Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .

exCite

Supermoderator
Crowdfunder FE
1686037031463.png


Het vorige seizoen is ten einde, tijd voor een nieuwe thread!
We heten RWDM welkom en nemen afscheid van Zulte-Waregem, Seraing en Oostende.

Alvast een nieuwtje, alle profs en elite jeugd spelen komend seizoen met dezelfde bal: https://www.proleague.be/nl/jpl/new...euwe-kipsta-bal-voor-komende-seizoenen-in-bel

Dan over het format, we spelen dit seizoen met 16 ploegen. Na de reguliere competitie volgen wederom playoffs, maar dit keer voor alle clubs.

- Plaatsen 1 tem 6: Halvering punten en strijd om de titel en 4 Europese tickets
- Plaatsen 7 tem 12: Halvering punten en strijd om het 5de Europese ticket
- Plaatsen 13 tem 16: De winnaar redt zich, de nummer 2 speelt barrages tegen de eindrondewinnaar (nummers 3 tem 6 uit 1B), de nummers 3 en 4 degraderen.
 
3e keer goeie keer, Union champion.
Aangezien ik geen ploeg meer heb in België hoop ik vooral terug op spanning en ik gun het Union wel, al is het maar omdat ze ons in Europa ook veel gegeven hebben, nu, met Europees voetbal en ik neem aan toch de sterkhouders die zeker blijven met wat extra aanwinsten, dat zowel Antwerp als Genk terug sterk uit de hoek gaan komen.
 
Club kampioen maar veel te voorbarig niemand weet welke kernen er zullen uit zie op 31 augustus
 
OHL zakt toch zwaar in mijn achting. "hij had een flauwte", wat een onzin.
Ter herinnering, hij had 1,6 promille alcohol in het bloed. Dat zijn 8-10 glazen alcohol.

 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
199K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan