BeyondGaming wenst jullie een spetterend 2025 met nieuwjaarsbrieven!

1735592628508.png

Beste leden van BeyondGaming.

En zo snel gaat het, 2025 staat voor de deur. Maar vooraleer we 2025 officieel aftrappen, wil ik toch even stilstaan bij 2024.
Een jaar waarin we weer ons stinkende best gedaan hebben om de website aangenamer en actiever te maken.

En met "we" bedoel ik onze voltallige crew. Ontzettend dankbaar voor alles wat zij voor deze website hebben gedaan.
  • Ons infra-team met kapitein @Cyberkef aan het roer die er o.a. voor gezorgd heeft dat we een nieuwe frontpage hebben (samen met onze designer) en onze website dagelijks vlot werkt.
  • Onze redactie met hoofdredacteur @Joeri en eindredacteurs @Sir. K , @Sassenach en @FreakyJP die de waaier aan nieuwsberichten/reviews/previews/specials nog breder hebben getrokken en er week na week voor zorgen dat men onze frontpage meer begint te waarderen.
  • Onze forumcrew, het hart van onze website met supermods @Loser , @coldplayke en @exCite die de touwtjes in handen hebben, die telkens erop toe kijken dat het forum voor IEDEREEN een aangename plek is en blijft om te vertoeven.
  • Onze "chef" van socials @Aeyenah, een stille kracht die er bijna eigenhandig voor zorgt dat we blijven groeien op socials. En dat groeien komt er enkel daar haar harde werk.
  • Onze vrienden van de podcast met meesterbrein @Mrpoelie die elke week onze podcast verzorgen, telkens live te volgen. Ze geven iedere keer het beste van zichzelf tijdens een amusante show.
  • Lone Ranger @coltie die maandelijks de quiz online zwiert zodat jullie het brein kunnen pijnigen!
Ze zijn, samen met hun crew, de drijvende kracht van dit alles en verdienen alle lof en respect. Dank u wel :bow:

Met een dankbaar en fier gevoel kan ik 2024 alvast afsluiten en met nieuwe energie ga ik van BeyondGaming nog hogere toppen proberen scheren in 2025.
En alvorens ik de nieuwjaarsbrieven van een aantal crewleden op jullie loslaat, wil ik elk van jullie een feestelijk eindejaar wensen en een sprankelend 2025 met veel geluk, liefde en vooral een hele goede gezondheid.

Feestelijke groeten, Booka!

1735591698190.png

2024, waarin ik mijn Discord (admin & moderator)-mantels heb verruild, voor meer vrije tijd, nieuwe hobbies gevuld:
Solderen en DIY Modular Synths, muziek en plezier :music: :hakkuh:
2024, een gouden jaar voor factory gamers, dat zeg ik hier.
Satisfactory 1.0 en Factorio 2.0, wat een feest! Met de Space Age DLC, vaarwel vrije tijd, dat nog het meest.

2024, het jaar van de nieuwe frontpage, bloed, zweet en tranen... Hopelijk was het sop de kolen waard, zonder te balen.

2024, nieuwe subfora in relaties & intimiteit, digitale media, elektronica en AI! En vers crewbloed, dat is geen trivia:
Hellsdinner, stungunner, Remake, welkom in de ploeg!

2025, hopelijk veel meer van dat, nog energie genoeg!

1735591810659.png

2024 was voor mij persoonlijk niet het makkelijkste jaar. Er waren momenten waarop dingen anders liepen dan ik had gehoopt en ik heb mezelf moeten aanpassen aan onverwachte wendingen. Soms is het lastig om je aan te passen aan situaties die je niet had voorzien, maar het heeft me ook geleerd flexibeler en veerkrachtiger te zijn.

Dankzij mijn passie voor film, waar ik via BeyondGaming mijn creativiteit in kwijt kan, heb ik mijn focus kunnen verleggen. Zo ontdekte ik dat filmfestivals voor mij een belangrijke rol spelen, iets wat ik in de toekomst verder wil verkennen. Een festival in het buitenland lonkt dan ook, en dat is iets wat ik graag als voornemen voor 2025 wil zetten.

Ik wens iedereen dan ook een jaar vol nieuwe kansen en uitdagingen. Blijf lezen, blijf schrijven, breng dagelijks een bezoekje aan het forum, maar vergeet ook niet de artikels te lezen.

1735591843450.png

2024

Hier een stap terug, Daar een stap vooruit.
Soms ervaring opdoen in zaken die je liever niet wil.
Loslaten, vasthouden en volhouden.
Plezier vinden in kleine en grote dingen.
Samen werken aan een betere toekomst.

Ik hoop in 2025 terug wat meer actief te kunnen zijn voor onze favoriete website, niet alleen om de nodige reviews te schrijven maar ook om terug wat aandacht te schenken aan boardgames. Met name wil ik graag wat meer toernooien organiseren op boardgamearena, sluit je dus gerust aan bij onze groep!

