Buitenlands voetbal 2022-2023 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Vanzeir is weer terug na 6 weken schorsing, mocht afgelopen nacht half uurtje invallen. Volgens reporter ter plaatse kreeg hij applaus bij de invalbeurt.

Als zijn woorden echt racistisch bedoeld waren, dan had hij zijn boeltje kunnen pakken.
Maar nu? Na een goed gesprek met de harde kern, heeft hij dat nadien wel goed aangepakt.

Hij zal die fout geen tweede keer maken.
 
Als zijn woorden echt racistisch bedoeld waren, dan had hij zijn boeltje kunnen pakken.
Maar nu? Na een goed gesprek met de harde kern, heeft hij dat nadien wel goed aangepakt.

Hij zal die fout geen tweede keer maken.
Toch wel absurd als je achteraf kijkt dat er enkele zielen hem al hadden bestempeld als racist, doodnormale woorden in elke context als inherent racistisch bestempeld, zijn carrière als RD definitief stopgezet, ...

Gewoon eventjes een stapje achteruit nemen en het gezond verstand even laten zegevieren blijft toch een moeilijke oefening voor sommigen. En tweede kansen worden selectief uitgedeeld.
 
Toch wel absurd als je achteraf kijkt dat er enkele zielen hem al hadden bestempeld als racist, doodnormale woorden in elke context als inherent racistisch bestempeld, zijn carrière als RD definitief stopgezet, ...

Gewoon eventjes een stapje achteruit nemen en het gezond verstand even laten zegevieren blijft toch een moeilijke oefening voor sommigen. En tweede kansen worden selectief uitgedeeld.
Die 2e kans had hij al gekregen nadat hij iemand het ziekenhuis in geslagen had, nie?
 
Die 2e kans had hij al gekregen nadat hij iemand het ziekenhuis in geslagen had, nie?
Tenzij hij die persoon in het ziekenhuis geslagen heeft met racistische motieven zie ik niet hoe dat relevant is?

Das gelek veroordeeld worden voor slagen en verwondingen, 5 jaar later geflitst worden voor te snel rijden, en dan zeggen "schandalig, het was al zijn 2de kans" :unsure:
 
Toch wel absurd als je achteraf kijkt dat er enkele zielen hem al hadden bestempeld als racist, doodnormale woorden in elke context als inherent racistisch bestempeld, zijn carrière als RD definitief stopgezet, ...

Gewoon eventjes een stapje achteruit nemen en het gezond verstand even laten zegevieren blijft toch een moeilijke oefening voor sommigen. En tweede kansen worden selectief uitgedeeld.
Welke carrière als RD :unsure: ?
 
Die 2e kans had hij al gekregen nadat hij iemand het ziekenhuis in geslagen had, nie?
Aangezien dat niets te maken had met dit voorval en die slag bovendien een storm in een glas water was valt het wel mee zeker?

In een duel geeft hij een pets. De enige keer in zijn carrière dat hij zoiets doet, denk ik ook? Tevens een fait divers ook als je zelf even hebt gespeeld. Het is niets anders dan natrappen. Dat gebeurt wel vaker. Bestraffen met rood als je het ziet en klaar. Want anders mogen volgens jou Sergio Ramos, Rudiger, Witsel, Fellaini, ... Ook al allemaal gestopt zijn met spelen. Ronaldo had ook een korte carrière gehad aangezien die al meermaals moordaanslagen heeft gepleegd op tegenstanders. Hell, Antwerp en Standard hadden gewoon geen spelers meer. :unsure:

Compleet ridicuul als je dat boven zijn hoofd gaat houden. Zeker voor iets wat er totaal niets mee heeft te maken. En waarvoor je bovendien geen echt bewijs hebt én al selectief moet gaan interpreteren. Als elke speler moet vrezen voor zijn job na één misstap gaan we het foute pad op, denk ik.

Je krijgt je straf en dan begin je weer met een schone lei nadat je die hebt uitgezeten. Zelfs al zei Vanzeir iets racistisch, dan nog moet er voor hem een 'way back' zijn imo. Dat ligt dan bij hemzelf natuurlijk, maar categoriek uitsluiten lijkt me niet opportuun. Waarom zou iemand zichzelf dan nog beteren?
 
Laatst bewerkt:
Slot gaat waarschijnlijk bijtekenen bij Feyenoord en niet naar Spurs vertrekken. Een gedurfde keuze waar je alleen maar respect voor kunt hebben. Ben er wel jaloers op, want dit is een top trainer.
Miljaar. Had echt gehoopt dat hij dat ging doen, uiteindelijk ontslaan ging worden, en dan opeens haalbaar ging worden voor ons. :)
 
Al mag men ook gewoon eindelijk Peter Bosz binnenhalen van mij. Maar Edwin zijn ego daar mss wat te groot voor?

Zonde, lijkt mij de ideale oplossing voor de onstabiliteit momenteel.
Ik vraag me echt af wat er gaat gebeuren. Het is een zooitje voor de moment.
 
Slot gaat waarschijnlijk bijtekenen bij Feyenoord en niet naar Spurs vertrekken. Een gedurfde keuze waar je alleen maar respect voor kunt hebben. Ben er wel jaloers op, want dit is een top trainer.
Die man wil prijzen pakken, logisch dat hij niet naar Spurs trekt.
 
  • Haha
Waarderingen: Sond
Terug
Bovenaan