Spaans voetbal 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Real gaat alsnog winnen, maar Atletico gaat hetzelfde doen. Dus Atletico is straks zonder ongelukken kampioen.
Update: Het is zover.
 
Ongelofelijk dat Real deze wedstrijd nog wint, maar soit. Hebben ze zelf laten afweten op belangrijke momenten, jammer.

't Is nu wel duidelijk dat er een frisse wind nodig is bij Real. Laatste wedstrijd, nog één keer alles op alles zou je denken en dan zo'n dramatische vertoning weer. Nogmaals, ongelofelijk dat ze hier nog op de een of andere manier winnen.
 
Ongelofelijk dat Real deze wedstrijd nog wint, maar soit. Hebben ze zelf laten afweten op belangrijke momenten, jammer.

't Is nu wel duidelijk dat er een frisse wind nodig is bij Real. Laatste wedstrijd, nog één keer alles op alles zou je denken en dan zo'n dramatische vertoning weer. Nogmaals, ongelofelijk dat ze hier nog op de een of andere manier winnen.
Ze hebben toch gewonnen tegen een veel moeilijkere ploeg dan Valladolid, waar Atletico het zeker ook niet onder de markt had.
Paar gerichte aankopen zouden idd wel welkom zijn.
 
Ik las het ook net...
Vergane glorie in mijn ogen. Een jonge, frisse, coach had hen meer deugd gedaan vermoed ik
Juist niet. Real heeft nu nood aan stabiele coach zonder te veel kapsones (Conte bv) en met ervaring. Ancelotti lijkt me daarvoor de perfecte tussenpaus om de selectie min of meer terug op de rails te krijgen.

We hebben bij Chelsea en Juve gezien wat er kan gebeuren als je een 'jonge en frisse coach' voor de groep zet. Dat kan geweldig fantastisch uitpakken (Guardiola en Zidane), maar dat zijn twee grote uitzonderingen op dat vlak. Zie maar naar Lampard en Pirlo, die zijn hun trainerscarrière met een serieuze valse nooit gestart op die manier.

Ancelotti heeft daarnaast ook een uitstraling die bij Real past en ook erg dicht aanleunt bij Zidane. Het feit dat hij ervaring heeft als trainer bij Real is alleen maar een voordeel. Hij zal wel weten hoe er gewerkt moet worden. Laat 'm maar rustig de selectie onder handen nemen en terug bouwen aan een sterk elftal en daarna kun je nog zien.

Op dit moment lijkt me dit echt wel een van de beste keuzes voor Real.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan