Buitenlands voetbal 2021-2022 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

  • Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum
Verdomme he. Feyenoord had ons kampioen kunnen maken. Heb de match niet kunnen zien, maar wel pijnlijk dit. Hopen dat Feyenoord minstens een gelijkspel haalt tegen PSV, want hij winst van PSV zie ik ze kampioen worden. Zou een pijnlijk seizoen zijn voor ons Ajacieden.
 
En PSV gooit hun laatste tikkeltje hoop zomaar te grabbel. En dan nog uitgerekend Dessers. Sporza zal wel weer vol komen te staan met fapartikelen.

Blijkbaar was het ook nog eens een onterechte strafschop, triest.
 
Net de goals gezien en dit was toch geen penalty voor Feyenoord volgens het boekje lijkt me? Uiteraard had ik liever dat het 100% wel een penalty was, maar echt treurig ben ik er niet op natuurlijk :unsure:
 
Voormalig Ajax-speler Jody Lukoki op 29-jarige leeftijd overleden


Benieuwd wat de oorzaak is. In ieder geval veel te jong.
 
Ik ben benieuwd wat het volgend seizoen gaat geven. Mazraoui, Onana en Ten Hag al zeker weg. Tagliafico, Gravenbergh en Anthony ook grote kanshebbers om Ajax te verlaten. Wat minder zeker, maar toch ook een mogelijkheid is Martinez, Haller en Alvarez. Daarnaast gaat Schreuder zo goed als zeker komen en gaan ze een keeper en een spits (Brobbey?) moeten halen. Het voelt als het einde van een fantastisch tijdperk. Zeker een Mazraoui, Ten Hag en Tagliafico zijn voor mij echte Ajax-helden die een mooie plek in de rijke geschiedenis van Ajax verdienen. Ik hoop dat ze slagen in hun volgende stappen :bow: . En ik ben zeer benieuwd naar de toekomst, hopelijk zonder al te veel overgangsjaren.
 
Ik ben benieuwd wat het volgend seizoen gaat geven. Mazraoui, Onana en Ten Hag al zeker weg. Tagliafico, Gravenbergh en Anthony ook grote kanshebbers om Ajax te verlaten. Wat minder zeker, maar toch ook een mogelijkheid is Martinez, Haller en Alvarez. Daarnaast gaat Schreuder zo goed als zeker komen en gaan ze een keeper en een spits (Brobbey?) moeten halen. Het voelt als het einde van een fantastisch tijdperk. Zeker een Mazraoui, Ten Hag en Tagliafico zijn voor mij echte Ajax-helden die een mooie plek in de rijke geschiedenis van Ajax verdienen. Ik hoop dat ze slagen in hun volgende stappen :bow: . En ik ben zeer benieuwd naar de toekomst, hopelijk zonder al te veel overgangsjaren.

Wel heel veel zin in de zomer. Begon een beetje saai te worden. ;)

Zo een Gravenberch, Mazraoui en Antony ga ik wel ferm missen. De rest lig ik minder wakker van. Wil volgend jaar wel eens wat jonkies zien doorschuiven. Taylor, Van Axel Dongen, Unuvar, Fitz Jim.

Ik hoop vooral dat Timber blijft, wat een speler.

Ik hoor geruchten dat Clinton Mata de vervanger van Nous zou kunnen worden. Zo een Wijndal van AZ zou ik ook graag zien komen. En voor in de goal zou ik Ajax voor Van Crombrugge willen zien gaan.

Berghuis ben ik ondertussen wel kotsebeu. Ihattaren daarentegen ben ik zeer benieuwd naar volgend seizoen. Liet de laatste maanden leuke zaken zien bij Jong Ajax.
 
Wel heel veel zin in de zomer. Begon een beetje saai te worden. ;)

Zo een Gravenberch, Mazraoui en Antony ga ik wel ferm missen. De rest lig ik minder wakker van. Wil volgend jaar wel eens wat jonkies zien doorschuiven. Taylor, Van Axel Dongen, Unuvar, Fitz Jim.

Ik hoop vooral dat Timber blijft, wat een speler.

Ik hoor geruchten dat Clinton Mata de vervanger van Nous zou kunnen worden. Zo een Wijndal van AZ zou ik ook graag zien komen. En voor in de goal zou ik Ajax voor Van Crombrugge willen zien gaan.

Berghuis ben ik ondertussen wel kotsebeu. Ihattaren daarentegen ben ik zeer benieuwd naar volgend seizoen. Liet de laatste maanden leuke zaken zien bij Jong Ajax.
Staan wel wat talenten te dringen. Alleen de vraag of ze nog kunnen doorzetten. Gaat zeker interessant worden. Zeker voor Taylor gaat het de volgende stap moeten worden komend seizoen.

Ik zie Wijndal ook wel graag komen, maar dat gaat wat kosten. Jammer dat Rensch een terugval heeft gekend. Het is toch even geleden (voor Nous weliswaar) dat we een top RB hadden voor een paar jaar.

Timber is echt fantastisch. Zeer grote fan van. Ik hoop mee dat hij blijft. Zou zeker de beste keuze voor hem zijn.

Van Crombrugge ben ik nog niet overtuigd. Zeker het type keeper dat Ajax kan gebruiken en nodig heeft, maar heeft ook een minder seizoen erop zitten. En is ook "al" 29.

Als Ihattaren deze stappen blijft zetten, gaat die 2 miljoen een koopje zijn.
 
Wel heel veel zin in de zomer. Begon een beetje saai te worden. ;)

Zo een Gravenberch, Mazraoui en Antony ga ik wel ferm missen. De rest lig ik minder wakker van. Wil volgend jaar wel eens wat jonkies zien doorschuiven. Taylor, Van Axel Dongen, Unuvar, Fitz Jim.

Ik hoop vooral dat Timber blijft, wat een speler.

Ik hoor geruchten dat Clinton Mata de vervanger van Nous zou kunnen worden. Zo een Wijndal van AZ zou ik ook graag zien komen. En voor in de goal zou ik Ajax voor Van Crombrugge willen zien gaan.

Berghuis ben ik ondertussen wel kotsebeu. Ihattaren daarentegen ben ik zeer benieuwd naar volgend seizoen. Liet de laatste maanden leuke zaken zien bij Jong Ajax.
Mata valt veel door de mand europees gezien veel penaltys geeft hij weg positie spel is ook niet dat.
 
Schreuder officieel naar Ajax voor 2 seizoen + 1 optie. Jammer, maar laat me graag verrassen. Had graag gezien dat ze voor Slot gingen, maar begrijp dat dat niet evident is.
 

Je kan nooit genoeg geld hebben zeker?
Walgelijk en belachelijk. CR7 zou hebben afgezegd voor die onzin? Je ziel verkopen terwijl je al ver een miljard binnen hebt gehaald... Mijn respect verdwijnt dan wel een beetje. Ik heb zo een gevoel dat Messi wel graag zijn geld telt.
 
Van Crombrugge ben ik nog niet overtuigd. Zeker het type keeper dat Ajax kan gebruiken en nodig heeft, maar heeft ook een minder seizoen erop zitten. En is ook "al" 29.

Nochtans na nieuwjaar echt sterk gekeeped. Alleen sukkelt die nu weer met zijn rug.

29, das een jong veulen vergeleken met wat er sinds 2021 onder de lat staat. :D
 
Terug
Bovenaan