1B Challenger Pro League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eendracht Aalst staat te koop. Blijkbaar 2e Amateur ondertussen. Kleine 4 miljoen euro en ze is van jou.
 
Dat die van Standard goed bezig zijn in Lommel, amai.
Ik heb de match zelf niet gezien, maar er stonden bij hen blijkbaar maar 3 verdedigers op het veld die dan normaal ook nog eens nooit in de basis staan.

Goed dat dit k*tseizoen als Lommel-supporter gedaan is. Hopelijk hebben we ons dieptepunt bereikt. Dat de ploeg er volgend seizoen weer helemaal anders gaat uit zien lijkt een bijna zekerheid als we de geruchten mogen geloven. Maar of dat beter of nog slechter gaat zijn valt nog bang af te wachten aangezien het lijkt dat er niets staat te veranderen qua trainer en sportief directeur. De degradatie van Troyes uit Ligue 1 zal ook zijn gevolgen wel hebben voor onze kern. CFG maakt er dus niet alleen in Lommel een boeltje van.
 
We gaan de Challenger Pro League opwaarderen met een nieuw competitieformat, hoera.

Intussen bij Eleven Sports: we gaan geen enkele thuismatch van de belofteteams nog uitzenden.

 
We gaan de Challenger Pro League opwaarderen met een nieuw competitieformat, hoera.

Intussen bij Eleven Sports: we gaan geen enkele thuismatch van de belofteteams nog uitzenden.


Nergens een Nederlandstalige versie te vinden, of een versie die wel te lezen valt?
 

Matchen van de jeugdteams zaten oorspronkelijk niet in het betaalde contract en noch Eleven noch de clubs (zoals ze dit jaar wel deden) willen de productiekosten op zich nemen.
 

Matchen van de jeugdteams zaten oorspronkelijk niet in het betaalde contract en noch Eleven noch de clubs (zoals ze dit jaar wel deden) willen de productiekosten op zich nemen.

Hopelijk toch te volgen via YouTube ofzo.
 
Tsja, als er niemand voor wil betalen, ergens logisch. 't Is niet dat er zoveel man keek naar die matchen, volgens de weinige beschikbare kijkcijfers.

En via YouTube, ik kan wekelijks Poolse 4e klasse of Russische 3e klasse op YouTube zien, dat lijkt dus niet al te moeilijk te zijn. Maar op Anderlecht na, denk ik niet dat een van de U23 clubs daar in staat toe is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
7 8 9
Reacties
167
Weergaven
9K
D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
199K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan