Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
El Hadj mogelijks naar Genk. Weer mogelijks een Neerpedetalent dat een toptransfer naar een topclub weet af te dwingen. Mogen ze trots op zijn in Anderlecht!

Geruchten zijn dat de transfer in stroomversnelling zit en dat men wel verwacht dat hij op korte termijn gaat tekenen.
edit: Ondertussen meer dan geruchten en transfer zou ons 1.5 tot 2 miljoen kosten.

Laatst bewerkt:
Lol Nevermind

Anderlecht heeft z'n eerste wintertransfer onder Jesper Fredberg beet. Paars-wit haalt de Deense winger Anders Dreyer, die voor 4,5 jaar tekent in het Lotto Park. De 24-jarige aanvaller maakt de overstap van Midtjylland, dat 4,2 miljoen euro vangt voor de winger. Dreyer is tweevoudig Deens international

Wtf

Dat geld hebben ze aan de kant kunnen leggen door de jacuzzi af en toe eens af te zetten en de spelers te laten betalen voor hun meeneem eten:fingerguns:

Vreemd hoe er na zulke berichten nu plots 4,2 miljoen betaald wordt. Morgen bericht dat Amuzu toch nog vertrekt voor 8 miljoen?

Dat geld hebben ze aan de kant kunnen leggen door de jacuzzi af en toe eens af te zetten en de spelers te laten betalen voor hun meeneem eten:fingerguns:

Vreemd hoe er na zulke berichten nu plots 4,2 miljoen betaald wordt. Morgen bericht dat Amuzu toch nog vertrekt voor 8 miljoen?

Fredberg woensdag uitdrukkelijk gezegd dat het financieel zo dramatisch niet was als in de pers staat.
Ontslag Kindermans ook al begin december solo slim uitgevoerd door WVDH, Fredberg kreeg dat in januari op zijn bord maar wilt hem houden.

Die Dreyer zijn marktwaarde is 8 miljoen, maar had een ‘lage’ afkoopclausule in zijn contract laten zetten toen hij Rusland ontvlucht was.

Enkele woorden van de Denen trouwens over wat ze aantroffen: fysiek dramatisch (12de is onze plaats), geen systeem, geen visie, onevenwichtige kern door te willen wisselen van Kompany naar Mazzu.

Mazzu en WVDH kwamen er woensdag héél slecht uit.

Das wel heel goedkoop.
Inderdaad, geef 'm anders gratis weg... El Hadj wegdoen voor 2 miljoen maar 9 miljoen voor Amuzu afslaan :wtf: Hopelijk wel een mooi doorverkooppercentage bij El Hadj, als die volledig ontbolstert bij Genk (wat ik wel zie gebeuren) kan die voor een veelvoud weg.

El Hadj is nu toch al een tijdje zwak bezig?
Ik vind 2 miljoen niet weinig voor een speler die zeker nog een paar maand in een overgangsperiode zal zitten

El Hadj is nu toch al een tijdje zwak bezig?
Ik vind 2 miljoen niet weinig voor een speler die zeker nog een paar maand in een overgangsperiode zal zitten
Nog maar 2 jaar 😬

Genk betaalt voor zijn potentieel. Ik blijf erbij: er zit veel in die jongen maar het blijft allemaal speels. Hakje hier, hieltje daar. Maar hij kan shotten, heeft poeier in zijn benen, is snel, fysiek best wel sterk. Alleen zijn voetbalverstand moet nog groeien. Is zeker geen moeilijk karakter of zo.

Hopelijk krijgt Vrancken hem bijgestuurd.

Het is ook door Arnstad dat we minder roepen om Ait El Hadj. Die speelt wel al vrij volwassen.

Fredberg woensdag uitdrukkelijk gezegd dat het financieel zo dramatisch niet was als in de pers staat.
Toch wel bizar dat ze dan zo besparen op kantoren, maaltijden, jacuzzi etc. Nu ja, moest ik "baas" zijn en er zijn financieel problemen dan zou ik dat vermoedelijk ook niet open en bloot tegen de supporters zeggen.

Was de voorbije seizoenen toch ook zo. Veel ontslagen etc om dan 3 miljoen aan Bundu te geven.
Deze heeft wel een hogere marktwaarde + deftige stats dus misschien eens een meevaller?

Ontslag Kindermans ook al begin december solo slim uitgevoerd door WVDH, Fredberg kreeg dat in januari op zijn bord maar wilt hem houden.

Die Dreyer zijn marktwaarde is 8 miljoen, maar had een ‘lage’ afkoopclausule in zijn contract laten zetten toen hij Rusland ontvlucht was.

Enkele woorden van de Denen trouwens over wat ze aantroffen: fysiek dramatisch (12de is onze plaats), geen systeem, geen visie, onevenwichtige kern door te willen wisselen van Kompany naar Mazzu.

Mazzu en WVDH kwamen er woensdag héél slecht uit.
Kritiek op Wouter?
De passage van onze Deense vrienden zal ook maar van korte duur zijn dan

Hij ‘kon er niet veel over zeggen’ maar voorzitters zouden de kleedkamer uitvliegen als ze zich kwamen moeien, hij was not amused met het ontslag van Kindermans, etc.
Wel hoedje af dat ze zo vrank en vrij praten (mits nog nuance) ook al zijn ze amper een maand in dienst.

Ik word eerlijk gezegd nog liever ontslagen (ontslagpremieeeee) dan dat ik zo een oude brulaap in mijn kleedkamer zou toelaten om wat te komen zeggen over mijn opstelling of ons voetbal terwijl die mens er zelf geen kloten van kent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan