Buitenlands voetbal 2021-2022 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

  • Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum
Lol. Zuurkool gegeten? Ik heb die match op een stream gezien, geen idee wie die fout maakte... Ik kijk ook bijna nooit naar de Spaanse competitie dus sorry als ik een speler niet (her)ken... Grappig dit. En waarom is dit geen geel dan?
Omdat er een voordeel is dus geen geel. Zo zijn de regels voor zover ik weet.
 
Bij mijn weten laten ze het spel doorgaan (indien mogelijk) maar geven ze nadien toch nog een kaart? En dit was echt een ingreep met intentie om een zuivere counter af te breken (wat weliswaar niet gebeurde). Nu goed, ik weet niet wat de correcte regel is maar heb in gelijkaardige fases al meermaals gezien dat de ref nadien toch nog (meer dan terecht) geel gaf.
 
Omdat er een voordeel is dus geen geel. Zo zijn de regels voor zover ik weet.
Dit klopt natuurlijk niet. Zie het geval Odoi vs Tissoudali bv.

Busquets deed enkele minuten eerder krak hetzelfde en kreeg ook gewoon geel. Enige reden waarom ik denk dat de scheids geen geel trok is omdat de bal daarna nog luttele minuten in het spel bleef en het vergeten is?
 
Dit klopt natuurlijk niet. Zie het geval Odoi vs Tissoudali bv.

Busquets deed enkele minuten eerder krak hetzelfde en kreeg ook gewoon geel. Enige reden waarom ik denk dat de scheids geen geel trok is omdat de bal daarna nog luttele minuten in het spel bleef en het vergeten is?
Lijkt me idd plausibel maar jammer genoeg totaal onterecht.
 
Dit klopt natuurlijk niet. Zie het geval Odoi vs Tissoudali bv.

Busquets deed enkele minuten eerder krak hetzelfde en kreeg ook gewoon geel. Enige reden waarom ik denk dat de scheids geen geel trok is omdat de bal daarna nog luttele minuten in het spel bleef en het vergeten is?
Alsof de Belgische competitie een referentie is? Ik heb die fase ook niet gezien dus kan er niet over spreken. Bij Busquets was er geen voordeel maar een vrije trap.
 
Ten Hag zou volgens ESPN Nederland en Engeland rond zijn met Manchester United. Het zat eraan te komen en het is hem van harte gegund, maar moet je nog aan dit United willen beginnen vraag ik me af. En vraag me vooral af wie de opvolger gaat worden. Gaan ze Bosz opnieuw aanstellen of durven ze het aan om Slot weg te halen hij Feyenoord?
 
Ten Hag zou volgens ESPN Nederland en Engeland rond zijn met Manchester United. Het zat eraan te komen en het is hem van harte gegund, maar moet je nog aan dit United willen beginnen vraag ik me af. En vraag me vooral af wie de opvolger gaat worden. Gaan ze Bosz opnieuw aanstellen of durven ze het aan om Slot weg te halen hij Feyenoord?
Toch echt wel zeer gewaagde keuze imo...
 
Ten Hag mondeling akkoord met Man U. Zal maw de garanties gekregen hebben dat hij en zijn team veel inspraak zullen krijgen in de manier van werken.

We kunnen officieel dus beginnen speculeren over de opvolger. Hoop persoonlijk echt op Peter Bosz.
 
Ten Hag mondeling akkoord met Man U. Zal maw de garanties gekregen hebben dat hij en zijn team veel inspraak zullen krijgen in de manier van werken.

We kunnen officieel dus beginnen speculeren over de opvolger. Hoop persoonlijk echt op Peter Bosz.
Dat wordt dus voor de zoveelste keer miljoenen spenderen om een volledig nieuw elftal te creëren, denk ik dan. Zo'n Wan-Bissaka en Maguire bijvoorbeeld hebben al niets te zoeken bij het voetbal dat Ten Hag gaat willen spelen.

Ben benieuwd hoeveel tijd Ten Hag gaat krijgen, want dat gaat weer een proces van meerdere jaren zijn.

Oh Erik, waar begin je aan... Ik denk dat Real coachen op dit moment nog simpeler is dan Manchester United.
 
Monaco weeral gewonnen, ze zitten plots in de goeie flow. Philippe Clement, mag nu toch blijven tot het seizoenseinde.
T'is toch wel een van de betere Belgische trainers vind ik.

Het wordt nog moeilijk, maar Monaco kan nog altijd Europees voetbal halen.
Ik weet dat ze bij het bestuur daar weinig geduld hebben maar ik zou tem volgend jaar zowiezo Clement behouden als trainer, ongeacht of ze Europees voetbal halen of niet. Al is het maar om de rust en stabiliteit in de ploeg te bewaren. Ik vind hem daar wel de juiste trainer op de juiste plaats.

Maar goed, uiteindelijk word je afgerekend op de resultaten.
 
Psv toch ook twee keer niets zeg? Wel nog maar 20 min aant kijken... (en ik volg de eredivisie niet bepaald)
 
Terug
Bovenaan