Buitenlands voetbal 2020-2021 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tegen Romelu over zijn mama beginnen is sowieso een gevoelig onderwerp
Maar ge moet het toch maar durven tegen zo'n beer :D Zlatan is mss wel cool en heeft een zware gordel maar de kracht van Romelu, ik zou er nie tussen gaan staan
 
Uiteindelijk heeft Zlatan nog rood gehad en Lukaku nog gescoord (wel penalty), dus het valt nog mee dat gek maken.
 
Nuja de ref had ze allebei geel gegeven, Ibrahimovic loopt naar binnen en Lukaku zit daar nog schunnigheden te roepen en de boel op stelten te zetten. Met een andere ref heeft hij daar misschien al een 2de geel.
 
Ibra was anders ook nog schunnigheden aan het vertonen, maar dan niet verbaal. Maar kijk, Lukaku scoort, Ibra pakt rood en Inter gaat naar volgende ronde. Lijkt me wel duidelijk wie hier de winnaar is. Wat heb je er aan om iemand zot te maken als je zelf ook geel pakt?
 
Pff bvb, op 2 matchen laatste kleine kans op titel helemaal om zeep. Hoe hard kan je tegen u zin op dat veld staan ... Nuja zonder can ook gewoon geen kwaliteit, reus, sancho zijn allemaal niets meer waard en haaland al 2 matchen geen bal geraakt.
Ze hadden gisteren ook weer massa's kansen nodig om te scoren. Verdedigend is het een zeef. Burki is ook geen topkeeper op zijn zachtst gezegd. En in het midden missen ze zonder Can en Witsel toch serieus wat kwaliteit. Ze gaan serieus mogen opletten want het zit daar allemaal zo dicht op elkaar dat het CL kan worden of niets Europees volgend jaar. Tot paar weken terug zag ik nog een ander team dan Bayern eens kampioen spelen omdat het toch gelijk bleef op gaan met Leipzig, Leverkusen etc. Maar ze zijn de laatste weken allemaal weer met punten aan het morsen geweest en plots is het weer 7 punten verschil en zo goed als gespeeld.
 
Uiteindelijk zal BVB wel top 4 halen ze. Frankfurt en Wolfsburg zie ik er toch nog tussenuit vallen...

Gisteren voor de pokal ook weer met de hakken over de sloot... 120min lang bijna uw volledige a kern laten afjakkeren omdat ze t na 90min nog ni gefixt kregen om die match te beslissen. Nu Paderborn heeft al is vaker voor last gezorgd. Gewoon zorgen dat ze die top 4 halen en zover mogelijk in de beker geraken. Titel is toch weer onbestaande.
 
@Wilcao Ik lees het nu pas, maar Promes heeft iemand neergestoken blijkbaar? Wat zijn de gevolgen?
Hij is inderdaad verdachte in die zaak, maar die zaak loopt nog. Ajax hoopt hem nog te slijten aan Spartak Moscou, maar het loopt moeizaam. Hij wilt graag, maar Spartak is natuurlijk bang dat hij beschuldigd gaat worden. Ajax heeft in ieder geval Idrissi van Sevilla gehuurd als opvolger.
 
Ook gewoon ronduit belachelijk dat hij daarvoor geschorst wordt, laat staan voor 12 maanden.
 
Ook gewoon ronduit belachelijk dat hij daarvoor geschorst wordt, laat staan voor 12 maanden.
Het is idd een beetje tegenstrijdig dat de UEFA toegeeft dat hij niet de bedoeling had om doping te gebruiken en hem dan 12 maanden schorst, maar Onana heeft hier toch echt een mega blunder begaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan