Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die bestaan nog maar een goeie 20 jaar zeker?Almere City speelt volgend jaar voor de eerste keer in haar (korte) bestaan in de Eredivisie. Met Anthony Limbombe in de rangen is er een Belgische connectie. Ze schakelden FC Emmen uit in de promotiefinale.
Ik begon de hoop te verliezen, maar hij lijkt ongeschonden uit de blessures te zijn gekomen.
Klopt, die zijn eerst begonnen onder FC Omniworld waar men een soort omnisportclub was begonnen en voetbal er één tak van was. Die hebben een piepklein stadion en Almere is niet zo'n grote stad als bvb. Utrecht.Die bestaan nog maar een goeie 20 jaar zeker?
Ik heb de indruk dat het bij Jeremy in het kopje wel goed zit, zich goed laat omringen. Toen hij ten gelde moest worden gemaakt door Herman, heeft hij ook voor 'maar' Rennes gekozen, die toen wel in een serieuze opmars zat natuurlijk (Mendy, Camavinga, etc.)Ik begon de hoop te verliezen, maar hij lijkt ongeschonden uit de blessures te zijn gekomen.
Ik hoop erg hard dat hij gewoon de lijn kan blijven doortrekken en vooral : dat eindproduct consistent aflevert.
Klopt, die zijn eerst begonnen onder FC Omniworld waar men een soort omnisportclub was begonnen en voetbal er één tak van was. Die hebben een piepklein stadion en Almere is niet zo'n grote stad als bvb. Utrecht.
Je hebt daar wel een goed wegrestaurant op de autostradeDat is omdat weggaan het belangrijkste is om te doen als je in Almere bent:
![]()