1B Challenger Pro League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

Général Zantas

Well-known member
1655889235-challenger-pro-league.png


Kalender: https://www.proleague.be/nl/1b/calendar

Vorige thread:
 
Wel typisch, Beerschot krijgt 2 speeldagen zonder toeschouwers aangesmeerd en welke ploegen loten we HEEL HEEL TOEVALLIG??? Beveren en Lierse. Onze enige regionale derbies. Lekker hoor. TOEVALLIG.
 
Wel typisch, Beerschot krijgt 2 speeldagen zonder toeschouwers aangesmeerd en welke ploegen loten we HEEL HEEL TOEVALLIG??? Beveren en Lierse. Onze enige regionale derbies. Lekker hoor. TOEVALLIG.
Zonder te willen stoken: mooi zo.
Als er geen volk binnen mocht tegen 2 beloftenteams had niemand zijn schouders hiervoor opgehaald. Nu mis je u 2 derby's. Zo worden er int vervolg misschien toch enkele marginale met vuurwerk bij hun kraag gepakt door andere supporters. Ijdele hoop waarschijnlijk maarja
 
Ja jong, gedraag u dan wat he.

IK WAS GODVERDOMME BRAAF.

Zonder te willen stoken: mooi zo.
Als er geen volk binnen mocht tegen 2 beloftenteams had niemand zijn schouders hiervoor opgehaald. Nu mis je u 2 derby's. Zo worden er int vervolg misschien toch enkele marginale met vuurwerk bij hun kraag gepakt door andere supporters. Ijdele hoop waarschijnlijk maarja

Uiteraard. Maar mijn punt is dat het hier een loting betreft. Je hebt 11 thuis matchen, dat je net die beide matchen als eerste 2 matchen treft, is 3%. Dat lijkt me voor een loting van de voetbalbond gewoon TOEVALLIG.

Los daarvan steekt die 2 maten en 2 gewichten politiek me ook tegen. Gezien hoeveel supporters van RWDM er op het veld kwamen om te vechten tegen Seraing? Daar is dan enkel een voorwaardelijke straf voor uitgesproken. Beetje degoutant.
 
Slim. Waarom broodnodige structurele hervormingen doorvoeren als je de competitie gewoon een nieuwe, sexy naam kan geven.
 
Uiteraard. Maar mijn punt is dat het hier een loting betreft. Je hebt 11 thuis matchen, dat je net die beide matchen als eerste 2 matchen treft, is 3%. Dat lijkt me voor een loting van de voetbalbond gewoon TOEVALLIG.
Het is idd wel een groot toeval.
Ook heel toevallig dat net de seizoensopener het *kuch* "herezen" *kuch* SK Beveren tegen die andere grote naam Beerschot is.

Los daarvan steekt die 2 maten en 2 gewichten politiek me ook tegen. Gezien hoeveel supporters van RWDM er op het veld kwamen om te vechten tegen Seraing? Daar is dan enkel een voorwaardelijke straf voor uitgesproken. Beetje degoutant.
Daar heb je overschot van gelijk. Daar had ook wel iets meer tegen gedaan mogen worden.
 
Challenger Pro League :rofl:
Trouwens @Général Zantas ge speelt niet tegen mijn geliefkoosde Lierse, want dat bestaat niet meer, ge speelt tegen een weird ass derivaat daarvan, Lierse Kempenzonen. Pas op, ik ga zo nu en dan wel eens kijken, maar de rauwe emotie errond is voor mij toch wat weg.
 
Challenger Pro League :rofl:
Trouwens @Général Zantas ge speelt niet tegen mijn geliefkoosde Lierse, want dat bestaat niet meer, ge speelt tegen een weird ass derivaat daarvan, Lierse Kempenzonen. Pas op, ik ga zo nu en dan wel eens kijken, maar de rauwe emotie errond is voor mij toch wat weg.
Toch nog altijd plezant op Lierke plezierke imo.
 
Toch nog altijd plezant op Lierke plezierke imo.
Plezant misschien wel, maar zoals ik zei, de rauwe emotie is er voor mij af. Ik was supporter van kleins af aan, abo gehad, veel uitmatchen gedaan, ... en geen enkel van de 2 projecten die er nu zijn geven mij datzelfde gevoel.
 
Plezant misschien wel, maar zoals ik zei, de rauwe emotie is er voor mij af. Ik was supporter van kleins af aan, abo gehad, veel uitmatchen gedaan, ... en geen enkel van de 2 projecten die er nu zijn geven mij datzelfde gevoel.
Kan ik begrijpen. Kdenk wel dat de Kempenzonen nog altijd beter zijn dan Lyra-Lierse qua sentiment, maar de hoogdagen dat het stadion, zelfs achter het doel onder de seats helemaal gevuld was, is toch ook al lang geleden he :D
Of dat ge 45' lang staat aan te schuiven tijdens de rust voor een hamburger :unsure:
 
Every goddamn time.
Ik ga in augustus misschien nog wel eens zien, in ‘t zonneke op “Den Berg” staan, dat doet me nog wel altijd iets.
Ge kunt een matchke van onze beloften meepakken, die werken dit seizoen hun matchen in 1ste amateur af op het Lisp :tongue:
 
Positief voor alle fans die de eerste ploeg niet meer willen zien onder Mazzu en meer tijd in de beloften willen steken. Plaats genoeg
 
Plezant misschien wel, maar zoals ik zei, de rauwe emotie is er voor mij af. Ik was supporter van kleins af aan, abo gehad, veel uitmatchen gedaan, ... en geen enkel van de 2 projecten die er nu zijn geven mij datzelfde gevoel.
Dat kost heel veel tijd, ik ben van de eerste match gaan kijken naar toen nog KVSK United. Maar het heeft minstens 10 jaar gekost eer ik terug echt mee leefde zoals bij het oude Lommel SK. En het zal nooit nog echt hetzelfde zijn.

En tja die belachelijke nieuwe naam ook weer. Daar steken ze hun tijd in, maar de reeks aantrekkelijk maken voor de supporters van de echte tweedeklassers how maar. Wij kunnen op zaterdag 16u, zondag 16u of 20u naar wat beloften gaan kijken in lege stadions.
 
IK WAS GODVERDOMME BRAAF.



Uiteraard. Maar mijn punt is dat het hier een loting betreft. Je hebt 11 thuis matchen, dat je net die beide matchen als eerste 2 matchen treft, is 3%. Dat lijkt me voor een loting van de voetbalbond gewoon TOEVALLIG.

Los daarvan steekt die 2 maten en 2 gewichten politiek me ook tegen. Gezien hoeveel supporters van RWDM er op het veld kwamen om te vechten tegen Seraing? Daar is dan enkel een voorwaardelijke straf voor uitgesproken. Beetje degoutant.
Da's toch helemaal geen loting? Kalender wordt gewoon opgesteld door de kalendercommissie, hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
7 8 9
Reacties
167
Weergaven
9K
D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
199K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan