Buitenlands voetbal 2020-2021 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uiteindelijk zal BVB wel top 4 halen ze. Frankfurt en Wolfsburg zie ik er toch nog tussenuit vallen...

Gisteren voor de pokal ook weer met de hakken over de sloot... 120min lang bijna uw volledige a kern laten afjakkeren omdat ze t na 90min nog ni gefixt kregen om die match te beslissen. Nu Paderborn heeft al is vaker voor last gezorgd. Gewoon zorgen dat ze die top 4 halen en zover mogelijk in de beker geraken. Titel is toch weer onbestaande.
Bekermatch niet gezien maar vandaag ook weer enorm flauw, vooral de verdediging is een grap. En die 2e keeper dan nog in de fout. Missen Witsel gigantisch voor wat rust en balbezit op dat middenveld lijkt me. Dacht dat het beter zou gaan zonder favre maar ziet er niet zo naar uit atm. Nu toch 2-1 gemaakt.
 
Het is idd een beetje tegenstrijdig dat de UEFA toegeeft dat hij niet de bedoeling had om doping te gebruiken en hem dan 12 maanden schorst, maar Onana heeft hier toch echt een mega blunder begaan.
Ik ken dat middel mijn vrouw moest op gegeven moment zo'n zes van die pillen nemen per dag, ik heb dit ook al eens genomen het enige wat ik daar van voel is dat je iets meer moet plassen.
 
Ik ken dat middel mijn vrouw moest op gegeven moment zo'n zes van die pillen nemen per dag, ik heb dit ook al eens genomen het enige wat ik daar van voel is dat je iets meer moet plassen.
Ja, het werkt ook niet als doping, maar eerder om doping te maskeren. Dus ja. Ik zie sowieso weinig nut voor een keeper om doping te nemen eerlijk gezegd.
 
Bepaalde doping kan meer doen dan uithouding verbeteren hé ofzo.
Kracht, concentratie, ... bij uitbreiding mss toch ook voor uithouding om zo dieper te kunnen gaan in het krachthonk bijvoorbeeld.
 
Ook gewoon ronduit belachelijk dat hij daarvoor geschorst wordt, laat staan voor 12 maanden.
Goh ja, ik geloof oprecht dat Onana hier geen slechte bedoelingen bij heeft, maar als je dit gaat negeren dan gaat hier in de toekomst misbruik van gemaakt worden.
 
Bekermatch niet gezien maar vandaag ook weer enorm flauw, vooral de verdediging is een grap. En die 2e keeper dan nog in de fout. Missen Witsel gigantisch voor wat rust en balbezit op dat middenveld lijkt me. Dacht dat het beter zou gaan zonder favre maar ziet er niet zo naar uit atm. Nu toch 2-1 gemaakt.
Heb ni kunnen kijken maar had vooraf al een slecht gevoel over een uitmatch in freiburg :p toch ni een van de favoriete uitmatchen als ik me voorbije 3 jaar herinner...

ga wel akkoord dat ze witsel missen. Ben nooit echt fan geweest van hem, zowel bij de RD als bij BVB ni maar heeft in de ploeg wel een meerwaarde.
 
Terzic aan de kant bij BVB volgend seizoen! We pakken Marco Rose van gladbach over. Toch een hoopvolle trainerswissel voor volgend seizoen.
 
Wat een lichtpunt op deze donkere namiddag :love:.
Wat een goal en dito assist. Wel nog genoeg speeldagen om de titel te verspelen natuurlijk.
 
Serieus, heeft die ooit al een doelpunt gevierd zonder zich aan te stellen?
Knappe goal en knappe assist maar wat een verschrikkelijke kerel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan