Buitenlands voetbal 2022-2023 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Als ik Inter was, ik zou Lukaku toch opnieuw huren van Chelsea. Hij is misschien niet meer de Lukaku van zijn eerdere periode bij Inter, maar als backup / invaller is hij 'mits hij in vorm is' toch een speler die erg nuttig kan zijn.

Er is soms wel eens veel kritiek op hem en technisch de beste speler zal hij nooit zijn of worden. Maar je kan hem altijd wel gebruiken (als je hem JUIST gebruikt).
 
Als ik Inter was, ik zou Lukaku toch opnieuw huren van Chelsea. Hij is misschien niet meer de Lukaku van zijn eerdere periode bij Inter, maar als backup / invaller is hij 'mits hij in vorm is' toch een speler die erg nuttig kan zijn.

Er is soms wel eens veel kritiek op hem en technisch de beste speler zal hij nooit zijn of worden. Maar je kan hem altijd wel gebruiken (als je hem JUIST gebruikt).
njah, hij kost hun blijkbaar wel 20 miljoen per jaar aan leenkosten + zijn loon.. Da's een zak geld voor een speler waarvan ge nooit meerwaarde gaat hebben omdat hij niet u eigendom is. Voor tzelfde geld trok hij zijn vorm van de eerste helft van het seizoen gewoon door en was het 20 miljoen die je ook had kunnen uitgeven aan een beloftevolle jonge spits.

Nu goed, ik ben iig wel benieuwd, zoals je aangeeft is het wel een garantie op goals àls hij goed gebruikt wordt. Alleen jammer dat hij er telkens in slaagt om de fans tegen zich in het harnas te jagen, dat maakt het ook altijd moeilijker.
 
Lukaku is geen backup he. Stel dat die nu transfervrij is dan staan er tientallen topploegen in de rij elkaar te verdrummen om die binnen te halen.
 
Lukaku is geen backup he. Stel dat die nu transfervrij is dan staan er tientallen topploegen in de rij elkaar te verdrummen om die binnen te halen.
Ik veronderstel dat je dan bedoelt als basisspeler? Want dan ben ik wel benieuwd welke topploegen Lukaku op dit moment zouden kunnen gebruiken op die manier.

Tientallen ploegen akkoord, maar topploegen?
 
Ik veronderstel dat je dan bedoelt als basisspeler? Want dan ben ik wel benieuwd welke topploegen Lukaku op dit moment zouden kunnen gebruiken op die manier.

Tientallen ploegen akkoord, maar topploegen?
Waarom niet?
In deze fase van het seizoen heeft elke ploeg wel de spits die het nodig heeft (behalve dan Chelsea) maar eenmaal de zomermercato op gang komt… als je leest dat bvb Osihmen of Vlahovic wellicht verkassen, dan kan Lukaku toch perfect die plaats invullen? Je kan toch niet zeggen dat die enkel nog basis kan zijn bij een Fiorentina, Stade Rennais of een Brentford?
 
Waarom niet?
In deze fase van het seizoen heeft elke ploeg wel de spits die het nodig heeft (behalve dan Chelsea) maar eenmaal de zomermercato op gang komt… als je leest dat bvb Osihmen of Vlahovic wellicht verkassen, dan kan Lukaku toch perfect die plaats invullen? Je kan toch niet zeggen dat die enkel nog basis kan zijn bij een Fiorentina, Stade Rennais of een Brentford?
De vraag is natuurlijk of gij en @Pinkman dezelfde definitie van topploeg hebben.
 
Waarom niet?
In deze fase van het seizoen heeft elke ploeg wel de spits die het nodig heeft (behalve dan Chelsea) maar eenmaal de zomermercato op gang komt… als je leest dat bvb Osihmen of Vlahovic wellicht verkassen, dan kan Lukaku toch perfect die plaats invullen? Je kan toch niet zeggen dat die enkel nog basis kan zijn bij een Fiorentina, Stade Rennais of een Brentford?
Dat laatste beweer ik ook absoluut niet, maar ik vroeg welke topploegen volgens u dan een spits als Lukaku kunnen gebruiken. Zeker aangezien jij het had over "tientallen topploegen", dat lijkt mij toch serieus overdreven.

Je zou bijvoorbeeld wel een Bayern Munchen kunnen noemen, want die zitten momenteel zonder deftige spits van niveau maar dan komt hij natuurlijk wel weer Tuchel tegen. Dortmund zou ook zeker en vast een optie kunnen zijn en ik denk zelfs dat dat een perfecte ploeg voor hem zou kunnen zijn.

Lukaku zou inderdaad een goede vervanger zijn mochten Osimhen of Vlahovic vertrekken bij hun clubs, maar voor de rest blijven er toch amper nog opties over denk ik dan. De topploegen in Spanje en Engeland, behalve een Chelsea dan, kan je op dit moment toch al wel zeker schrappen op dat vlak
 
Hazard compleet onzichtbaar gewisseld na 60 minuten.

Die hangt zijn schoenen gewoon aan de haak na volgend seizoen. Ik zie het zelfs nog gebeuren dat Real zijn contract gewoon afkoopt zodat hij na dit seizoen er al mee stopt. De huidige Hazard is zelfs bij Brugge geen meerwaarde meer.
 
Rennes 4-0 gewonnen, Theate opende de score, Doku zorgde voor de assists bij de 2-0 en de 3-0.

Ik sta versteld van de prestaties van Doku na zijn vele blessures. 5 goals en 4 assists in zijn laatste 10 basisplaatsen. Dat is even goed als wat hij in zijn eerste 2 seizoenen bij Rennes klaargespeeld heeft.
Ik had hem volledig afgeschreven na zijn vorige blessure, hopelijk lukt het hem nu wel om eens een langere tijd zonder blessures te spelen.
 
Terug
Bovenaan