Spaans voetbal 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat zit die Koeman te ragen over die penaltyfase met Braithwaite? Toch nooit genoeg voor een penalty?

Over de toegevoegde tijd heeft hij wel een punt. Zeker als je de ref 2 minuten ziet klungelen met zijn oortjes.
 
Koeman is gewoon een slechte verliezer. Ik begrijp in de verste verte niet hoe je een penalty kan zien in die fase van Braithwaite.

Barcelona maakte gisteren trouwens echt geen aanspraak op een punt, het is dankzij Real dat het spannend bleef tot het einde. Genoeg mogelijkheden gehad om de voorsprong uit te breiden. Dus dan vind ik het een beetje goedkoop om te gaan neuten over de toegevoegde tijd.
 
Toegevoegde tijd heeft niks te maken met hoe goed of slecht een ploeg is he. Goedkoop of niet, 4 minuten was te weinig voor alle wissels, de rode kaart van Casemiro en de oortjes onderbreking. En neen, ben geen Barca supporter voor alle duidelijkheid.
 
Het was een vrij saaie match. Real Madrid dat het vrij defensief aanpakte vanaf minuut 1 en Barcelona dat er totaal niet door raakte. Enkel naar het einde toe was er wat meer actie.
 
Toegevoegde tijd heeft niks te maken met hoe goed of slecht een ploeg is he. Goedkoop of niet, 4 minuten was te weinig voor alle wissels, de rode kaart van Casemiro en de oortjes onderbreking. En neen, ben geen Barca supporter voor alle duidelijkheid.
Ik vind het gewoon goedkoop dat je gaat zeuren over de toegevoegde tijd terwijl je eigenlijk qua spelbeeld geen aanspraak maakt op puntengewin. Een gentleman geeft toe dat men terecht heeft verloren op basis van het spelbeeld en feliciteert de winnaar.

Zeuren over de toegevoegde tijd in combinatie met die vermeende strafschop vind ik gewoon zeer laag Koeman zijnde. Ik heb Zidane zich zeer zelden tot nooit zien verlagen tot zulke uitspraken.
 
Geen penalty.
Moet maar eens gedaan zijn met dat constante geduik. Ze voelen een vingertop en gaan gaan liggen.

Messi ook weer geen vetten vond ik. Ploeg is wat minder ook, is al een stuk moeilijker maar toch, ook die flitsen zie je zoveel niet meer als jaren geleden, waarschijnlijk de leeftijd zeker?? Is bij Cr7 ook zo, ze gaan altijd goed blijven en hun goals scoren maar toch minder bepalender in de belangrijke matchen.
 
Het was een vrij saaie match. Real Madrid dat het vrij defensief aanpakte vanaf minuut 1 en Barcelona dat er totaal niet door raakte. Enkel naar het einde toe was er wat meer actie.

Denk dat dit een beetje de tactiek is van Zidane. Zeer defensief spelen, soms vuil als het moet en loeren op de counter. Zidane heeft veel van de Italianen geleerd. En het is ook een coach die al die ego's de baas kan + hij geeft kansen aan jonge spelers. 't Is niet leuk om naar te kijken, maar hij pakt toch prijzen. Beetje te vergelijken met zijn periode bij de nationale ploeg. Conditioneel zeer sterke spelers, enkele zeer getalenteerde spelers erbij (zoals Zizou) en dodelijk efficiënt zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat wisselvallig het perfecte woord is om het huidige seizoen van Barça samen te vatten. Soms spelen ze wedstrijden die je doen terugdenken aan de tijden van Guardiola, dan begin je weer te hopen om dan weer de volgende wedstrijd te zien dat ze er weer niets van bakken. Heel frustrerend als culé.
 
Ik dacht na het gelijkspel tegen Betis afgelopen weekend dat het over was, maar krijg je deze onverwachte wending. Het zal erom spannen zeg.
 
Dat programma van Real in La Liga is helaas nog loodzwaar, praktisch al heel moeilijke matchen. We geraken nu al nauwelijks voorbij een veel mindere tegenstander.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat wisselvallig het perfecte woord is om het huidige seizoen van Barça samen te vatten. Soms spelen ze wedstrijden die je doen terugdenken aan de tijden van Guardiola, dan begin je weer te hopen om dan weer de volgende wedstrijd te zien dat ze er weer niets van bakken. Heel frustrerend als culé.
Ik heb precies hetzelfde gevoel. De ene wedstrijd is hemels, de week erna is het bagger...
 
Dat programma van Real in La Liga is helaas nog loodzwaar, praktisch al heel moeilijke matchen. We geraken nu al nauwelijks voorbij een veel mindere tegenstander.
Je weet dat Real het 'makkelijker' heeft tegen de betere ploegen?

4/6 tegen Atlético, 6/6 tegen Barcelona, gewonnen in Sevilla, ... Enkel in Valencia hebben ze zwaar verloren, maar dat was een van de frappantste wedstrijden die ik ooit al heb gezien.

Sevilla & Villarreal vrees ik echt niet, daar gaan ze imo gewoon van winnen. Granada & Bilbao heb ik meer schrik voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan