Buitenlands voetbal 2021-2022 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

  • Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum
Monaco dat nog met 4 2 wint na achterstand van 0 2.
Er werd in het begin door de Franse media eerst nog wat lacherig over gedaan dat ze ne onbekende Belg trainer (toch naar Buitenlandse normen) gemaakt hadden van Monaco. Hij kreeg in het begin door het uitblijven van resultaten vrij snel kritiek en zijn ontslagbrief lag zelfs al klaar.

Maar ja, geen enkele trainer kan meteen resultaten boeken, dat kost tijd. Het zijn nog altijd de spelers die het moeten doen, maar hij heeft er toch een goed werkend team van gemaakt. 9x achter elkaar winnen in Frankrijk is niet zo evident en dat is geen toeval meer.
De media is ook serieus omgeslagen daar in Frankrijk. Clement is nu bijna god in Frankrijk Monaco. :D

Maar even serieus: Clement is echt wel een goeie trainer, één van de besten van België. Bij Brugge was het 'op', en dan was het het beste voor iedereen dat hij Club heeft verlaten. Maar echt toch wel ne goeie trainer. Monaco speelt nu 100% zeker Europees, en ze hebben alles nu in eigen handen, om zelfs de CL te halen.

Ik zie Clement dan ook zowiezo trainer blijven tot NA dit seizoen. Ook al zou het worst case nog mislopen op de laatste speeldag. 9x winnen achter elkaar en nog Europees voetbal halen (terwijl die kans < 1% was op een bepaald ogenblik), dan heb je toch wel wat krediet opgebouwd.
 
Laatst bewerkt:
Als Inter straks niet kan winnen is AC Milan opnieuw kampioen. :clap: Ben zeker geen fan van Milan, eerder een sympathisant, maar van de topclubs genieten ze wel duidelijk van mijn voorkeur.

Hoog tijd dat zij weer doorgroeien naar de Europese top.
 
Als Inter straks niet kan winnen is AC Milan opnieuw kampioen. :clap: Ben zeker geen fan van Milan, eerder een sympathisant, maar van de topclubs genieten ze wel duidelijk van mijn voorkeur.

Hoog tijd dat zij weer doorgroeien naar de Europese top.
Ik ben wel fan de ploeg van 2000-2007 Pirlo,Kaka, maldini, nesta heerlijke ploeg
 
Wie niet. Heb hetzelfde met het oude Man United.

Ik!

Geef mij maar het AS Roma van 2000-2007. Totti :love: :love: Batigol, Montella, Cafu, De Rossi, Delvecchio, Candela, Samuel, Panucci, Chivu.
Heerlijke jaren op Football Manager (destijds nog Championship Manager).
 
Ik!

Geef mij maar het AS Roma van 2000-2007. Totti :love: :love: Batigol, Montella, Cafu, De Rossi, Delvecchio, Candela, Samuel, Panucci, Chivu.
Heerlijke jaren op Football Manager (destijds nog Championship Manager).
Vincenzo 'Het vliegtuig' Montella. Heerlijke tijd. Batistuta en Toti natuurlijk ook.
 
Rose ontslagen bij Dortmund.
Wat een mop.

Ze hadden beter hun medische staf ontslagen. Hoeveel blessures hebben die dit seizoen gehad? Hoeveel wedstrijden heeft hij met zijn beste elf kunnen aanvatten? Het zullen er niet veel zijn. Ondanks dat toch vrij simpel tweede geworden, dit ontslag slaat in mijn ogen dus nergens op.
 
Ik had t nu toch ook ni zien aankomen. Ok, twas een “teleurstellend” seizoen maar Rose hadden ze niet moeten buiten smijten vind ik.

Fysio staf heeft het idd meer laten weten maar daar word niks opgeruimd? Lijkt me dat Rose de dupe is van een falend beleid :p
 
Denk dat het vooral de magere Europese campagne en de vroege beker uitschakeling zal zijn die het hem gelapt hebben. Ik vind het ook niet terecht. Amper met sterkste ploeg kunnen spelen, elke week weer puzzelen aan die opstelling en spelers op een plek zetten waar ze niet horen omdat je te veel blessures hebt. Dan nog eens dat ze al weken verkondigen dat ze met hem gaan verder gaan. Ik kan het moeilijk vatten, maar zou zo denken dat hem het zelf gegeven heeft na een meningsverschil. En als ik zie dat hutter ontslagen is bij Gladbach, acht ik het goed mogelijk dat hem naar daar terugkeert.
 
Pijnlijk, geen CL voor Clement met Monaco. In allerlaatste minuut de gelijkmaker van Lens en ze eindigen derdes, zullen dus voorrondes moeten overleven
 
95 minuten had coach Philippe Clement zicht op een plekje in de groepsfase



Ze zullen +/-34 minuten bedoelen zeker?
 
Terug
Bovenaan