Buitenlands voetbal 2021-2022 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Voor ajax t schijnt. Kan ook zijn dat hij de match maar met een half oog bekeken heeft 😂
Of ik :unsure: . Maar goed, het was gewoon weer zwak in de tweede helft. Als je 2 weken achter elkaar een 2-0 weggeeft tegen, met alle respect, tegenstanders van dit kaliber, doe je iets fout. Het is een soort van misplaatste arrogantie hoe ze soms spelen. Daar kan ik me wel aan ergeren.

De tien beste doelmannen ter wereld volgens ‘FourFourTwo’

10. Jan Oblak (Atlético Madrid)
9. Yassine Bounou (Sevilla)
8. Unai Simon (Athletic Bilbao)
7. Jose Sa (Wolverhampton)
6. Aaron Ramsdale (Arsenal)
5. Alisson (Liverpool)
4. Ederson (Manchester City)
3. Manuel Neuer (Bayern München)
2. David De Gea (Manchester United)
1. Edouard Mendy (Chelsea)

:rofl:

5. Alisson (Liverpool)

Dit slaat toch gewoon nergens op? Wat een schandaal.

Of ik :unsure: . Maar goed, het was gewoon weer zwak in de tweede helft. Als je 2 weken achter elkaar een 2-0 weggeeft tegen, met alle respect, tegenstanders van dit kaliber, doe je iets fout. Het is een soort van misplaatste arrogantie hoe ze soms spelen. Daar kan ik me wel aan ergeren.

Dat de stabiele verdediging van de heenronde even doorheen geschud is, waardoor automatismen ook volledig ontbreken speelt natuurlijk ook mee. Net goed dat we dit soort matchen dan toch nog over de streep kunnen trekken.

Heb enkel de eerste helft gezien, en daar had Ajax gewoon ruim voor moeten staan, en Cambuur met 10 man verder moeten gaan. Wel enorm genoten van Gravenberch, die voorlopig aan een grijs seizoen bezig was, maar de laatste matchen weer naar zijn niveau van vorig seizoen groeit.

Goed, morgen is iedereen fit. Dat is het belangrijkste.

Welcome Klaas Jan Huntelaar. :clap:

Dat de stabiele verdediging van de heenronde even doorheen geschud is, waardoor automatismen ook volledig ontbreken speelt natuurlijk ook mee. Net goed dat we dit soort matchen dan toch nog over de streep kunnen trekken.

Heb enkel de eerste helft gezien, en daar had Ajax gewoon ruim voor moeten staan, en Cambuur met 10 man verder moeten gaan. Wel enorm genoten van Gravenberch, die voorlopig aan een grijs seizoen bezig was, maar de laatste matchen weer naar zijn niveau van vorig seizoen groeit.

Goed, morgen is iedereen fit. Dat is het belangrijkste.

Welcome Klaas Jan Huntelaar. :clap:
Zeker Timber is zeer belangrijk. Ben alleen wel teleurgesteld in onze bank. Had toch wel gedacht dat deze vrij sterk was, maar dat valt enorm tegen. Rensch ook zeer matig dit seizoen als hij zijn kans krijgt.

Zeker Timber is zeer belangrijk. Ben alleen wel teleurgesteld in onze bank. Had toch wel gedacht dat deze vrij sterk was, maar dat valt enorm tegen. Rensch ook zeer matig dit seizoen als hij zijn kans krijgt.
Rensch idd ene terugval, maar gebeurt natuurlijk wel vaker bij jonge spelers het jaar na de doorbraak. Dat Timber dit niet heeft bewijst wat een absolute topper hij is.

Tagliafico en vooral Schuurs was ik nooit echt fan van. Maar goed, nog altijd geen reden tot paniek. Gewoon winnen vanavond en dat zal wel een boost geven.

5. Alisson (Liverpool)

Mendy toch goede doelman?

5. Alisson (Liverpool)

Ook geen Ter Stegen. Niet de beste, maar toch top 10 materiaal.

Mendy op 1 is wel terecht hoor. Wat een baas.
Boven Courtois dit seizoen? In mijn ogen absoluut niet.

Mendy is een uitstekende keeper, maar waarom die opeens de beste doelman ter wereld zou zijn is mij compleet ontgaan. Heeft dit seizoen toch ook al wel wat gekke stoten uitgehaald. Daarnaast ook nog eens verantwoordelijk voor de nederlaag tegen West Ham(?).

Als je het zuiver over dit seizoen hebt, dan zou ik Jose Sa, Bounou en Dimitrievski in de top-3 zetten. Mendy haalt echt weinig gekke stoten uit hoor, geen idee waar je dat vandaan haalt. Tegen West Ham ging hij in de fout maar zo kan je bij elke keeper wel iets vinden. Zou Chelsea eigenhandig de Carabao Cup hebben bezorgd als Tuchel even normaal had gedaan voor de penaltyreeks.

Laatst bewerkt:
Als je het zuiver over dit seizoen hebt, dan zou ik Jose Sa, Bounou en Dimitrievski in de top-3 zetten. Mendy haalt echt weinig gekke stoten uit hoor, geen idee waar je dat vandaan haalt. Tegen West Ham ging hij in de fout maar zo kan je bij elke keeper wel iets vinden. Zou Chelsea eigenhandig de Carabao Cup hebben bezorgd als Tuchel even normaal had gedaan voor de penaltyreeks.
De grootste reden waarom Chelsea de Carabao Cup niet heeft gewonnen is omdat Mason Mount drie loepzuivere kansen vakkundig de nek omwringt. Mendy keept inderdaad een uitstekende wedstrijd en had imo ook altijd moeten blijven staan, maar het was geen garantie geweest dat ze mét Mendy ipv Kepa de penaltyreeks wel hadden gewonnen. Als Mount gewoon die kansen afmaakt is er trouwens geen sprake van een penaltyreeks.

Je mag mij trouwens corrigeren, maar ik heb Courtois dit seizoen nog geen gelijkaardige fouten zien maken zoals die van Mendy tegen WHU. Ik kan mij alleszins niet direct iets voor de geest halen.

Courtois is als keeper speler van de maand in La Liga, dat spreekt op zich al boekdelen. Mendy heeft wel een paar écht spectaculaire matchen gekeept natuurlijk. Maar het feit dat Courtois niet hoger wordt gewaardeerd is werkelijk belachelijk. Dat terwijl hij bij Real Madrid speelt onder een vergrootglas én nog steeds maar zelden faalt.

Of hij nu op 1 of 2 hoort daar valt nog over te discussiëren. Dat hij niet eens de top 10 haalt zorgt er bij mij voor dat diegene die deze top heeft opgesteld op hetzelfde niveau gezet wordt als diegene die Wimots indertijd verkozen als trainer van het jaar.

Terug
Bovenaan