New World

MMORPG PC New World

Na de open beta toch ook maar gekocht, enkel nog niet zeker van server. Zijn er nog grotere guilds van BE/NL die leden zoeken? :)
 
PE79RTr.jpg
 
Nee, dit is meer zoals Elder scrolls online.
Wow is tab target en skills gebruiken in NW heb light ( linkse muisknop) en heavy attack(rechtse muisknop) die je moet mikken op je vijanden en ook voor je skills
 
Laatst bewerkt:
Heeft de combat gelijkenissen? Zou graag iets WoW-like spelen maar op Steam :p
Nee, dit is meer zoals Elder scrolls online.
Wow is tab target en skills gebruiken in NW heb light ( linkse muisknop) en heavy attack(rechtse muisknop) die je moet mikken op je vijanden en ook voor je skills
Beetje zoals hier gezegd wordt.

Bekijk het als iets a la guild wars 2 en eso combat. Je hebt weapon switching, kunt 2 wapens gebruiken, elke switch 3 tal moves. Dus redelijk belangrijk om te kiezen welk wapen je wil.

Armor, weapons etc kun je skills krijgen door ze te gebruiken, net zoals in ESO.

Geen tab targeting etc.

This is better than WoW. Ni da da zo moeilijk is ;)
 
Idd blijkbaar is het Barri geworden van server. Mss maak ik ooit is ene op server waar de crew meubels here zitte xd
Ja kheb het gehoord.

Ik volg men oude eso guild. Should be fun, al jaren nimeer me die gasten gegamed, kom op discord, precies alsof dak nooit weg geweest ben ^^

Nog iet meer dan 10 minuten se. Ben benieuwd of het ne smooth launch zal zijn
 
Voor de rest wel een heel goeie launch als je er in geraakt, nog geen lag of disconnect gehad vandaag, alleen 10 minuten ofzo maintenance vanmiddag.
 
Mij spreekt het ook wel aan omdat het geen monthly fee heeft, indien de queues overdag meevallen en het solo ok is wel ik dit ook wel een kans geven... is er een BG guild die speelt?
 
Mij spreekt het ook wel aan omdat het geen monthly fee heeft, indien de queues overdag meevallen en het solo ok is wel ik dit ook wel een kans geven... is er een BG guild die speelt?
Geen BG guild, we zitten wat verspreid.

Ik zit op Caer Sidi, denk nog een paar andere van hier ook. Paar op Anwyn, paar op nen andere etc etc.

Tis nogal grote queues.
 
Terug
Bovenaan