Buitenlands voetbal 2020-2021 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, absoluut en blijkbaar hebben ze gewoon een zeer bizarre regel toegepast, dus kan gebeuren he. Ik vind dat je als topclub (in eigen competitie weliswaar) niet moet klagen over scheidsrechters, want de grotere ploegen hebben vaak genoeg voordeel bij twijfel, maar vond het gewoon opmerkelijk dat ze het niet gezien hadden. Ajax verdiende voor de rest niet te winnen.

Heb enkel de samenvatting gezien dus over de volledige match kan ik niet veel zeggen :) gewoon opmerkelijk dat de scheids direct op tv wou komen en toegaf dat ze fout waren itt de voorgekauwde boel van onze F De Bleeckere.

Is dat geen gewoonte van de scheidrechters om direct na de match aan het woord te komen? Op zijn minst toch al een paar keer zien passeren o Studio Voetbal.
 
Dortmund doet wel een gouden zaak dit weekend :) Winnen in Wolfsburg, Frankfurt gaat dan nog is verliezen in Leverkusen. Nu gewoon zorgen dat we de resterende matchen nog winnen en dat Wolfsburg punten laat liggen tegen Leipzig al moet Dortmund daar ook nog tegen spelen :p
 
Dortmund doet wel een gouden zaak dit weekend :) Winnen in Wolfsburg, Frankfurt gaat dan nog is verliezen in Leverkusen. Nu gewoon zorgen dat we de resterende matchen nog winnen en dat Wolfsburg punten laat liggen tegen Leipzig al moet Dortmund daar ook nog tegen spelen :p

Gewoon he. Gewoon. Zou me niet verbazen als Dortmund volgende match of erna op plaats 4 komt, om dan op de laatste speeldag eruit te tuimelen.
 
Inter kampioen. Wel jammer dat ze het volgende week niet gewoon op het veld konden doen. De strijd voor de top 4 wordt wel nog spannend. Alles staat op een zakdoek.
 
Cr7 tja... wat moede daar nog van zeggen?
Juve die echt shitvoetbal speelt, het is niet om aan te zien en toch heb je die ouwe knar weer die er (minstens) 27 inlegt dit seizoen.
 
Messi en Ronaldo waren beide weer helden vanavond.
Prachtige vrije trap ook weer van die eerste.
 
Messi en Ronaldo waren beide weer helden vanavond.
Prachtige vrije trap ook weer van die eerste.

Zijn de 2 besten en mocht Neymar eens wat normaler hebben gedaan hoorde die er ook bij.
Cr7 bewijst het overal al blijf ik erbij dat Juventus geen juiste keuze was maarja, als ze uw looneisen willen betalen tja...
Al denk ik wel dat die het niet had verwacht dat het zo triest zou worden want zijn doel was proberen om de CL te winnen maar die kern is helaas veel te zwak. Je kan niet 1 topspeler kopen en aan de andere kant meerdere goei laten vertrekken. Je staat met 11 op dat veld, zonder de anderen lukt het niet , je mag nog Neymar/Messi of Cr7 zijn. Hebben we ook gezien met Messi bij Argentinie of zelfs nu bij Barca, als geene iniesta's bij je hebt of topspits etc... dan lukt het allemaal wat minder zeker tegen topclubs. Mensen moeten eens stoppen en ook die media om te gaan posten buitenaards, niemand is buitenaards, anders zou je nooit verliezen ;).
 
en dan verschiet hij ervan dat hij zoveel 'haters' heeft, wat een domme kleuter is dat toch

Als Zlatan het doet, is iedereen vol bewondering en ontzag. Als Lukaku het doet, is het een kleuter. Stop er eens mee.
Zlatan is ne wanker met veel te veel praat, hij verdient het om af en toe eens op zijn plaats gezet te worden.
 
Zo Lukaku hypen: hem speelt maar bij Inter ze ;) en het is nog maar zijne 2de prijs. Heeft idd een goed seizoen en zeker zijn aandeel in de titel en ze verdienden ook de titel maar 21 goals zijn nu niet zo groots , Martinez maakte er ook 15 wat niet weinig is maar daar piept men niet over. Niettemin geen afbreuk aan een goed seizoen.

En ik blijf erbij: bij een mega slecht spelend Juventus 27 goals maken op je 36ste , als ik moet kiezen tussen Lukaku en Cr7 , zelfs nu kies ik nog steeds voor Cr7 en ik zeg dat niet omdat ik fan ben, het is gewoon een killer, een verschil maker, waar die ook gaat. Juve moest winnen of ze halen niet eens een cl ticket en wie maakt er weer het verschil? En je moet dan nog weten dat Cr7 geen/nauwelijks scorings kansen (alweer) had gekregen. Gewoon straf met die 2 mogelijkheden die hem kreeg en hem ze beide binnen trapte/kopte.
 
Zo Lukaku hypen: hem speelt maar bij Inter ze ;) en het is nog maar zijne 2de prijs. Heeft idd een goed seizoen en zeker zijn aandeel in de titel en ze verdienden ook de titel maar 21 goals zijn nu niet zo groots , Martinez maakte er ook 15 wat niet weinig is maar daar piept men niet over. Niettemin geen afbreuk aan een goed seizoen.

En ik blijf erbij: bij een mega slecht spelend Juventus 27 goals maken op je 36ste , als ik moet kiezen tussen Lukaku en Cr7 , zelfs nu kies ik nog steeds voor Cr7 en ik zeg dat niet omdat ik fan ben, het is gewoon een killer, een verschil maker, waar die ook gaat. Juve moest winnen of ze halen niet eens een cl ticket en wie maakt er weer het verschil? En je moet dan nog weten dat Cr7 geen/nauwelijks scorings kansen (alweer) had gekregen. Gewoon straf met die 2 mogelijkheden die hem kreeg en hem ze beide binnen trapte/kopte.

Waarom begin je over Ronaldo? Het gaat over de koning van Milaan en Zlatan vs Lukaku.

Ipv "ik heb liever Ronaldo", zou je beter oordelen of je liever Lukaku dan wel Zlatan in de ploeg hebt.

NIemand is Lukaku aan het hypen. Hij krijgt complimenten voor zijn bijdrage, en hij is zelf Zlatan aan het trollen. Dat is alles. NIemand piept over Martinez omdat wij Belgen zijn, net zoals Lukaku in tegenstelling tot Martinez.

Btw, CR7 heeft 27 goals en 2 assists, Lukaku heeft 21 goals en 8 assists. Beiden zijn dus even productief geweest voor hun eigen team, Lukaku is gewoon minder egoistisch. Dat zie je ook in het schot ratio. Lukaku 81 schoten naar doel, 21 doelpunten. 26% conversion rate. Ronaldo 27 goals op 148 schoten, 18% conversion rate. Lukaku 15 Key Passes, Ronaldo 10.
Misschien zou Juve weer de titel gewonnen hebben en misschien eens de finale gewonnen hebben als Cristiano niet zo egoistisch speelde. Wie zal het zeggen!?
 
Waarom begin je over Ronaldo? Het gaat over de koning van Milaan en Zlatan vs Lukaku.

Ipv "ik heb liever Ronaldo", zou je beter oordelen of je liever Lukaku dan wel Zlatan in de ploeg hebt.

NIemand is Lukaku aan het hypen. Hij krijgt complimenten voor zijn bijdrage, en hij is zelf Zlatan aan het trollen. Dat is alles. NIemand piept over Martinez omdat wij Belgen zijn, net zoals Lukaku in tegenstelling tot Martinez.

Btw, CR7 heeft 27 goals en 2 assists, Lukaku heeft 21 goals en 8 assists. Beiden zijn dus even productief geweest voor hun eigen team, Lukaku is gewoon minder egoistisch. Dat zie je ook in het schot ratio. Lukaku 81 schoten naar doel, 21 doelpunten. 26% conversion rate. Ronaldo 27 goals op 148 schoten, 18% conversion rate. Lukaku 15 Key Passes, Ronaldo 10.
Misschien zou Juve weer de titel gewonnen hebben en misschien eens de finale gewonnen hebben als Cristiano niet zo egoistisch speelde. Wie zal het zeggen!?
10 Assisten zelfs. Hij is ook nog veel belangrijker voor die ploeg dan alleen maar die goals en assisten. Dat Calimero weer een vergelijking wilt maken met CR7 slaagt weer nergens op.

Vooral dit ook: Als Zlatan het doet, is iedereen vol bewondering en ontzag. Als Lukaku het doet, is het een kleuter.
 
10 Assisten zelfs. Hij is ook nog veel belangrijker voor die ploeg dan alleen maar die goals en assisten. Dat Calimero weer een vergelijking wilt maken met CR7 slaagt weer nergens op.

Vooral dit ook: Als Zlatan het doet, is iedereen vol bewondering en ontzag. Als Lukaku het doet, is het een kleuter.
T gaat me niet echt om die steek naar Zlatan want die is inderdaad soms ook een kleuter. Al is die zijn prijzenkast wel heel wat indrukwekkender, is ook een veel betere speler (geweest) dan Lukaku, dus imo heeft die gewoon recht van spreken. Zo'n Lukaku die zich de god van Milaan waant waar de Braziliaanse Ronaldo, Etoo, Shevchenko, Ibra, Inzaghi, Milito, Kaka, Vieri, en nog een hoop andere voor hij en ik geboren waren, in de spits hebben rondgelopen, en dan hebben we het nog niet over de Maldini's en Zanetti's van deze wereld. Hij zal nog heel veel moeten verwezenlijken voor hij in het rijtje Milaan legends terecht kan komen. Die grootheidswaanzin maakt hem niet echt populair en 't zit precies in de familie want zijn jongere broertje denkt ook nog kans te maken op het EK
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan