Buitenlands voetbal 2020-2021 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

5-0 GOAL van Romelu Lukaku!​

De forfaitcijfers staan op het bord en het is Lukaku die daarvoor zorgt! Eerst trapt hij nog een gat in de lucht wanneer hij alleen voor Musso komt, maar in de nabeurt is het wel raak. Sanchez draait de bal tegen de deklat, waarna onze landgenoot de bal zonder zijn weet tegen het lichaam krijgt en de bal in doel dwarrelt. Niet z'n mooiste, wél z'n 24ste van het seizoen: 5-0!


:D
 
Na een zeer flauwe start toch wel. Gelukkig bleef de T1 in hem geloven.

Goed dat PSG de titel niet binnen heeft.
 
Laatst bewerkt:
Toch straf dat een speler als Neymar ocharme 9 goals heeft gemaakt in de ligue 1, waarvan ver 5 penalty's waren.
 
Wat een speler toch die David. Nooit gaan we nog zo een speler zien in Gent en in de jupkes league. 21 jaar...
Lille is niet zijn eindstation, wordt een grote.
 
Bedoel je dat hij beter gaat worden dan De Bruyne, Lukaku, Witsel, ...? Allemaal spelers die we in de jupkes league gezien hebben he.
Nooit is misschoen overdreven maar ik vind het een fantastische speler die heel erg ondergewaardeerd werd in zijn tijd hier. Wat hij toen als 19/20 jarige liet zien in de jupkes league kan ik enkel aan een De Bruyne/Lukaku denken op die leeftijd. En nu kampioen spelen in een competitie die al jaren gedomineerd wordt door PSG. De rest die aangehaald wordt waren ouder en gingen op latere leeftijd naar het buitenland (en niet even succes vol.
 
... Malinovski, Koulibaly, Oshimen, Biglia,... :p
allez kom, ik doe mee met namedrops en ik raise u ineens een niveau of 2: Yaya Touré :cool:

David werd hier bij mijn weten toch redelijk overladen met complimenten? Ik meen me te herinneren dat quasi iedereen de hoge plaats van Gent voor een groot deel bij hem legde? Achteraf gebleken terecht trouwens.
 
Hoe de fuq is Haaland Speler van het Seizoen in Duitsland en niet Lewandowski nadat hij een 50 jaar record heeft gebroken met 41 goals :sarcastic::sarcastic:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan