Buitenlands voetbal 2020-2021 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
De ploegen die zijn loon kunnen betalen. ;).
Psg, Man U, City toch ook wel met hunne rijke sjeik. Zijn toch ploegen die Cr7 kunnen betalen.
Ik kan niet geloven dat alleen maar Juve hem wou binnen halen.
Maar betwijfel of hij ook in hun spelsysteem paste met hun kern toen.
 
Maar betwijfel of hij ook in hun spelsysteem paste met hun kern toen.
Ik snap eigenlijk niet waarom zo'n oudere stinkend rijke wereldvedetten per se nog een gigantisch loon moeten hebben aan het eind van hun carrière. Een Tevez die bij zijn Boca nog kampioen speelt, Libertadores finale tegen River Plate, etc, da's toch gewoon geweldig. Ronaldo en Messi kunnen wel het niveau nog aan van de absolute top maar het zou ergens toch geweldig zijn dat Ronaldo naar Sporting zou gaan om te proberen daar nog iets neer te zetten.
 
Prijzen pakken we inderdaad toch niet. Gun me op zijn minst dan een ploeg die leuk voetbal speelt met een trainer die dat ambieert. Dat is helaas ook al enige tijd geleden.
 
Goh... Waarom zou je een dure vogel pakken die geen prijzen meer pakt als er goedkopere zijn die evenmin prijzen pakken...
Om nog iets van (media)aandacht te krijgen? Weet ook niet wat hun ambitie is natuurlijk. Als ze Europees willen halen (4e of 5e zeker in Serie A?) lijkt José wel een zekerheid? Al dan niet met saai voetbal.
 
Malinovsky weer een goal voor Atalanta. Zelden zo een goede voetballer gezien bij ons in Genk.
 
@Wilcao NIet gelijk uw ploeg, maar misschien volgt ge de concurrentie. Enig idee of men bij PSV blij is met Zahavi? Werd uiteindelijk toch veel van verwacht, geloof ik? Ik had zelf ook wel gedacht dat die het een stuk beter zou doen. Uiteindelijk is de verdediging in Nederland niet zoveel beter dan die in China en daar scoorde em wel 60 goals in 2 seizoenen :unsure:
 
Dortmund weer op een cl plaats! Voorlopig toch. Het begin van de match was echt heerlijk om te zien gisteren. Wat een inzet, pressing en snelheid, niet echt lang kunnen volhouden maar toch zeer tevreden, en dit zonder Haaland. Maar tja verdidiging blijft een ramp, iedere aanval is bibberen.
 
@Wilcao NIet gelijk uw ploeg, maar misschien volgt ge de concurrentie. Enig idee of men bij PSV blij is met Zahavi? Werd uiteindelijk toch veel van verwacht, geloof ik? Ik had zelf ook wel gedacht dat die het een stuk beter zou doen. Uiteindelijk is de verdediging in Nederland niet zoveel beter dan die in China en daar scoorde em wel 60 goals in 2 seizoenen :unsure:
Tgoh, ik ben niet genoeg op de hoogte om te zeggen wat ze bij PSV van Zahavi vinden. Hij heeft 10 doelpunten in de eredivisie, wat niet echt veel is voor een spits van PSV. Tegen Ajax scoorde hij wel 3x in de eredivisie, wat wel mooi is natuurlijk.
 
Dortmund weer op een cl plaats! Voorlopig toch. Het begin van de match was echt heerlijk om te zien gisteren. Wat een inzet, pressing en snelheid, niet echt lang kunnen volhouden maar toch zeer tevreden, en dit zonder Haaland. Maar tja verdidiging blijft een ramp, iedere aanval is bibberen.

weekend kon niet beter inderdaad. Frankfurt thuis gelijk tegen Mainz en wij de 3 punten gepakt. Hopelijk blijven we 4e :p donderdag nog is winnen tegen Leipzig aub ^^
 
@Wilcao NIet gelijk uw ploeg, maar misschien volgt ge de concurrentie. Enig idee of men bij PSV blij is met Zahavi? Werd uiteindelijk toch veel van verwacht, geloof ik? Ik had zelf ook wel gedacht dat die het een stuk beter zou doen. Uiteindelijk is de verdediging in Nederland niet zoveel beter dan die in China en daar scoorde em wel 60 goals in 2 seizoenen :unsure:
Niks met sportieve te maken maar deze middag hebben ze zijn vrouw en kinderen overvallen. Hij zat op de bus richting tilburg, alles zou wel goed gekomen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan