Voor Cambuur? Kan me even geen penalty-mogelijkheden voor de geest halen eerlijk gezegd.Schijnt ook wel 1-2 penalties niet gefloten volgens ne collega van me.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor Cambuur? Kan me even geen penalty-mogelijkheden voor de geest halen eerlijk gezegd.Schijnt ook wel 1-2 penalties niet gefloten volgens ne collega van me.
Voor Cambuur? Kan me even geen penalty-mogelijkheden voor de geest halen eerlijk gezegd.

Of ikVoor ajax t schijnt. Kan ook zijn dat hij de match maar met een half oog bekeken heeft![]()
. Maar goed, het was gewoon weer zwak in de tweede helft. Als je 2 weken achter elkaar een 2-0 weggeeft tegen, met alle respect, tegenstanders van dit kaliber, doe je iets fout. Het is een soort van misplaatste arrogantie hoe ze soms spelen. Daar kan ik me wel aan ergeren.
Dit slaat toch gewoon nergens op? Wat een schandaal.De tien beste doelmannen ter wereld volgens ‘FourFourTwo’
10. Jan Oblak (Atlético Madrid)
9. Yassine Bounou (Sevilla)
8. Unai Simon (Athletic Bilbao)
7. Jose Sa (Wolverhampton)
6. Aaron Ramsdale (Arsenal)
5. Alisson (Liverpool)
4. Ederson (Manchester City)
3. Manuel Neuer (Bayern München)
2. David De Gea (Manchester United)
1. Edouard Mendy (Chelsea)
![]()
Of ik. Maar goed, het was gewoon weer zwak in de tweede helft. Als je 2 weken achter elkaar een 2-0 weggeeft tegen, met alle respect, tegenstanders van dit kaliber, doe je iets fout. Het is een soort van misplaatste arrogantie hoe ze soms spelen. Daar kan ik me wel aan ergeren.

Zeker Timber is zeer belangrijk. Ben alleen wel teleurgesteld in onze bank. Had toch wel gedacht dat deze vrij sterk was, maar dat valt enorm tegen. Rensch ook zeer matig dit seizoen als hij zijn kans krijgt.Dat de stabiele verdediging van de heenronde even doorheen geschud is, waardoor automatismen ook volledig ontbreken speelt natuurlijk ook mee. Net goed dat we dit soort matchen dan toch nog over de streep kunnen trekken.
Heb enkel de eerste helft gezien, en daar had Ajax gewoon ruim voor moeten staan, en Cambuur met 10 man verder moeten gaan. Wel enorm genoten van Gravenberch, die voorlopig aan een grijs seizoen bezig was, maar de laatste matchen weer naar zijn niveau van vorig seizoen groeit.
Goed, morgen is iedereen fit. Dat is het belangrijkste.
Welcome Klaas Jan Huntelaar.![]()
Rensch idd ene terugval, maar gebeurt natuurlijk wel vaker bij jonge spelers het jaar na de doorbraak. Dat Timber dit niet heeft bewijst wat een absolute topper hij is.Zeker Timber is zeer belangrijk. Ben alleen wel teleurgesteld in onze bank. Had toch wel gedacht dat deze vrij sterk was, maar dat valt enorm tegen. Rensch ook zeer matig dit seizoen als hij zijn kans krijgt.
Mendy toch goede doelman?De tien beste doelmannen ter wereld volgens ‘FourFourTwo’
5. Alisson (Liverpool)
![]()
Aja op die manier, had het niet opgemerktJa maar De Gea (en Ramsdale en Sa??) En Courtois nergens?![]()
Ook geen Ter Stegen. Niet de beste, maar toch top 10 materiaal.De tien beste doelmannen ter wereld volgens ‘FourFourTwo’
5. Alisson (Liverpool)
![]()
Boven Courtois dit seizoen? In mijn ogen absoluut niet.Mendy op 1 is wel terecht hoor. Wat een baas.
De grootste reden waarom Chelsea de Carabao Cup niet heeft gewonnen is omdat Mason Mount drie loepzuivere kansen vakkundig de nek omwringt. Mendy keept inderdaad een uitstekende wedstrijd en had imo ook altijd moeten blijven staan, maar het was geen garantie geweest dat ze mét Mendy ipv Kepa de penaltyreeks wel hadden gewonnen. Als Mount gewoon die kansen afmaakt is er trouwens geen sprake van een penaltyreeks.Als je het zuiver over dit seizoen hebt, dan zou ik Jose Sa, Bounou en Dimitrievski in de top-3 zetten. Mendy haalt echt weinig gekke stoten uit hoor, geen idee waar je dat vandaan haalt. Tegen West Ham ging hij in de fout maar zo kan je bij elke keeper wel iets vinden. Zou Chelsea eigenhandig de Carabao Cup hebben bezorgd als Tuchel even normaal had gedaan voor de penaltyreeks.