Buitenlands voetbal 2022-2023 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

:oi22: :hurrr: :fingerguns::fingerguns_r:
20230527-173245.jpg
 
Jammer, maar had er me mentaal wel op voorbereid anders werd ik gek nu 😛.
Moet ook wel zeggen dat ik ons gemiddeld niveau toch pover vond dit seizoen, vorig jaar serieus wat matchen gemist omdat het niet om aan te zien was.
 
Jammer, maar had er me mentaal wel op voorbereid anders werd ik gek nu 😛.
Moet ook wel zeggen dat ik ons gemiddeld niveau toch pover vond dit seizoen, vorig jaar serieus wat matchen gemist omdat het niet om aan te zien was.
Inderdaad. Niveau was gemiddeld gezien ook niet wat je van een kampioen verwacht. Als je kijkt hoeveel domme punten er verloren zijn gedurende het seizoen, dat is enkel aan ons zelf te wijten. Het verlies tegen Bremen, het gelijkspel tegen Stuttgart om er nog maar de 2 meest duidelijke bij te halen. Dan mag je nog zeggen die penalty tegen Bochum waar de VAR zelfs niet tussen komt. Maar vind dat toch te makkelijk, hij moet er nog in gaan ook he. Trouwens de laatste matchen had ik soms toch het gevoel dat de refs dat onrecht beetje wouden rechtzetten. Vandaag bv had ik het gevoel dat hij ging blijven spelen tot Dortmund eens scoorde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Link
HSV voorlopig terug in de Bundesliga. Wel nog lang te gaan.

En wat is Ajax weer dramatisch bezig zeg. De 4de plek ligt op de loer. Vreselijk.
 
Tuurlijk wel, ik zeg al van het begin van het seizoen dat Bayern kampioen wordt. 't Is inderdaad niet LOS en closer geworden dan voorspeld, maar Dortmund dat zo choked (choket?) is dan weer minder verrassend.

Waarom had je je account laten verwijderen?
Idd je had los gezegd :oi22: en tis nu een status quo titel. Waarin ze, het bestuur vooral, het eigenlijk niet verdienen.
 
Terug
Bovenaan