Buitenlands voetbal 2020-2021 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Wilcao Blij met die blauw zwarte shirts van ajax ? :D
Vooral opmerkelijk dat ze er bijna hetzelfde uitzien als die van LA Galaxy.

Voor een club als Ajax mag men wel wat meer moeite doen, zoals vorig seizoen. Toen had je gewoon 3 heel leuke en originele shirts.

De Bob Marley shirts zullen wel cool zijn denk ik, maar daar gaan ze wss weer maar een paar matchen mee spelen, en zullen weer moeilijk te verkrijgen zijn, net zoals die vette zwarte shirts van vorig seizoen.
37774703_xxl.jpg
 
De geruchten gaan rond dat Ronaldo volgend jaar terug zou keren naar Sporting, de nieuwe kampioen van Portugal.
Normaal geloof ik de geruchten niet zo, maar ik denk dat dit wel eens waar zou kunnen zijn.

Ondanks dat hij goed bezig is bij Juventus krijgt hij véél kritiek daar en de kans dat hij daar blijft lijkt me daardoor klein geworden.
Terug met hangende pootjes naar Madrid zie ik ook niet gebeuren.

Dus dan terug naar Portugal en zijn carriere daar afsluiten bij een degelijke club? Plausibel.
 
Ronaldo veel kritiek? Dat zal toch wel meevallen lijkt me. Hij is namelijk de enige reden waarom ze nog meedoen voor CL voetbal.

En geruchten over een vertrek van Ronaldo zijn er uiteindelijk elk jaar & mocht Juve naast de CL grijpen dan gaat hij ook gewoon weg.
 
Sancho begint precies terug in vorm te raken. Edit: die van Haalnd mag er ook zijn 😁
 
Laatst bewerkt:
Idd maar dortmund heeft er ook 2 laten liggen :p wtf die kans van Sancho 😂 Al bij al goede wedstrijd. Reus zeer goed, Piszczek ook top.
 
De geruchten gaan rond dat Ronaldo volgend jaar terug zou keren naar Sporting, de nieuwe kampioen van Portugal.
Normaal geloof ik de geruchten niet zo, maar ik denk dat dit wel eens waar zou kunnen zijn.

Ondanks dat hij goed bezig is bij Juventus krijgt hij véél kritiek daar en de kans dat hij daar blijft lijkt me daardoor klein geworden.
Terug met hangende pootjes naar Madrid zie ik ook niet gebeuren.

Dus dan terug naar Portugal en zijn carriere daar afsluiten bij een degelijke club? Plausibel.
Gaat hij heus niet doen. Topscorer in de Serie A met 6 goals voorsprong dus veel sleet zit er nog niet op. Denk dat er nog genoeg topclubs hem willen inlijven moest Juventus geen CL spelen.
 
Lewandowski 40 goals en evenaart het record van Gerd Muller wat # goals in 1 seizoen betreft. En hij heeft nog 1,5 match te gaan om nog een 41ste goal te scoren.

Wat een fenomeen.
 
Haha Schalke heeft ons hopelijk een fijn cadeautje gegeven vandaag 😂 ffkes 4-3 winnen van Frankfurt. Morgen winst tegen mainz en die CL plek is verzekerd. Terzic toch t seizoen nog gered dan met Pokal, top 4 en 1/4e finale CL
 
Wa ne schijtzender is ElevenSports uiteindelijk. Om 18h30 wel alle 3 de Spaanse matchen (Barca, Real en Atletico) uitzenden maar geen Dortmund uitzenden om 18h. Terwijl ge 6 kanalen hebt en er 2 NIKS uitzenden om 18h.
Al lang spijt gekregen van mijn abonnement bij die mannen. Bij de volgende vernieuwing opzeggen, want hun aanbod is zeer teleurstellend.
 
Wa ne schijtzender is ElevenSports uiteindelijk. Om 18h30 wel alle 3 de Spaanse matchen (Barca, Real en Atletico) uitzenden maar geen Dortmund uitzenden om 18h. Terwijl ge 6 kanalen hebt en er 2 NIKS uitzenden om 18h.
Al lang spijt gekregen van mijn abonnement bij die mannen. Bij de volgende vernieuwing opzeggen, want hun aanbod is zeer teleurstellend.
Die omkadering ook vaak belachelijk.
Geen stadion geluid, close ups bij een doorbraak op de flank, waardoor je als kijker het overzicht volledig kwijt bent, replays terwijl er gewoon wordt doorgevoetbald. Nee idd, Eleven, dat is het toch niet.
 
Idd vreemd, telenet heeft dit ook soms gelapt hoor vorige jaren. Had gehoopt deze match op te nemen en naar een andere te kijken, niet dus. Je kan wel kijken via unibet, klein beetje geld op zetten en dan je gewoon kijken via internet (lage kwalitateit beeld wel)
En normaal is er op eleven wel sfeergeluid bij matchen, toch bij Dortmund alleszinds, Belgische hebben idd niets.
edit: 0-1 wat een trap weer!
 
Laatst bewerkt:
Toch wel heel zuur voor Frankfurt, een ploeg waar ik het wel voor heb. Enkele weken geleden 7 punten voor staan op Dortmund en dan wordt ineens enkele weken voor het seizoenseinde aangekondigd dat de architecten voor het huidige succes 'm allemaal afbollen. Met het toppunt (of dieptepunt) het vertrek van Hütter naar Borussia Mönchengladblach. Heel die trainerscarrousel in de Bundesliga is maar raar verlopen.
 
Hopelijk maakt Lille het vanavond af... Zou zuur zijn als psg toch nog met de titel gaat lopen 😶
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan