Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt te bekijken over hoeveel jaar. Ik veronderstel dat lonen jaarlijks berekend worden en transfers over meerdere jaren afgeboekt.ja, maar op welke rekening je ze ook boekt, bottom line moet er liefst wel een positieve som staan natuurlijk
klopt wat je zegtValt te bekijken over hoeveel jaar. Ik veronderstel dat lonen jaarlijks berekend worden en transfers over meerdere jaren afgeboekt.
Lijkt me ook dat Neerpede onder een andere constructie zal vallen dan RSCA zelf?
klopt wat je zegt
maar de jeugdwerking is meer dan de loonkost van één persoon en moet qua rendabiliteit ook over meerdere jaren bekeken worden
als men dan denk dat die balans negatief is, ja dan moeten ze idd beter afscheid nemen
de toekomst zal uitwijzen of dat terecht was
Die speelt dus binnen de twee jaar voor OHL of zo.Mbamba nu al naar Leverkusen. Allez, zo krijgen ze nog ietsje centen ipv einde van het jaar volledig gratis weg.
Die speelt dus binnen de twee jaar voor OHL of zo.
Gohja uiteindelijk heeft die 4 maand goed gespeeld de laatste 3 seizoenen. Wat toch te weinig is he. Ondertussen zijn er 4 trainers geweest en iedereen heeft die gepasseerd. Lijkt me toch dat er dan iets schort. Zeker in de huidige ploeg nog geen minuten maken is toch maar raar. Wat ik hoor is dat hij er niet altijd goed voor leeft. Weigerde mee te spelen met de futures bijvoorbeeld dit seizoen. In de zomerstop kwam die ook steeds helemaal uit vorm terug omdat hij zich niet verzorgde op vakantie. Die zaken gaan er toch uit moeten. Ik hoop voor hem dat hij bij Genk kan doorbreken. Anders gaat het een moeilijk verhaal wordenToch heel blij met El Hadj. Kan op de 10 of de flanken spelen. En wat is 2 miljoen tegenwoordig voor zo een speler die Belg is. Die heeft ons twee jaar geleden kapot gespeeld. Ik snap niet dat Anderlecht die laat gaan, ondanks zijn mindere vorm.
. In de zomerstop kwam die ook steeds helemaal uit vorm terug omdat hij zich niet verzorgde op vakantie.
Ik vind de gok van Genk zeker niet mis hoor. Maar extra sportief moet die stappen zetten. Ik dacht dat ook Mazzu zei dat zijn attitude in de zomer niet goed was. Waarop hij dan op Instagram postte dat hij verkeerd was en zich stilaan herpakte. Maar krijgt toch weinig minuten. Ik hoop oprecht dat hij slaagt bij GenkJa kom, dat is gewoon niet waar he. Was idd zo vorig seizoen, maar dit seizoen begon die gewoon fit terug, en speelde een ok voorbereiding.
Klopt wel dat hij zich op het extrasportieve moet herpakken. Maar speelde ok bij de Futures, en zijn invalbeurten waren al een pak beter dan vorig seizoen.
Goeie gok van Genk. Jammer dat we hem definitief laten gaan, een uitleenbeurt was logischer geweest, gezien ons teveel aan centrale middenvelders. Hoop oprecht dat hij slaagt bij Genk. Heel leuke speler als het goed draait, maar niet de speler die u op sleeptouw gaat nemen.
En intussen staat Verschaeren al meerdere maanden de stenen uit de grond te zuigenGohja uiteindelijk heeft die 4 maand goed gespeeld de laatste 3 seizoenen. Wat toch te weinig is he. Ondertussen zijn er 4 trainers geweest en iedereen heeft die gepasseerd. Lijkt me toch dat er dan iets schort. Zeker in de huidige ploeg nog geen minuten maken is toch maar raar. Wat ik hoor is dat hij er niet altijd goed voor leeft. Weigerde mee te spelen met de futures bijvoorbeeld dit seizoen. In de zomerstop kwam die ook steeds helemaal uit vorm terug omdat hij zich niet verzorgde op vakantie. Die zaken gaan er toch uit moeten. Ik hoop voor hem dat hij bij Genk kan doorbreken. Anders gaat het een moeilijk verhaal worden
Ja idem hoor. Daarom dat ik denk dat er eerder iets mis is naast het veld. Dat weten wij allemaal niet hèEn intussen staat Verschaeren al meerdere maanden de stenen uit de grond te zuigen
Ik begrijp echt met de beste wil niet waarom die wekelijks in de basis staat en El Hadj dan moet vertrekken, dat je er geen basisspeler van moet maken oké. Maar heeft toch echt wel te weinig kansen gekregen