Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch ook een zwaar onderschatte speler toen hij nog in België speelde. Is zo'n typische verdedigende middenvelder die veel oplost op het middenveld op een sobere maar heel efficiënte manier, zodat het haast nooit opvalt. Een beetje zoals Cullen de voorbije seizoenen. Biglia toch nog een zeer mooie carrière gemaakt nadat hij bij Anderlecht is vertrokken.
Cullen vond ik ook enorm ondergewaardeerd onder Kompany. Beetje gek dat die zo gemakkelijk mogen vertrekken is (zeker als je dan dat geld van Amuzu weigert).

Ik was ook wel fan van Jan Polak bij jullie vroeger :unsure:
 
Cullen vond ik ook enorm ondergewaardeerd onder Kompany. Beetje gek dat die zo gemakkelijk mogen vertrekken is (zeker als je dan dat geld van Amuzu weigert).

Ik was ook wel fan van Jan Polak bij jullie vroeger :unsure:
Haha, toen Van Holsbeeck in zijn "we moeten absoluut een box-to-box middenvelder hebben"-periode zat. Maar ik was ook wel fan van Polak, had een zeer goede pass/voorzet in zijn voeten. Net als een Kljestan eigenlijk, dat was ook zeker geen supertalent of frivole speler, maar wel steeds degelijk.
 
Anderlecht heeft dan wel geen geld om gratis maaltijden aan te bieden of de chauffage aan te zetten, maar extra spelers voor haar B-ploeg aantrekken kan het wel.

Welkom aan de 23-jarige Zweed Henrik Bellman!

't Is nu niet dat die in degradatiegevaar verkeren, en promoveren kunnen ze ook niet. Wat is dan het nut van zo'n transfer?
 
Anderlecht heeft dan wel geen geld om gratis maaltijden aan te bieden of de chauffage aan te zetten, maar extra spelers voor haar B-ploeg aantrekken kan het wel.

Welkom aan de 23-jarige Zweed Henrik Bellman!

't Is nu niet dat die in degradatiegevaar verkeren, en promoveren kunnen ze ook niet. Wat is dan het nut van zo'n transfer?
Rustig inpassen bij de Futures om daarna eventueel door te schuiven naar de eerste ploeg?
 
Anderlecht heeft dan wel geen geld om gratis maaltijden aan te bieden of de chauffage aan te zetten, maar extra spelers voor haar B-ploeg aantrekken kan het wel.

Welkom aan de 23-jarige Zweed Henrik Bellman!

't Is nu niet dat die in degradatiegevaar verkeren, en promoveren kunnen ze ook niet. Wat is dan het nut van zo'n transfer?
Om verder te gaan in het thema van rare beslissingen van B-ploegen: Mertens van Club NXT na halfjaar terug naar Deinze.

Wat was daar nu weer de bedoeling van? En wie wordt dan nu hun ervaren speler?
 
Zoekt Anderlecht op dit moment niet beter naar versterking voor hun A-kern ipv geld te spenderen om de futures te versterken ?
Dat vnd ik ook. Maar voor hetzelfde speelt die 2 of 3 goeie matchen bij de Futures en wordt hij dan direct overgeheveld he. Hij is ook transfervrij dus het zal sowieso geen zware financiële inspanning zijn.
 
Zoekt Anderlecht op dit moment niet beter naar versterking voor hun A-kern ipv geld te spenderen om de futures te versterken ?
Uiteraard wel. Maar er zijn veel spelers intussen doorgeschoven naar de A-kern waardoor die B-kern totaal niet meer in evenwicht is. Je kan moeilijk jarenlang druk zetten voor uw beloften in 1B te laten spelen, om dan éénmaal ze er in zitten die competitie te gaan verwaarlozen he. Zowel naar de supporters, de andere ploegen als naar uw overblijvende spelers ben je het verplicht om een gebalanceerde kern samen te stellen.

En het is niet door dergelijke transfers te doen dat de A-ploeg plots geen budget, geen tijd of geen ruimte meer heeft.
 
Om verder te gaan in het thema van rare beslissingen van B-ploegen: Mertens van Club NXT na halfjaar terug naar Deinze.

Wat was daar nu weer de bedoeling van? En wie wordt dan nu hun ervaren speler?
Altijd al een rare zet gevonden.

Ik stel voor dat ze Boyata door schuiven, hij speelt dan tenminste eindelijk eens op zijn niveau :unsure:
Idealiter was dat Vormer geweest natuurlijk. Misschien kunnen ze eens polsen bij een Vossen of zo. Een Mbokani zou ook ideaal zijn
 
Dat vnd ik ook. Maar voor hetzelfde speelt die 2 of 3 goeie matchen bij de Futures en wordt hij dan direct overgeheveld he. Hij is ook transfervrij dus het zal sowieso geen zware financiële inspanning zijn.
Is al 23, wat ook de max leeftijd is voor de futures.
 
Haha, toen Van Holsbeeck in zijn "we moeten absoluut een box-to-box middenvelder hebben"-periode zat. Maar ik was ook wel fan van Polak, had een zeer goede pass/voorzet in zijn voeten. Net als een Kljestan eigenlijk, dat was ook zeker geen supertalent of frivole speler, maar wel steeds degelijk.
Je hebt dat soort speler altijd nodig voor het evenwicht in de ploeg, zo soort spelers zijn altijd ondergewaardeerd. Wij hebben daar Rits voor die heel nuttig is/was die gast is ook tot het besef gekomen dat Club het hoogst mogelijke is. Hopelijk kan die zijn niveau terug halen van voor zijn blessure.
 

Bij Genk kunnen ze in de breedte alleszins nog wel wat gebruiken op de flank.

Vind hem persoonlijk toch beter op de 6 of 10.
Heel jammer om hem te zien vertrekken. Blijft een erg leuke speler, die uiteraard nog stappen moet zetten. En liet dit seizoen bij vlagen zien dat je hem zeker niet moet afschrijven. Genk ook geen domme keuze. Stabiele club, met een erg sterke trainer, en een deftige filosofie. Daar waar wij momenteel het speeltje zijn van iemand die vooral macht najaagt.
 
Mbamba gratis naar Leverkusen op het einde van het seizoen.
Was te denken he, wou deze zomer al weg en sindsdien geen minuut gespeeld denk ik
Ach. Ik blijf zulke spelers niet begrijpen. Als je bij Brugge al amper tot geen minuten maakt, wat ga je dan bij Leverkusen zoeken op die leeftijd? Hoeveel voorbeelden moeten er nog zijn van dergelijke spelers waaruit blijkt dat dat geen goeie stap is? Behoudens de echte uitzonderlijke talenten natuurlijk.

In plaats van u proberen op te werken tot in de basis. Neen, beetje zeuren en het dan maar proberen bij een buitenlandse subtopper. Mja, gezien z'n historie liever kwijt dan rijk I guess.
 
Ach. Ik blijf zulke spelers niet begrijpen. Als je bij Brugge al amper tot geen minuten maakt, wat ga je dan bij Leverkusen zoeken op die leeftijd? Hoeveel voorbeelden moeten er nog zijn van dergelijke spelers waaruit blijkt dat dat geen goeie stap is? Behoudens de echte uitzonderlijke talenten natuurlijk.

In plaats van u proberen op te werken tot in de basis. Neen, beetje zeuren en het dan maar proberen bij een buitenlandse subtopper. Mja, gezien z'n historie liever kwijt dan rijk I guess.
Ook veel te nochalant... Zou me verwonderen als die ver komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan