New World

MMORPG PC New World

lap, had ik eindelijk een rustige server gevonden zonder queues, deze middag tot lvl 18 gegaan... nu queue van anderhalf uur :(
 
ik zit op Yourang momenteel nog rustig en nog maar 2 territories geclaimed 1 door marauders en 1 door syndicate. ikzelf zit bij Covenant (Tokash Derrundar en company gestart genaamd Yourang Templar Order )

heb ook nog een lvl 5 char op barri maar moneteel geraak ik daar niet meer binnen sinds launch

 
Laatst bewerkt:
Ik ben mij een beetje zenuwachtig aan het maken ivm de meldingen van 30XX kaarten die bricken door New World...
 
ik speel sinds launch en heb geen problemen met mijn 3080 Ti tis wel een FE kaart daar heb ik nog geen berichten van gezien dat die bricken
 
Da's puur door FPS issue, cap da gewoon in u nvidia panel en dan gade sowieso al geen probleem hebben ^^
Ja ik heb in control panel de limiet al op 144 gezet en in game op 60 maar merk toch dat ie daar soms over gaat.
Nu ik hou de hele tijd alles in het oog via HWmonitor en gpu draait rond de 65graden en kheb hem geundervolt, meer dan 190W komt er ni in. Guessing it's fine maar sommige van die reports zijn wel angstaanjagend...
 
dit weekend in het 25-35 gebied gezeten , toch wel heel veel van hetzelfde vind ik , vrij weinig differciteit :)
Plus punt is wel de pvp , niet makkelijk maar wel tof
 
Ik ben nu level 12, ik had begrepen dat instanced pvp pas op level 60 is? Is het dan tot 60 enkel world pvp of hoe zit dat juist?

Heb wat moeite om alles te linken met elkaar 😅.
 
Meh, da's wel lame.
Is er ook een reden waarom er geen zwem animatie in zit?
Waarschijnlijk niet klaar geraakt voor release. Heel vreemd, want er is bijvoorbeeld wel een breath meter. Wel hilarisch als je per ongeluk in diep water valt ... Zal allicht wel in een toekomstige patch toegevoegd worden. Een game over, basically, piraten, die niet kunnen zwemmen :')

hebt ge eigenlijk geld nodig?

Ja. Alles wat je doet van crafting kost geld, als je een huis wil moet je huur betalen, als je zelf zaken wil aankopen in de auction house, als je faction gear wil kopen, ...
 
Gaat daar niet goed met hun patchke.. maintenance nog 2 uren verlengd, was al verlengd naar 17h00 onze tijd, nu dus 19h00.

 
Gaat daar niet goed met hun patchke.. maintenance nog 2 uren verlengd, was al verlengd naar 17h00 onze tijd, nu dus 19h00.

joy joy.. dat wordt een feest om straks in te loggen....
 
Waarschijnlijk niet klaar geraakt voor release. Heel vreemd, want er is bijvoorbeeld wel een breath meter. Wel hilarisch als je per ongeluk in diep water valt ... Zal allicht wel in een toekomstige patch toegevoegd worden. Een game over, basically, piraten, die niet kunnen zwemmen :')
Met dat harnas aan zou het fysisch feitelijk nog kunne hoor :p

plate-sets-2-930x1024.jpg
 
Haha ja.

Net mijn eerste oorlog gewonnen! Ze hadden volk tekort, dus als level 22 toch mogen meedoen. 89ste in de ranking, met 6 kills en 0 deaths :laugh:.

Ik moet zeggen, de game voelt op veel vlakken nog onafgewerkt aan (het ontbreken van het zwemmen is daar een van de betere voorbeelden van), maar 50 vs 50 zonder noemenswaardige lag of grafische hitches (ik heb alle settings op het maximum staan). Knap.
 
Het probleem is da ze PvE pas vorig jaar derin hebben gestoken. Waardoor veel een copy paste is. Eigenlijk wast nooit de bedoeling om meer te zijn dan een PvP game maar dan toch ineens PvE derbij.

Het feit da ge ni kunt zwemmen klopt lore wise wel ze. Als ge ziet ik op lvl 40+ kan rond de 400kg mee dragen, als ge dan nog is 30kg aan armor draagt ook. Ik wil u wel is zien zwemme zo ze :p
 
Terug
Bovenaan