Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deed het toch goed bij Villareal. Geen idee waarom hij weg mocht/moest/wou
Vreemd verhaal vind ik, Danjuma.
Speelde een tijd de pannen van het dak, gewild door alle Europese topclubs leek het, maar Villareal wou niet verkopen.
Dan zag ik dat hij niet eens de selectie haalde van het Nederlandse team, en nu gaat hij naar Everton wat eigenlijk dezelfde situatie is als toen hij bij Bournemouth zat..

Lea :love2:

Wat een carriere ook. Altijd geduldig gebleven en na genk en Brighton naar Arsenal. Prachtig.

Altijd geduldig gebleven? Is toch ook maar hoe ge het bekijkt.
Die is naar Lommel, OHL etc gegaan omdat die net absoluut wilde spelen. "Geduld Lea, ge gaat uw kans krijgen" was niet aan hem gespendeerd. Die wilde gewoon ballen :p

Hoe dan ook een voorbeeld voor alle jeugdspelers.

Altijd geduldig gebleven? Is toch ook maar hoe ge het bekijkt.
Die is naar Lommel, OHL etc gegaan omdat die net absoluut wilde spelen. "Geduld Lea, ge gaat uw kans krijgen" was niet aan hem gespendeerd. Die wilde gewoon ballen :p

Hoe dan ook een voorbeeld voor alle jeugdspelers.
Willen spelen bij een kleinere club ipv de bank versieren bij een grotere club vind ik nu niet van ongeduld getuigen.
Eerder van zich willen bewijzen en willen voetballen.

Willen spelen bij een kleinere club ipv de bank versieren bij een grotere club vind ik nu niet van ongeduld getuigen.
Eerder van zich willen bewijzen en willen voetballen.
Geduld veronderstelt wachten. Dat heeft hij niet gedaan. Je kan hem dus niet beschrijven als geduldig.
Eerder als iemand die zijn carriere en lot zelf in handen heeft genomen. En dat is toe te juichen, maar dat is zeker geen uiting van geduld.

Geen idee waarom we hier zo een spagaat moeten maken om iemand toch kosten wat het kost geduldig te noemen terwijl hij het niet is.

Stap voor stap inderdaad, beetje zoal Tielemans die hopelijk nog een stap hoger kan zetten naar een topclub.
Als je dat vergelijkt met de Musonda's en Bossaert'en van deze wereld die absoluut op hun 16(?) al naar de Engelse top moesten gaan..
Januzaj was ook zo één al heeft die voor mij toch nog wel een vrij mooie carrière kunnen maken uiteindelijk.

Januzaj was een absoluut toptalent (volgens velen), en is uiteindelijk nooit verder gekomen dan nu reeds 5 seizoenen bankzitter bij de Spaanse middenmoot. Vergeleken met de jobkes van Jan-met-de-Pet is dat een mooie carriere, maar in het topvoetbal is dat geen bijzondere carriere he.

Stap voor stap inderdaad, beetje zoal Tielemans die hopelijk nog een stap hoger kan zetten naar een topclub.
Als je dat vergelijkt met de Musonda's en Bossaert'en van deze wereld die absoluut op hun 16(?) al naar de Engelse top moesten gaan..
Januzaj was ook zo één al heeft die voor mij toch nog wel een vrij mooie carrière kunnen maken uiteindelijk.
Alleen heeft Musonda achteraf gezien misschien wel de juiste beslissing genomen.

Musonda heeft ook gewoon zware pech gehad met blessureleed. Dan mag je nog zoveel talent hebben, als je al van jongs af aan continu geblesseerd raakt dan wordt een carrière als topsporter moeilijk.
Vreemd verhaal vind ik, Danjuma.
Speelde een tijd de pannen van het dak, gewild door alle Europese topclubs leek het, maar Villareal wou niet verkopen.
Dan zag ik dat hij niet eens de selectie haalde van het Nederlandse team, en nu gaat hij naar Everton wat eigenlijk dezelfde situatie is als toen hij bij Bournemouth zat..

De niet-selectie van Danjuma voor Oranje was vrij controversieel dacht ik. LVG vond dat Danjuma te stil was, graag op zijn eigen was enz., dus niet paste in de groepssfeer voor een WK :unsure: (ook Cillessen heeft hij niet meegenomen, blijkbaar puur op basis van karakter)

Ik zie die nog wel progressie maken de komende jaren, hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan