Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel triestige aankondigingspromo
. Meer een promo voor de invincibles dan voor hem 
Idd wtf voor een k*tannouncement is dat lol...Wel triestige aankondigingspromo. Meer een promo voor de invincibles dan voor hem
![]()
Deed het toch goed bij Villareal. Geen idee waarom hij weg mocht/moest/wouOndertussen ook bevestigd door Fabrizio, ik ben benieuwd...
Madueke ondertussen officieel... Jeezus christus wat maakt dien Amerikaan er een boeltje van...
.Vreemd verhaal vind ik, Danjuma.Deed het toch goed bij Villareal. Geen idee waarom hij weg mocht/moest/wou
Lea![]()
Wat een carriere ook. Altijd geduldig gebleven en na genk en Brighton naar Arsenal. Prachtig.
Willen spelen bij een kleinere club ipv de bank versieren bij een grotere club vind ik nu niet van ongeduld getuigen.Altijd geduldig gebleven? Is toch ook maar hoe ge het bekijkt.
Die is naar Lommel, OHL etc gegaan omdat die net absoluut wilde spelen. "Geduld Lea, ge gaat uw kans krijgen" was niet aan hem gespendeerd. Die wilde gewoon ballen
Hoe dan ook een voorbeeld voor alle jeugdspelers.
Geduld veronderstelt wachten. Dat heeft hij niet gedaan. Je kan hem dus niet beschrijven als geduldig.Willen spelen bij een kleinere club ipv de bank versieren bij een grotere club vind ik nu niet van ongeduld getuigen.
Eerder van zich willen bewijzen en willen voetballen.
Alleen heeft Musonda achteraf gezien misschien wel de juiste beslissing genomen.Stap voor stap inderdaad, beetje zoal Tielemans die hopelijk nog een stap hoger kan zetten naar een topclub.
Als je dat vergelijkt met de Musonda's en Bossaert'en van deze wereld die absoluut op hun 16(?) al naar de Engelse top moesten gaan..
Januzaj was ook zo één al heeft die voor mij toch nog wel een vrij mooie carrière kunnen maken uiteindelijk.
Vreemd verhaal vind ik, Danjuma.
Speelde een tijd de pannen van het dak, gewild door alle Europese topclubs leek het, maar Villareal wou niet verkopen.
Dan zag ik dat hij niet eens de selectie haalde van het Nederlandse team, en nu gaat hij naar Everton wat eigenlijk dezelfde situatie is als toen hij bij Bournemouth zat..
(ook Cillessen heeft hij niet meegenomen, blijkbaar puur op basis van karakter)