1735591870064.png

Beste leden,

Ik wil jullie allemaal een geweldig en sportief nieuw jaar wensen! Ik hoop dat 2024 gevuld zal zijn met nieuwe uitdagingen, prestaties, en vooral veel plezier in de sporten die we zo graag volgen.

Dank jullie wel voor de geweldige bijdragen en discussies het afgelopen jaar. Samen maken we dit forum tot een plek waar passie voor sport gedeeld kan worden, en we blijven dit ook in het nieuwe jaar doen. Laten we elkaar blijven inspireren, ondersteunen en respecteren, zowel in de wedstrijden als in onze gesprekken hier.

Ik wens jullie allen een gezond, succesvol en sportief 2024!

Met sportieve groet,

Lemme

1735591978620.png

Beste leden,

Dit jaar ben ik uitermate dankbaar voor het aanhoudend succes van onze boekenclub.
Maar ook het aanhoudende succes van de betere epistels rond het gefrituurd goed doet deze moderator in Vietnam overleven en schuimbekkend toekijken naar mijn jaarlijkse reisjes terug naar de frituur België.
Verder ben ik uiteraard ook trots op de creatie van het nieuwe subforum Digitale Media .

Om het bij mijn mod topics te houden wens ik jullie in 2025 meer boeken, meer frieten en meer schermtijd.
Dat zal het zijn.

Van je kapoen in Vietnam, Hellsdinner.

1735592030485.png

Allerliefste forumgangers,

2024 was een jaar vol sport, van de remonte van Club Brugge, het EK voetbal en de Olympische Spelen.
Een jaar vol politiek, met af en toe verhitte discussie, maar vooral een jaar van verkiezingen, in binnen- en buitenland.

Maar vooral wéér een jaar waarin we onze community nog een beetje meer zagen samenkomen, vooral in onze gezamenlijke liefde voor de Belgische frieten. Het frituur topic kon dit jaar met enige voorsprong een glimlach op mijn gezicht toveren en deed me elke week nóg meer uitkijken naar mijn eigen welverdiende bezoekje aan één van de beste dingen die ons land ooit voortbracht.

Bedankt allemaal, om er weer een interessante forumjaargang van te maken, ik kijk al uit naar 2025.

Jullie kapoen,
exCite

1735592091076.png

Dag iedereen,

In 2024 heb ik voor het eerst echt het gevoel gekregen dat het forum een geoliede machine is aan het worden. We hebben vele sterke nieuwe crewleden mogen verwelkomen, en ook de community bloeit gestaag verder.

Het doet nog steeds deugd om de talrijke stemmen te mogen lezen, of het nu gaat om een pittige discussie, een fantasierijke grol, een terugblik op een tv-programma, een indrukwekkend gerecht of een levenskwaliteit-verhogende tip, iedere dag maken jullie mijn pauzes een beetje boeiender.

Als kers op de taart kijk ik ieder jaar weer uit naar jullie leesoverzicht. Of je nu 1 of 100 boeken/comics las, wij willen het weten!

Voor 2025 wens ik veel voorspoedige verhalen van jullie te lezen, en dat ook zij die dame fortuna minder aan hun zijde hebben hier een troostgevende thuis mogen vinden.

Dikke knuffel,

coldplayke

1735592146131.png

Gegroet mede-BG'ers,

2024 was een druk jaar, dat zal je waarschijnlijk wel gemerkt hebben aan de grote hoeveelheid reviews, previews en andere specials die onze redactie voor jullie kon schrijven (bij deze dan ook een klein bedankje voor de redactie, net zoals de volledige crew die deze website draaiende houdt). Dit kwam bovendien met een vernieuwde frontpage, waardoor de website ook nog eens een nieuw gezicht kreeg.

Ik hoop dat we jullie in 2025 alvast evenveel content zullen kunnen aanbieden als het afgelopen jaar, en zeker op vlak van gaming belooft 2025 opnieuw een topjaar te worden met enkele zeer grote toppers, de grootste van allen waarschijnlijk GTA 6.

Op persoonlijk vlak kijk ik vooral uit naar mijn reis naar Zuid-Korea en hoop ik uiteraard openieuw enkele leuke festivals en beurzen te kunnen bezoeken.

Daarnaast ben ik uiteraard, net zoals velen, vooral benieuwd wat 2025 op politiek vlak zal brengen en kan ik alleem maar hopen dat de bepaalde figuren ons niet de dieperik in zullen sleuren. Laten we vooral hopen dat 2025 een jaar van vrede en verbroedering wordt.

1735592201345.png

2024.
Een jaar waarin onze muziekredactie gegroeid is. Waarin we nog meer concerten en festivals mochten bijwonen. Ik wil hierbij dan ook de volledige crew bedanken voor alle hulp die ik hierbij gekregen heb en nog steeds krijg. Ook een dikke merci aan alle concertfotografen die met veel passie en goesting vele avonden opgaven om geweldige foto's te maken van concerten. Ik zie het alleen maar positief in voor BeyondGaming en ben er zeker van dat we rustig verder gaan groeien.

Ik wens in elk geval iedereen een gelukkig nieuw jaar en dat al jullie doelen bereikt mogen worden. Ook op muziek vlak zal 2025 weer een topjaar worden, daar ben ik zeker van!

Het is moeilijk om voor mij een hoogtepunt te kiezen want ik heb zelf veel geweldige content mogen coveren. Maar als ik dan toch moet kiezen, dan gaat de keuze naar de Lokerse Feesten, waar ik echt een geweldige tijd heb beleefd. Ook leuk is dat we er met 3 naartoe mochten en samen eigenlijk bijna het hele festival hebben kunnen coveren. Ook 40 km kunnen lopen voor Kom Op Tegen Kanker in mijn thuisstad was voor mij een heel speciaal moment.

Dikke knuffels!

Je kapoen,
Strijkijzer

1735592234306.png

Beste mede-forumleden,

2024 was voor mij op vele gebieden een speciaal en eerder woelig jaar.

Op privé- en werkgebied heb ik de nodige uitdagingen gehad en gelukkig overwonnen.

Gelukkig is er steeds de BG community, waar je voor zoveel uiteenlopende zaken je ei kwijt kan.

Een frustratie neerschrijven in “je ergernissen…”, een geluksmoment in “kids say the darndest things”, de zoveelste kampioenenviering van Club Brugge, goeie raad en ervaring in het bouw- reis- of mobiliteitsonderdeel van het forum of een lekker pittige discussie met eens- en andersgezinden in Pol en Actua.

Op dit forum kan het allemaal en dat maakt het een unieke plaats én een tweede, virtuele thuis voor velen. Iets waar ikzelf en ik vermoed ook anderen heel veel aan hebben, zeker in woelige en vaak pittige tijden.

Het hoogtepunt op BG voor mij in 2024? Uiteraard, hoe kan het ook anders, mijn aankondiging als nieuwe mod voor Pol en Actua.

Aan allen een gelukkig en gezond 2025 gewenst!

stungunner

1735592278496.png

MedeBG'ers!

De aftiteling van 2024 is voorbij, en het doek gaat op voor een splinternieuw filmjaar en serieseizoen: welkom in 2025! Zoals een veelbelovend seizoen van je favoriete serie, staat dit jaar vol spanning, avontuur, en onvergetelijke momenten op ons te wachten. 🎬✨

We weten dat jullie net als wij uitkijken naar de blockbusters en bingeworthy series van 2025. We wachten vol ongeduld op de toppers van komend jaar; Superman, Avatar, Frankenstein, Alien Earth, 28 Years Later... Laat maar komen!

Laten we van 2025 een jaar maken dat de moeite waard is om op terug te blikken. Of je nu kiest voor een feel-good comedy of een episch drama in je eigen verhaal, onthoud dat jij de regisseur bent.

Een beetje meligheid hier, wat komedie ginder. Niet té veel drama, als het even kan. Schrijf een script vol momenten die de moeite waard zijn om te onthouden.

Proost op een jaar vol actie, liefde, en succes! 🥂

Met warme groeten,
sixclix

1735592330039.png

Dag lieverds,

2024 was heel tof, 2025 wordt nog toffer.

Liefs,
Kid_C

xoxoxoxo

1735592357679.png

Beste BG’ertjes,

Hoewel het langs mijn kant niet het meest productieve jaar van mijn 37-jarige bestaan was, was het wel een jaar van stabiliteit en lichte groei. En ook dat kenmerkt BG, want we zijn stilaan uitgegroeid tot een stabiele community, die ondanks het veranderende digitale medialandschap, toch nog steeds groei kent. Dat houdt ons uiteraard niet tegen om ambitieus te willen blijven. Ook in 2025 zal er heel wat op de agenda staan en hopen we jullie eens te meer een digitale thuis te kunnen bieden, waar het elk jaar toch net dat beetje knusser wordt. En het is nét dat, dat ik jullie wil wensen, dat iedereen, fysiek of digitaal, een warm plekje vindt om even te kunnen ontstressen!

1735592407810.png

Beste BeyondGaming Framily,

Het jaar is alweer voorbij gevlogen! Hoe ouder we worden, hoe meer dit begint op te vallen. Dat ik ook steeds achter een kleine peuter moet aanhollen zal er zeker niet toe bijdragen. Wat mij het meest is bijgebleven in 2024, is dat er naast de vele onzekerheid in de wereld, er gelukkig nog veel vriendschap is. Tijdens de vele samenkomsten met mederedacteurs om bordspellen te reviewen of tijdens de leuke samenkomsten met gelijkgezinden zoals SpellenFest of Zomerspel. Man wat fleur ik toch altijd op tijdens deze events. En dan vergeet ik misschien nog het gevoel van de verloren zoon op de hoogmis Facts Fall-edition. Mede BG-leden, ik hoop dat jullie ook in 2025 minstens evenveel plezier beleven met het bekijken van films en series, bijwonen van events of concerten, bordspellen en videogames, je zelf kunnen zijn op het forum en nog zoveel meer. Ik wens jullie veel goede momenten toe, alleen of met vrienden en familie.

Veel liefs,
Tova

Terug
Bovenaan