Buitenlands voetbal 2020-2021 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Andere ploegen hebben de laatste jaren kansjes gehad om de titel te winnen hoor. Elke topper in duitsland laat het wel is afweten tegen de zwakkere ploegen ;-)
 
Andere ploegen hebben de laatste jaren kansjes gehad om de titel te winnen hoor. Elke topper in duitsland laat het wel is afweten tegen de zwakkere ploegen ;-)
Tegen FC Hollywood valt er weinig te beginnen. En indien er 1 of ander speler er in de competitie bovenuit steekt gaan ze hem direct halen. Laatste die hun echt pijn deed is Lewandowski bij Dortmund.. Werner is vorig seizoen 1 van de uitzonderingen die vr buitenland heeft gekozen. Hun pijlen staan nu al op Haaland en dan zijn ze weer voor jaren vertrokken.
 
Laatst bewerkt:
Hun transferbeleid ga ik mee akkoord. Kon er ook al niet mee lachen dat ze upamecano weggepikt hebben bij leipzig. Die zie ik even min graag kampioen spelen maar zelfs die gun ik het meer als bayern :”)
 
Jammer dit, echt stom om zo laat nog weg te geven. Fase met Reus was toch ook niet zuiver, daar mochten ze ref toch naar scherm sturen om te kijken... Flauwe 2e helft wel.
 
Die van reus was discutabel idd. Denk wel dat hem zelf wa contact zoekt met zen voet.
2e helft was triestig ja. Meunier was ni geweldig en nadat haaland en hazard eraf gingen was het echt niks meer. Met een ploeg zonder geblesseerde had er misschien iets meer ingezeten als dit
 
Leek me toch ook wel een fase dat je penalty kan fluiten voor real
Lichaam niet naast het lichaam, maakt zich breder. Haalt er ook voordeel uit want anders tikt casimero gewoon binnen.
 
@Wilcao, waarom is Brobbey niet nog een jaar gebleven bij Ajax? Zit er een achterliggende reden achter?
Volgens mij puur omdat hij te weinig speeltijd krijgt. Met de komst van Haller zag hij zijn kansen nog kleiner worden. En Raiola speelt misschien ook weer rol helaas. Jammer, want had graag meer van hem gezien in het Ajax-shirt.
 
@Wilcao, waarom is Brobbey niet nog een jaar gebleven bij Ajax? Zit er een achterliggende reden achter?
Het slaat echt nergens op.
10 jaar Ajax , Amsterdammer. Een coach die het voor hem heeft. Haller gaat niet alles spelen hé. Op die leeftijd back up spits zijn voor Ajax gewoon de perfecte situatie om te groeien.
Raiola zal uiteraard niet de beste invloed gehad hebben. Heel jammer om hem te zien vertrekken.
 
Volgens mij puur omdat hij te weinig speeltijd krijgt. Met de komst van Haller zag hij zijn kansen nog kleiner worden. En Raiola speelt misschien ook weer rol helaas. Jammer, want had graag meer van hem gezien in het Ajax-shirt.

Het slaat echt nergens op.
10 jaar Ajax , Amsterdammer. Een coach die het voor hem heeft. Haller gaat niet alles spelen hé. Op die leeftijd back up spits zijn voor Ajax gewoon de perfecte situatie om te groeien.
Raiola zal uiteraard niet de beste invloed gehad hebben. Heel jammer om hem te zien vertrekken.
Dat het maar goed afloopt in Leipzig.
 
Dat het maar goed afloopt in Leipzig.
Het is natuurlijk een ploeg die ook veel met de jeugd speelt en een 2 spitsensysteem zeker? Dus er zijn slechtere keuzes, maar had hem nog graag bij Ajax gezien. Dan hadden ze beter Traoré genomen wat mij betreft.
 
Leipzig heeft na het vertrek van Werner ook geen deftige 9 meer, dus op dat gebied is het wel een goede keuze gok ik. Kansen zal hij zeker krijgen.
 
Maar is volgens mij ook nog net niet klaar om titularis te worden.

Supersub de perfecte rol voor hem nu.

Het is niet dat hij bij zijn matchen bij Jong Ajax als titularis zo ongelofelijk presteerde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan