Lost Ark

MMORPG PC Lost Ark

Ik speel ook nog, gewoon minder. Ik rush al mijn raids op 2 dagen en dan elken dag anderhalf uurke dailies :p

Main gunlancer op 1610 met genoeg self farmed mats om 1620 te halen (ook pala 1586 die het ook gaat halen, misschien zelfs bard ook die 1583 is met path of the souleater momenteel), maar zal afhangen van release date. Als we Voldis op 13/12 krijgen (waarschijnlijk) en Voldyke op 20/12 (ook waarschijnlijk, alle andere regio's hebben ook een week gekregen eer het opende), ga ik waarschijnlijk eerst 2 weken normal doen of zelfs niet door de feestdagen.
 
Idd zit ook met een dilemma, gezien de meeste ver van 1620 zijn, ga ik ook moeten puzzelen…

Ik zou eigenlijk liefst hm doen, anders is het ook niet echt waard geweest dat ik al die effort in mijn slayer steek…
En idd andere regions was het ook altijd een week later dus…

Mijn striker is ook 1600, reaper zal er niet geraken.

De rest zit “vast” op 1580 en ga ik geen gold insteken. 3 “mains” is goed genoeg voor endgame, de rest volgt wel achteraf.
 
Mja, ik fomo niet; ik zie wel wanneer ik main push. Gold en mats zijn geen probleem. 1610.83 gehaald met bound mats. Ondertussen genoeg bound mats om ergens tussen 1615 en 1620 te stranden, en genoeg self farmed tradable mats in storage om verder te pushen. Als ik 2 weken normal doe/wacht maar mijn dailies blijf doen, ga ik dus nog meer bound mats hebben.

En ik doe ook niet meer aan "statics". Staat bewust tussen aanhalingstekens, want voor elke major content release (of zelfs iets erna) zijn er telkens mensen gestopt :p Dan pug ik liever wanneer ik zin heb om te spelen, tot nu toe geen enkel probleem geweest.
 
Gohja dan speel je wel veel alleen he.. wij hebben wel een leuke community met onze static.

Zijn praktisch alle dagen wel in voice om te zeveren of guardians samen te doen, of iets van raids chainen. Puggen kan evengoed maar een static is naar mijn gevoel leuker, we zijn met een bende van 6 die elkaar al meer dan een jaar kennen, heb met sommige al irl afgesproken ook.

De memes en de banter tijdens de raids is voor mij het meest leuke aan LA op dit moment.
 
Nog eens polsen of er nog spelers zijn buiten Fox en ik xD

Damn Thaemine is zo’n goeie raid, een van m’n beste raid/boss ervaringen ooit (ook ivgl met WoW vroeger).
 
ik speel nog, maar eigenlijk enkel solo en pug raids
mijn main is net 1600 geworden :)
en nog altijd idioot genoeg om de nieuwe skins te kopen ... shadowhunter ziet er wel nice uit :love:
 
Ah uw crashes zijn opgelost dan ofzo?

Add mij anders eens op friends? Ik doe ook nog vaak oudere raids, vooral brels en kayangels.

name: Qt
 
yeh, telenet heeft een beta versie van modem software geïnstalleerd en sindsdien geen problemen meer :)
 
Terug
Bovenaan