Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch beter dan Nketiah, nee?
Nketiah is dan ook een pure spits, zie Trossard die rol niet direct invullen (ook al werd hij er af en toe uitgespeeld bij BHA, Arsenal hun speelwijze is toch iets anders). Lijkt me eerder concurrentie voor Martinelli op links, en dat zal geen evidentie zijn.
Voor Arsenal wel niet slecht, als ze de titel willen en ook in andere competities verder willen gaan, kunnen ze her en der wel wat rotatie-mogelijkheden gebruiken. 1 of 2 blessures (buiten Jesus die nog even out is) en het wordt ineens een andere ploeg, imo.

Slim gezien van Arsenal. Eerst vol gaan voor Mudryk om dan Chelsea zich eraan te laten vangen met veel ponden om dan Trossard binnen te hengelen met een beperkte som, die onmiddellijk inzetbaar is en vertrouwd met de competitie.

Slim gezien van Arsenal. Eerst vol gaan voor Mudryk om dan Chelsea zich eraan te laten vangen met veel ponden om dan Trossard binnen te hengelen met een beperkte som, die onmiddellijk inzetbaar is en vertrouwd met de competitie.

Idd, ik lees dat de prijs rond de 35 miljoen zou moeten liggen.
Dat lijkt me zeer schappelijk voor een speler als Trossard (28, met al meerdere jaren ervaring in de PL).

Ok, hij krijgt stevige concurrentie en zal niet altijd in de basis staan, maar ze spelen in Engeland zoveel wedstrijden dat Arsenal ook nood heeft aan een bredere kern en dat Trossard dus zeker wel speelkansen zal krijgen.

Ik hoop voor hem dat het lukt - prachtig en vooral geduldig carrière pad: van OHL naar Genk naar Brighton naar Arsenal. En dan over een jaar of 4 opnieuw naar Genk he, of waarom ook niet toch nog een jaartje cashen in de zandbak of China ofzo :unsure:

Dat lijkt me zeer schappelijk voor een speler als Trossard (28, met al meerdere jaren ervaring in de PL).

Ok, hij krijgt stevige concurrentie en zal niet altijd in de basis staan, maar ze spelen in Engeland zoveel wedstrijden dat Arsenal ook nood heeft aan een bredere kern en dat Trossard dus zeker wel speelkansen zal krijgen.

Ik hoop voor hem dat het lukt - prachtig en vooral geduldig carrière pad: van OHL naar Genk naar Brighton naar Arsenal. En dan over een jaar of 4 opnieuw naar Genk he, of waarom ook niet toch nog een jaartje cashen in de zandbak of China ofzo :unsure:
Lea heeft wel een Genk-hart. Dus een terugkeer zou wel kunnen.

Toch beter dan Nketiah, nee?

Nketiah is een spits. En die doet het meer dan goed na het uitvallen van Jesus.

Trossard zou gehaald worden als backup voor Martinelli/Odegaard/Saka.
De beste Trossard speelt Martinelli ook uit de basis me dunkt.

Maarja, niet te vroeg juichen, want Mudryk was ook rond zogezegd.

Nketiah is een spits. En die doet het meer dan goed na het uitvallen van Jesus.

Trossard zou gehaald worden als backup voor Martinelli/Odegaard/Saka.
De beste Trossard speelt Martinelli ook uit de basis me dunkt.

Maarja, niet te vroeg juichen, want Mudryk was ook rond zogezegd.
Veel goals heeft Nketiah toch niet gemaakt? Martinelli natuurlijk wel heel goed bezig dit seizoen dus die zie ik niet meteen op de bank vliegen voor Trossard.

Ik zie Trossard ook niet tevreden zijn met backup te zijn voor iemand.

326376773_536111405133011_1466317010880556700_n.jpg

Euhm zat bij Genk en via uitleen Lommel en OHL he

Blij mee als PSV supporter of als Chelsea supporter? :unsure:
Ik ben geen supporter van beide :unsure: Enkel wat sympathie voor PSV, maar je kan nu alleszins zeker stellen dat ze de titel mogen vergeten.

Vind het sowieso geen goede transfer voor alle partijen. Madueke had zich nog niet eens optimaal bewezen bij PSV, dus geen idee wat die nu bij Chelsea gaat zoeken.

Benieuwd naar Trossard. Is toch weer een serieuze stap omhoog. Niet eenvoudig om midden in het seizoen in een goed draaiend team terecht te komen. Zal zich mogen bewijzen.

Ik ben geen supporter van beide :unsure: Enkel wat sympathie voor PSV, maar je kan nu alleszins zeker stellen dat ze de titel mogen vergeten.

Vind het sowieso geen goede transfer voor alle partijen. Madueke had zich nog niet eens optimaal bewezen bij PSV, dus geen idee wat die nu bij Chelsea gaat zoeken.
Dat weten ze bij Chelsea zelf ook niet denk ik :oi22:.

Mooie stap voor Trossard en een grote kans dat hij een PL titel op zijn palmares gaat mogen bijschrijven.

De huidige nr 1 van de PL, toch nog altijd, hoewel ze tot voor dit seizoen natuurlijk wel wat mindere jaren gehad hebben, een Europese topclub, ziet het in Trossard. Toch straf dat Bobby Martinez er blijkbaar heel weinig in zag... :sarcastic:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan