd om te blijven stilstaan bij de kleine geluksmomentjes, zoals de fijne uitstappen met de kindjes of de gezellige avonden met vrienden.

Ook wat BeyondGaming betreft veranderde er wel wat. Na mijn avonturen als eindredacteur maakte ik dit jaar ook mijn intrede als bestuurslid van de vzw. Een spannend verhaal waarvan ik hoop om er in 2024 nog iets meer tijd te kunnen voor vrijmaken!

En dat is ook wat ik hoop dat jullie vinden, tijd. Tijd om stil te staan bij de dingen die je gelukkig maakt. Tijd om even de pauzeknop in te drukken.

En lieve mensen, wat ik jullie nog wil wensen, is een heel gelukkig nieuwjaar en erg veel liefde voor elkaar!💯


@recipe4hate
1704052239092.png

Beste forummers,

Dit is mijn eerste jaar in de crew en ik zag meteen een andere, edoch hele mooie kant van BG. Ik zag ontzettend veel inzet, overleg en goeie bedoelingen. Ik ben terecht gekomen in een fijn team dat 200% voor het initiatief gaat.

Op het forum zelf las ik hele toffe threads en posts van de members en besefte ik dat het medium nog lang niet passé is. Naast een onschatbare bron van informatie, zag ik ook een hechte community vol mensen van alle “walks of life”.

Doe zo voort, kus van de juf, een bank vooruit (en zwam4laaif, anarchie en vroeger-was-alles-beter, jonguh)!

Xoxo R4H
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan