Buitenlands voetbal 2020-2021 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dortmund kan fluiten naar hun CL plek. Wat een flauw gedoe weeral, niets goesting om te voetballen voor de 100ste keer. Wel nooit penalty imo maar goed. En ik vrees ook voor deze zomer voor de Belgen, Meunier en Thorgan zijn echt niets waard, verdienen echt geen basisplaats, valt misschien minder op omdat de rest ook slecht is soms maar die 2 hebben eigenlijk zelden een goede match. Nu toch 2-2 maar zijn niets met een puntje.
 
De titel is zo goed als zeker binnen. Ik ben benieuwd of het in de Kuip kan gebeuren, al denk ik dat het tegen dan beslist is.
 
iemand die valencia iet of wat volgt?

ik vind het nog steeds vreemd dat we zo weinig meer horen van ELIAQUIM MANGALA.

toen ik onlangs vernam dat "mangala " werd opgeroepen bij de rode duivels, dacht ik dat het eliaquim was... wist niet dat er nog een mangala was zelfs :D is dit zijn broer?



soit, speelde bere seizoenen bij standard, werd verkocht aan het grote Man City, waar hij toch ook aardig wat jaren speelde , niet altijd titularis...
ook international, en op de WK 14 en EK 16
zit nu al even bij valencia... maar is bij mij uit beeld verdwenen omdat ik hen niet volg of bezig zie.

hoe zou het nog met hem zijn. en waarom horen we er niet meer veel van?
 
Dortmund kan fluiten naar hun CL plek. Wat een flauw gedoe weeral, niets goesting om te voetballen voor de 100ste keer. Wel nooit penalty imo maar goed. En ik vrees ook voor deze zomer voor de Belgen, Meunier en Thorgan zijn echt niets waard, verdienen echt geen basisplaats, valt misschien minder op omdat de rest ook slecht is soms maar die 2 hebben eigenlijk zelden een goede match. Nu toch 2-2 maar zijn niets met een puntje.

heb niks kunnen zien maar gelukkig heeft leverkusen het laten liggen tegen hertha 😅 als ze zaterdag thuis niet winnen tegen frankfurt geef ik de 4e plaats op. Die hebben nog een iets minder lastig schema als dortmund. Voor ons is het nog bremen, leipzig, wolfsburg, union, leverkusen, ... en tussendoor nog eens 2x city en kiel voor de beker..
 
Bosz ook ontslagen bij Leverkusen. Mag altijd terug naar Amsterdam komen als Ten Hag zou vertrekken.
 
Gelukkig kunnen ze in dortmund waarschijnlijk vet cashen voor haaland want deze ganse ploeg is echt niets waard. Anderzijds zonder hem is het gewoon diepe crisis. Niet te begrijpen zo zwak. Europees voetbal lijkt me zelfs niet haalbaar zo. Geeft beker ook een ticket daar? Nuja, leipzig kunnen we toch niet verslaan.
 
Gelukkig kunnen ze in dortmund waarschijnlijk vet cashen voor haaland want deze ganse ploeg is echt niets waard. Anderzijds zonder hem is het gewoon diepe crisis. Niet te begrijpen zo zwak. Europees voetbal lijkt me zelfs niet haalbaar zo. Geeft beker ook een ticket daar? Nuja, leipzig kunnen we toch niet verslaan.
Het was idd gene vette 🙄 ik hoop toch dat ze haaland nog een jaar houden al wordt het ni gemakkelijk zonder CL volgend jaar. Sancho mag eventueel wel weg voor 70 mill, daar kunnen ze al wat mee doen. Schulz en Brandt mogen ook weg opt eind van het seizoen. Schulz heeft er nooit iets van gebakken bij Dortmund en Brandt is ook niks meer tov vorig seizoen. Hopelijk winnen we de beker nog maar Leipzig maken we op zo’n manier ook ni in :p
 
Flutverdediging weeral 😭. Wat mis ik Witsel.
Edit: gelukkig wel opgehaald.
 
Laatst bewerkt:
Ook mooi dat de scheids direct nadien live op tv kwam en toegaf dat hij fout zat ( was iets met lijnen die ze niet konden trekken )
 
Ook mooi dat de scheids direct nadien live op tv kwam en toegaf dat hij fout zat ( was iets met lijnen die ze niet konden trekken )
Ja, absoluut en blijkbaar hebben ze gewoon een zeer bizarre regel toegepast, dus kan gebeuren he. Ik vind dat je als topclub (in eigen competitie weliswaar) niet moet klagen over scheidsrechters, want de grotere ploegen hebben vaak genoeg voordeel bij twijfel, maar vond het gewoon opmerkelijk dat ze het niet gezien hadden. Ajax verdiende voor de rest niet te winnen.
 
Ja, absoluut en blijkbaar hebben ze gewoon een zeer bizarre regel toegepast, dus kan gebeuren he. Ik vind dat je als topclub (in eigen competitie weliswaar) niet moet klagen over scheidsrechters, want de grotere ploegen hebben vaak genoeg voordeel bij twijfel, maar vond het gewoon opmerkelijk dat ze het niet gezien hadden. Ajax verdiende voor de rest niet te winnen.
Heb enkel de samenvatting gezien dus over de volledige match kan ik niet veel zeggen :) gewoon opmerkelijk dat de scheids direct op tv wou komen en toegaf dat ze fout waren itt de voorgekauwde boel van onze F De Bleeckere.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan