Buitenlandse partijen

Sloan

Member
Hello,

Misschien een long shot maar;
Wij werken met een buitenlandse partij van zo'n 30 mensen uit oostblok voor de orderpick, binnenkort sluit ons filiaal en we willen deze mensen niet in de kou laten staan. Hun productiviteit ligt vele malen hoger (as they do).
Iemand een idee voor bedrijven of sectors waar ik eens zou kunnen horen?

Mag in Pm;
 
Hello,

Misschien een long shot maar;
Wij werken met een buitenlandse partij van zo'n 30 mensen uit oostblok voor de orderpick, binnenkort sluit ons filiaal en we willen deze mensen niet in de kou laten staan. Hun productiviteit ligt vele malen hoger (as they do).
Iemand een idee voor bedrijven of sectors waar ik eens zou kunnen horen?

Mag in Pm;
Best de regio vermelden, lijkt me. In West-Vlaanderen kunnen die in heel veel bedrijven terecht, maar da's MSS te ver? Want vermoedelijk zal niet iedereen direct willen verhuizen.

Aviko in Poperinge zal bvb wel 30 man te werk kunnen stellen.
 
Best de regio vermelden, lijkt me. In West-Vlaanderen kunnen die in heel veel bedrijven terecht, maar da's MSS te ver? Want vermoedelijk zal niet iedereen direct willen verhuizen.

Aviko in Poperinge zal bvb wel 30 man te werk kunnen stellen.
Yes, scherp.

Regio Antwerpen
 
Gezien de regio zijn er toch grote logistieke spelers die waarschijnlijk wel magazijniers zoeken.
Genre katoennatie,tabaknatie, Van Moer,..
 
In het antwerpse zijn er inderdaad genoeg logistieke spelers.

If needed richting Waalwijk, daar heb je een groot deel van de Bol-magazijnen (en anderen) waar ze expliciet met massa's Portugezen en Oostblokkers werken, en die zelfs housing voorzien.
 
Terug
Bovenaan