Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg als Mannaert naar Ajax kan, en ze zoeken bij Club nog een vervanger, we hebben nog iemand die verandering van lucht kan gebruiken en het huis daar kent en kan toveren naar verluidt.

Je krijgt er een CEO/mediamagnaat bij als je wilt.
Geen nood, Mannaert gaat niet naar Amsterdam komen.
 
Tuurlijk niet, hij is mede-aandeelhouder en na de uiterst lucratieve truc met de vzw in 2019 zal hij Verhaeghe zeker trouw blijven
 
2 inkomende transfers bij KVK: een 29-jarige spits uit Slovakije die daar ook niet echt de beste statistieken haalt (https://www.transfermarkt.be/martin-regali/profil/spieler/382211) en een 20-jarige Duitse CV die nog geen grofminuut gespeeld heeft die overkomt van Hertha 2 (https://www.transfermarkt.be/christalino-atemona/profil/spieler/605225).

Niet echt transfers waar je wild van wordt :unsure:
iedere transfer is welkom vermits we nog mee doen op 2 fronten: beker en degradatie :sarcastic:
 
Al-Dakhil voor een miljoen of 5 wellicht naar Burnley.
Benieuwd naar die zijn ontwikkeling.

Standard heeft die gratis aan STVV gegeven om die rechtzaak te vermijden rond dat gedoe met Edmilson en hun louche constructie 😅
 
In aanloop naar de wedstrijd tegen Union brak het nieuws dat het trio Hendrik Van Crombrugge, Lior Refaelov en Adrien Trebel omwille van financiële redenen (hun zware salaris) mag beschikken bij Anderlecht. De laatste twee zijn einde contract, de doelman ligt nog vast tot 2025.

Ik hoor waaien dat Vandervoort vroeger naar Leipzig gaat en Van Crombrugge die gaat vervangen bij Genk. Genkies hier iets over opgevangen?
 
Manier waarop ze HVC naar de uitgang duwen doet me wel walgen. Dit verdient hij niet. Pakweg Raman heeft ook zo’n loon en daar hoor je niks over.

Al is het niet onlogisch de kaart-Verbruggen te trekken.

En alweer passen die pipo’s van HLN hun artikel aan na een uur om de kritiek op het bestuur eruit te filteren. Na dat interview met Zirkzee al de 2de keer dit seizoen. En het draait steeds om hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:
In aanloop naar de wedstrijd tegen Union brak het nieuws dat het trio Hendrik Van Crombrugge, Lior Refaelov en Adrien Trebel omwille van financiële redenen (hun zware salaris) mag beschikken bij Anderlecht. De laatste twee zijn einde contract, de doelman ligt nog vast tot 2025.

Ik hoor waaien dat Vandervoort vroeger naar Leipzig gaat en Van Crombrugge die gaat vervangen bij Genk. Genkies hier iets over opgevangen?

Manier waarop ze HVC naar de uitgang duwen doet me wel walgen. Dit verdient hij niet. Pakweg Raman heeft ook zo’n loon en daar hoor je niks over.

Al is het niet onlogisch de kaart-Verbruggen te trekken.

En alweer passen die pipo’s van HLN hun artikel aan na een uur om de kritiek op het bestuur eruit te filteren. Na dat interview met Zirkzee al de 2de keer dit seizoen. En het draait steeds om hetzelfde.
Walgelijke manier waarop deze naar de uitgang wordt geduwd. Het is duidelijk dat HvC een Kompany-adept is en dat klein Woutertje als een wesp gestoken reageert op alles en iedereen die hier in mee gaat. Wouter VDH gaat de finale ondergang van Anderlecht worden.
 
Senne Lammens waarschijnlijk weg deze winter, nu nog meer nood aan concurrentie/vervanging voor Mignolet want ik zie het niet meteen uit de jeugd komen.
 
In aanloop naar de wedstrijd tegen Union brak het nieuws dat het trio Hendrik Van Crombrugge, Lior Refaelov en Adrien Trebel omwille van financiële redenen (hun zware salaris) mag beschikken bij Anderlecht. De laatste twee zijn einde contract, de doelman ligt nog vast tot 2025.

Ik hoor waaien dat Vandervoort vroeger naar Leipzig gaat en Van Crombrugge die gaat vervangen bij Genk. Genkies hier iets over opgevangen?

Is bij ons ook al opgedoken, inderdaad.
Maar er is een vermoeden dat het een miscommunicatie is owv andere spelende dossiers (oa die 15-jarige Karetsas).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan