1B Challenger Pro League 2023-2024


UW (onze Saudische meerderheidsaandeelhouders) schermen met Italiaanse en Turkse investeerders. Over enkele dagen een aandeelhoudersvergadering, dan zouden we meer te weten moeten komen.
 
Van wie hoor je dat?
Want dan pak ik een vliegtuig terug naar Belgie om hem duidelijk te maken dat hij niet welkom is.
Iemand die nauw samenwerkt met Beerschot, maar die voegde er ook aan toe dat het eerder uit opportunisme is en de supporters (wat jij bevestigt eigenlijk) hier helemaal niet voor staan te springen.
 
Bould lapt het weer, bij een 1-0 voorsprong alles onder controle totdat hij een linksback wilt/moet vervangen en vervolgens zijn halve ploeg omgooit. Nu moet er gewonnen worden op Deinze, een zware opgave!
 
Verdiende winnaar over de 2 wedstrijden. Nadat we de 0-2 lieten liggen en de 1-1 binnen kregen leek het weeral het deksel op de neus verhaal te worden. Maar dan die erg mooie goal in ware City stijl. Het moeilijkste is gebeurd, op Deinze gaan winnen! 😉
 
Hey hey, dat zijn gewoon de woorden van een Lommel-supporter hoor. Dat 1B het zwakste is wat we in jaren gezien hebben. Hoezo zou nr 3 uit die enorm zwakke 1B reeks ooit resultaat kunnen halen tegen nr 14 uit 1A? Kan toch niet.
Ik heb niets gezegd over de kwaliteit van de ploegen onderaan in 1A, dus je reactie is niet relevant. 😛
 
Hey hey, dat zijn gewoon de woorden van een Lommel-supporter hoor. Dat 1B het zwakste is wat we in jaren gezien hebben. Hoezo zou nr 3 uit die enorm zwakke 1B reeks ooit resultaat kunnen halen tegen nr 14 uit 1A? Kan toch niet.
Dat is ook gefundeerd op basis van de uitspraak van Gunther Schepens "geen schijn van kans voor de 1B-er die tegen de 1A'er moet spelen" (in een Extra Time ergens.

En ik blijf ook bij de uitspraak dat het niveau dit jaar echt matig was (niet te vergelijken met een KVM/Union/Charleroi/Antwerp in hun 1B-kampioenenjaren)
 
Hey hey, dat zijn gewoon de woorden van een Lommel-supporter hoor. Dat 1B het zwakste is wat we in jaren gezien hebben. Hoezo zou nr 3 uit die enorm zwakke 1B reeks ooit resultaat kunnen halen tegen nr 14 uit 1A? Kan toch niet.
Stress is een raar beestje.. KVK moest winnen van RWDM thuis, speelde de eerste 10 min zeer goed voetbal en RWDM was nergens. Maar na min '24 stond het wel 0-3. Uiteindelijk 2-4 verloren toen.
 
Terug
Bovenaan