1B Challenger Pro League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Virton vecht de licentie van Lommel aan.

Laat maar komen.

Dan kunnen ze alle ploegen met externe investeerders gaan aanvallen.
 
Anderlecht B gigantisch zwak.
Beetje jammer hoe dit gelopen is.

Het wegpromoveren van Veldman hier toch wel cruciaal in, ondanks er natuurlijk wel wat kwaliteit vertrokken is tijdens het seizoen.
Gillet lijkt mij op dit moment een zeer matige trainer, die een jonge groep allesbehalve kan motiveren. Zijn speeches waren alvast zo inspiratieloos als een eucharistieviering in een gemiddeld Waals gehucht.

Hopelijk vindt men toch een deftige trainer voor volgend seizoen. Iemand waar wel over nagedacht is, ipv Gillet daar te dumpen. Want zal wss geen makkelijk seizoen worden.
 
Beetje jammer hoe dit gelopen is.

Het wegpromoveren van Veldman hier toch wel cruciaal in, ondanks er natuurlijk wel wat kwaliteit vertrokken is tijdens het seizoen.
Gillet lijkt mij op dit moment een zeer matige trainer, die een jonge groep allesbehalve kan motiveren. Zijn speeches waren alvast zo inspiratieloos als een eucharistieviering in een gemiddeld Waals gehucht.

Hopelijk vindt men toch een deftige trainer voor volgend seizoen. Iemand waar wel over nagedacht is, ipv Gillet daar te dumpen. Want zal wss geen makkelijk seizoen worden.
Ik zou Veldman terug als coach van de Futures zetten (als hij dat zelf ziet zitten natuurlijk), heeft daar volgens mij meer toegevoegde waarde dan als een van de assistenten van Riemer.
 
Winnen op Club NXT vanavond en het is binnen voor RWDM want ik zie die thuis tegen RSCA niets laten liggen.
 
Wat ik mij dus afvraag, mag je dat in dezelfde competitie spelen met grote broer en kleinere broer van dezelfde club? Zijn daar eigenlijk regels voor? Ik ken daar niks van, maar zo kan je toch punten beïnvloeding hebben?
 
Laatst bewerkt:
Wat ik mij dus aanvraag, mag je dat in dezelfde competitie spelen met grote broer en kleinere broer van dezelfde club? Zijn daar eigenlijk regels voor? Ik ken daar niks van, maar zo kan je toch punten beïnvloeding hebben?
Bedoel je dat Club nxt bijvoorbeeld met Club Brugge in dezelfde competitie kan spelen? Nee. Altijd minstens één niveau lager. Dus bij degradatie van Club Brugge naar 1B dan zou Club nxt ook degraderen als ze nog in 1B zitten.
 
Als RWDM nu wint van rsca futures, zijn er weer 3 Brusselse clubs in 1ste klasse. Van in de jaren 80 geleden!
Ik heb ze er wel graag bij. Toch historie dat erbij komt ipv zo'n Seraing, roeselare of dender ofzo
 
Als RWDM nu wint van rsca futures, zijn er weer 3 Brusselse clubs in 1ste klasse. Van in de jaren 80 geleden!
Ik heb ze er wel graag bij. Toch historie dat erbij komt ipv zo'n Seraing, roeselare of dender ofzo

Noch Roeselare of Dender is in de running voor promotie he. 't Gaat om RWDM of Beveren. Alle 2 fusieclubs, alle 2 aan een buitenlands infuus.
2 eigenschappen van Beerschot nochtans en toch zitten wij er niet bij :(
 
Als RWDM nu wint van rsca futures, zijn er weer 3 Brusselse clubs in 1ste klasse. Van in de jaren 80 geleden!
Ik heb ze er wel graag bij. Toch historie dat erbij komt ipv zo'n Seraing, roeselare of dender ofzo
Ela ela. Niets tegen de Rodenbachstad :)
Maar geen paniek denk niet dat mijn locale clubje daar snel terug zal staan.
 
Ela ela. Niets tegen de Rodenbachstad :)
Maar geen paniek denk niet dat mijn locale clubje daar snel terug zal staan.
Club Roeselare is dat zeker?
Een tijdje geleden een podcast gehoord met Biebauw, hoe dat uiteindelijk tot een faillisement gekomen is bij KSV Roeselare is toch echt een zot verhaal, met die Jolan Fund die eigenlijk een oplichter was.
 
In 3e amateur speelt Roeselare Daisel die op Schiervelde speelt net zoals Club NXT.

Die mogen telkens hun reclame borden ophangen voor de wedstrijden en telkens afnemen na de wedstrijd.
Hebben de ambitie om volgend seizoen kampioen te spelen.
 
Over 2 jaar mag Club Nxt op zoek naar een ander stadion dan?
Hopelijk...
Al lijkt 2 jaar mij onrealistisch.
Club Roeselare is dat zeker?
Een tijdje geleden een podcast gehoord met Biebauw, hoe dat uiteindelijk tot een faillisement gekomen is bij KSV Roeselare is toch echt een zot verhaal, met die Jolan Fund die eigenlijk een oplichter was.
Club? Heiligschennis.
Club Roeselare is dat ploegje van "bachten de statie"

Biebauw heeft toen nog niet de helft verteld in die podcast. Het gefoefel en geld in eigen zak steken door vooral een bepaald koppel.
Diene Jolan bleek ook nog eens aan de kindjes te zitten, bah bah bah.

Moesten we die ooit tegenkomen gaan we daar geen vriendelijk gesprek mee houden
 
Hopelijk...
Al lijkt 2 jaar mij onrealistisch.

Club? Heiligschennis.
Club Roeselare is dat ploegje van "bachten de statie"

Biebauw heeft toen nog niet de helft verteld in die podcast. Het gefoefel en geld in eigen zak steken door vooral een bepaald koppel.
Diene Jolan bleek ook nog eens aan de kindjes te zitten, bah bah bah.

Moesten we die ooit tegenkomen gaan we daar geen vriendelijk gesprek mee houden
Ik heb toen met open mond zitten luisteren naar Biebauw zijn verhaal.
 
Ik heb toen met open mond zitten luisteren naar Biebauw zijn verhaal.
kan ik inkomen. Wij denken er ook nog met ongeloof aan.

Het is allemaal ook compleet van de pot gerukt en een slechte B-film scenarist kan het nog niet bedenken.
Jaren is er daar een koppel met geld van de club gaan lopen onder hun neus...
En dan die overname, ik zou nooit zaken willen doen met die Roeselaarse bedrijfsleiders die er toen in zaten want amai als ze zo maar omgaan met contracten en handtekeningen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
7 8 9
Reacties
167
Weergaven
9K
D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
199K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan