Buitenlands voetbal 2020-2021 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vreemd artikel van Filip Joos


Ik begrijp ook niet waarom je Conte iets kwalijk zou moeten nemen. Hij maakt de club kampioen, en vertrekt wanneer het seizoen afgelopen is, met nog ruim genoeg tijd voor Inter om een nieuwe coach te zoeken. Beter dat dan toch (ontevreden) te beginnen aan het volgend seizoen en er na een paar weken plots mee te stoppen.
 
Inderdaad niet al te best artikel van Joos. Tuurlijk is dat opportunistisch, maar bij 5 nederlagen op rij wordt een coach buiten gesmeten dus kan je het hen dan kwalijk nemen dat ze soms zelf een opportunistische keuze maken?

Inter wordt kennelijk niet al te best bestuurd, dus mogen ze Conté dankbaar zijn dat ze na 10 jaar Juventus nog eens een titel gepakt hebben.
 
Vreemd artikel van Filip Joos


Ik begrijp ook niet waarom je Conte iets kwalijk zou moeten nemen. Hij maakt de club kampioen, en vertrekt wanneer het seizoen afgelopen is, met nog ruim genoeg tijd voor Inter om een nieuwe coach te zoeken. Beter dat dan toch (ontevreden) te beginnen aan het volgend seizoen en er na een paar weken plots mee te stoppen.
Inderdaad en die trainer stond al klaar blijkbaar. En het is niet zomaar dat hij geen geld krijgt om zijn ploeg te bouwen maar sterker nog, er zouden spelers moeten vertrekken om geld binnen te halen.
 
Meestal kan ik de meningen van Joos wel appreciëren, maar hier ben ik het ook niet met hem eens. Conte heeft bereikt waarvoor ze hem hebben aangenomen en blijkbaar is op dit moment geen ruimte tot verbetering, integendeel zelfs, dan vind ik het vrij logisch dat ie eieren voor z'n geld kiest.

Voor 't zelfde geldt liggen ze volgend seizoen te sukkelen nadat ze een paar spelers hebben moeten wegdoen en krijgt ie de bons.
 
1. FC Koln is Kiel aan het inblikken op eigen veld en zal meer dan waarschijnlijk in de Bundesliga blijven. Goed nieuws toch, enkele leuke derbies met hen in de Bundesliga.
 
Iemand een idee of ze dit seizoen in ligue1 al terug fans in de stadions gaan toelaten?
Zou misschien op vakantie gaan naar Marseille midden augustus, had graag een wedstrijd meegepikt als dat mogelijk was.😁
 
Iemand een idee of ze dit seizoen in ligue1 al terug fans in de stadions gaan toelaten?
Zou misschien op vakantie gaan naar Marseille midden augustus, had graag een wedstrijd meegepikt als dat mogelijk was.😁
Wel oppassen rond het stadion want daar lopen echt oplichters rond, heb zelf daar ook eens een frats meegemaakt.
 
eventjes polsen:

Nieuw seizoen, nieuwe topics.
Engels voetbal en Spaans apart? Zoals alle voorbijgaande jaren.
of alles tesamen met Buitenlands voetbal…
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan