Buitenlands voetbal 2023-2024 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Général Zantas

Well-known member
Hier klaar voor een nieuw seizoen bij BVB. Geen te hoge verwachtingen hier na t vertrek van Jude en de inkomende transfers. Ik zie Nmecha eerlijk gezegd nog ni 75% van Jude zen kunnen tonen dit seizoen. Wel nieuwsgierig naar Duranville na zen positieve invalsbeurt op de laatste speeldag 🙂
 
Ajax probeert blijkbaar van Tadic zijn loon af te raken.
Ook Klaasen zou mogen vertrekken.

Toch allemaal niet zo gerust in, ondanks dat bv Tadic wel wat sportief verval kent door de leeftijd. Maar het zijn wel u 2 leiders in de kleedkamer.
Zulke persoonlijkheden vervang je niet zomaar, zeker niet in combinatie met de clubliefde die beide heren hebben.

Anderlecht genoeg zien door de mand vallen, en daar was het gebrek aan persoonlijkheid en leiderschap al te vaak een factor in.
 
Tadic is dus officieel geen Ajacied meer. Hoewel hij op leeftijd is en in de toekomst waarschijnlijk wel in een trainersrol gaat terugkomen, vind ik dit wel pijnlijk de manier waarop. Sportief gezien onze beste transfer sinds de vernieuwing.
 
Tadic is dus officieel geen Ajacied meer. Hoewel hij op leeftijd is en in de toekomst waarschijnlijk wel in een trainersrol gaat terugkomen, vind ik dit wel pijnlijk de manier waarop. Sportief gezien onze beste transfer sinds de vernieuwing.
Ze zijn daar toch een boeltje van aant maken op een jaar tijd.
 
Geen apart topic voor, maar zojuist is het WK voor de vrouwen (zonder de Belgen) van start gegaan in Nieuw Zeeland (en Australie). Ik denk dat alle matchen op Sporza te volgen zijn.
 
Interessant, na een VAR-interventie waarbij de scheidsrechter op het schermpje gaat kijken, dient de scheidsrechter haar beslissing in het Engels luid te verkondigen voor gans het stadion. Dus geen armpje meer naar de penalty stip alleen, maar luid "After VAR review, decission has been made to assign a penalty!". benieuwd of dit enkel voor dit toernooi is, en of dat ooit naar de mannen zal doorgaan.
 
Interessant, na een VAR-interventie waarbij de scheidsrechter op het schermpje gaat kijken, dient de scheidsrechter haar beslissing in het Engels luid te verkondigen voor gans het stadion. Dus geen armpje meer naar de penalty stip alleen, maar luid "After VAR review, decission has been made to assign a penalty!". benieuwd of dit enkel voor dit toernooi is, en of dat ooit naar de mannen zal doorgaan.
Ik had gelezen dat het een proefproject is dat ze nu op het WK uitproberen. Zo kan je meevolgen met de VAR-interventies.
 
Ik ben wel fan eigenlijk, als ze dan ook zeggen waarom... anders is er 0,0 toegevoegde waarde
 
Terug
Bovenaan