Buitenlands voetbal 2021-2022 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

  • Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum
Toch wel zuur. Vooral die 2 afgekeurde doelpunten. Terecht afgekeurd. Maar het is niet dat we voordeel haalden omdat die spelers buitenspel stonden.

Een paar dolle minuten van PSV met ons verdediging en keeper die nog maar eens sterren zagen, en niet kunnen scoren de minuten erna als je doordrukt, en het was boeken toe. Zonde. Ondanks we niet per se goed speelden.
 
Toch wel zuur. Vooral die 2 afgekeurde doelpunten. Terecht afgekeurd. Maar het is niet dat we voordeel haalden omdat die spelers buitenspel stonden.

Een paar dolle minuten van PSV met ons verdediging en keeper die nog maar eens sterren zagen, en niet kunnen scoren de minuten erna als je doordrukt, en het was boeken toe. Zonde. Ondanks we niet per se goed speelden.
Vond Ajax in de eerste helft wel sterk, maar we hadden gewoon niet hoeven te verliezen.
 
Zeg wel. Hoe Gutierez daar zo vrij kan staan. En vlak erna Martinez die de bal cadeau geeft, Alvarez die valt, en Stekelenburg die hem op zijn knietje zet.
 
PSV :music:

Toch geen slecht seizoen uiteindelijk. JCS + Beker winnen tegen een Ajax dat op papier veel beter is. Met wat meer geluk (lees: pech voor Ajax) deed je ook nog echt mee om de titel. Ajax heeft de laatste tijd toch veel nipte overwinningen binnengehaald in de slotfase.

Alleen erg zonde van die uitschakeling van de week, want imo hadden ze echt wel een kans om de Conference League te winnen.
 
Weer met de hakken over de sloot tegen NEC. Wel zeer verdiende overwinning. Zeer sterke Timber, Taylor en Gravenberch. Zeer zwakke Tadic, Blind, Klaasen en Berghuis. De “ervaren” rotten kunnen precies opeens niet meer voetballen. Leuke nieuwe debutant met Van Gelderen.
 
Bayern ook weer kampioen in duitsland. Was thans een seizoen waar ze denk ik te pakken waren. Nuja kut seizoen voor dortmund ook. Mogen blij zijn dat ze normaal gezien 2e worden.

Op naar volgend seizoen, haaland weg en liefst een paar deftige aanwinsten erbij :)
 
Bayern ook weer kampioen in duitsland. Was thans een seizoen waar ze denk ik te pakken waren. Nuja kut seizoen voor dortmund ook. Mogen blij zijn dat ze normaal gezien 2e worden.

Op naar volgend seizoen, haaland weg en liefst een paar deftige aanwinsten erbij :)
Ze waren misschien wel te pakken maar ze hebben "maar" 3 punten minder dan vorig jaar momenteel en nog 9 te verdienen. Ze kunnen nog +80 uitkomen. ik denk dat de rest van de competitie ook vrij zwak was dit jaar als ik zie dat Dortmund zo afgetekend 2e is.
Dortmund zelf had wel een goeie ploeg ... geblesseerden elke match. Aleja ondanks alle omstandigheden hadden we misschien wel meer kunnen brengen, maar vind ik het ook een sterk seizoen geweest van de hele ploeg. Als je echt eens paar weken met uw type ploeg zou kunnen spelen en niet elke keer weer puzzelen. Ik vind niet dat je Rose veel kan verwijten. Hopelijk gaan ze met het geld van haaland paar goeie versterkingen halen. Verdediging kan nog wel wat versterking gebruiken, medische staf ook. 😄
 
Ze waren misschien wel te pakken maar ze hebben "maar" 3 punten minder dan vorig jaar momenteel en nog 9 te verdienen. Ze kunnen nog +80 uitkomen. ik denk dat de rest van de competitie ook vrij zwak was dit jaar als ik zie dat Dortmund zo afgetekend 2e is.
Dortmund zelf had wel een goeie ploeg ... geblesseerden elke match. Aleja ondanks alle omstandigheden hadden we misschien wel meer kunnen brengen, maar vind ik het ook een sterk seizoen geweest van de hele ploeg. Als je echt eens paar weken met uw type ploeg zou kunnen spelen en niet elke keer weer puzzelen. Ik vind niet dat je Rose veel kan verwijten. Hopelijk gaan ze met het geld van haaland paar goeie versterkingen halen. Verdediging kan nog wel wat versterking gebruiken, medische staf ook. 😄

Denk dat t idd aan de fysio staf lag dit jaar. K heb denk ik nooit zoveel geblesseerde geweten :) Soms heb k Rose ook wel is in vraag gesteld maar ik denk dat hem geen 4 matchen na elkaar met een deftige basiself heeft kunnen spelen zonder 1 of max 2 wijzigingen.

Süle achteraan gaat hopelijk al veel goed doen qua inkomende verdedigers :)
 
Rose verdient sowieso wel wat krediet imo. Afgetekend tweede staan terwijl je eigenlijk een gans jaar door te kampen hebt met allerlei blessures is absoluut niet slecht. Alleen dat tweeluik in de EL is een beetje een smet op hun seizoen, want het beste Dortmund hoort aanspraak te maken op EL-winst.

Ik kan alleen maar hopen dat - indien Haaland vertrekt - dat geld zeer verstandig wordt geïnvesteerd.
 
Terug
Bovenaan