Buitenlands voetbal 2022-2023 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Toch een beetje het jaar te veel geweest vind ik. Hij was beter vorig jaar gestopt met het winnen van de landstitel. Nu is het toch een beetje in mineur heb ik het gevoel.

Los daarvan inderdaad legendarische speler zoals hierboven al gezegd.
 
Almere City speelt volgend jaar voor de eerste keer in haar (korte) bestaan in de Eredivisie. Met Anthony Limbombe in de rangen is er een Belgische connectie. Ze schakelden FC Emmen uit in de promotiefinale.
 
Almere City speelt volgend jaar voor de eerste keer in haar (korte) bestaan in de Eredivisie. Met Anthony Limbombe in de rangen is er een Belgische connectie. Ze schakelden FC Emmen uit in de promotiefinale.
Die bestaan nog maar een goeie 20 jaar zeker?
 
Die bestaan nog maar een goeie 20 jaar zeker?
Klopt, die zijn eerst begonnen onder FC Omniworld waar men een soort omnisportclub was begonnen en voetbal er één tak van was. Die hebben een piepklein stadion en Almere is niet zo'n grote stad als bvb. Utrecht.
 
Ik begon de hoop te verliezen, maar hij lijkt ongeschonden uit de blessures te zijn gekomen.

Ik hoop erg hard dat hij gewoon de lijn kan blijven doortrekken en vooral : dat eindproduct consistent aflevert.
Ik heb de indruk dat het bij Jeremy in het kopje wel goed zit, zich goed laat omringen. Toen hij ten gelde moest worden gemaakt door Herman, heeft hij ook voor 'maar' Rennes gekozen, die toen wel in een serieuze opmars zat natuurlijk (Mendy, Camavinga, etc.)
 
Klopt, die zijn eerst begonnen onder FC Omniworld waar men een soort omnisportclub was begonnen en voetbal er één tak van was. Die hebben een piepklein stadion en Almere is niet zo'n grote stad als bvb. Utrecht.

Dat is omdat weggaan het belangrijkste is om te doen als je in Almere bent:

PMDbgOV.png
 
Terug
Bovenaan