Buitenlands voetbal 2022-2023 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

7 goals en 3 assists in zijn laatste 6 competitiewedstrijden, o.a. tegen Lazio, Roma, Napoli en Atalanta. Jammer dat hij alleen maar tegen de kleintjes scoort...
Toch zeer benieuwd wie de voorkeur krijgt in Istanbul. Dzeko komt al weken amper van de bank af in de competitie, maar kreeg in de halve finale wel nog altijd de voorkeur op Romelu.
 
7 goals en 3 assists in zijn laatste 6 competitiewedstrijden, o.a. tegen Lazio, Roma, Napoli en Atalanta. Jammer dat hij alleen maar tegen de kleintjes scoort...
Toch zeer benieuwd wie de voorkeur krijgt in Istanbul. Dzeko komt al weken amper van de bank af in de competitie, maar kreeg in de halve finale wel nog altijd de voorkeur op Romelu.
100% zeker dat Inzaghi vasthoudt aan het 'winning' team en met Dzeko start. Al was het maar voor het bijgeloof.
 
Statistiek over Lukaku die ik wel straf vind...


Lukaku staat op plaats 20 in de lijst van topscorers in de Premier Leauge. Dat terwijl hij nog maar 30 is en ook niet altijd in de EPL uitkwam.

121 goals op 278 wedstrijden
 
Van Der Sar verlaat ook Ajax toch wel spijtig heeft Ajax weer groot gemaakt, los van dit seizoen.
 
FxPi4b8WAAAtji_



De cut-out van die bovenste drie hangt Loïs toch op boven zijn bed denk ik.
 
HSV lijkt ook alweer klaar met hun promotie ambitie voor dit jaar. Het had nog meer dan 3-0 kunnen/moeten zijn.
 

Ik heb het zo'n beetje gevolgd met een 'klein' oog, dus ik weet niet alles maar ..

1. Clement heeft soms wel echt veel pech gehad, waarvan ik dacht: WTF. En ja trek dat dan maar eens recht he.

Vorig seizoen. Helemaal zeker van een rechtstreeks ticket voor de CL tot minuut 95 van de allerlaatste speeldag. Maar dan alsnog een goal tegengekregen tegen Lens. Weg rechtstreeks ticket. :scream:

Daarna in R3 van de CL, in de 89ste minuut tegen PSV dan toch nog de CL halen? Helaas! Nog in extremisch een goal tegen gekregen en dan alsnog verloren in de verlengingen. En voila de CL missen was een feit. :biglaugh:

2. AS Monaco doet er ook zogezegd alles aan om top-3 te halen in Frankrijk en ze claimen dat geld geen rol speelt. MAAR wat doen ze dan vorig seizoen? Juist ja, ze verkopen dan tussendoor wel doodleuk een paar van hun beste spelers. Hoezo geld speelt geen rol? (oa Benoît Badiashile en Aurélien Tchouameni), en ja dan moet je plots met mindere kwaliteit roeien met de riemen. Na een redelijk 'ok' seizoen gaat het dan slecht helemaal op het einde en zak je naar plaats 6 in de competitie.

Alle ik zeg niet dat Clement een toptrainer is he, maar ik las gisteren de reacties van de fans van As Monaco op social media en dat was echt niks anders dan heel erg negatieve commentaar. Oa dat Clement hun slechtste coach is een eeuwigheid is, en dat hij al het goeie werk van de laatste jaren op zijn ééntje stuk gemaakt heeft en hij de enige schuldige is van de problemen bij de Club.

Overdrijven is een kunst (op dat vlak zijn Fransen ..), maar ja als coach is je job de 'pispaal' zijn als het slecht gaat. Je wordt rijkelijk betaald om bescheten te worden :biglaugh:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan