Lost Ark

MMORPG PC Lost Ark

Butthurt omdat ik zeg dat het spelersaantal gezakt is, wat trouwens ook effectief is.

Grooste probleem voor mij is dat het begin rete saai is weinig spelers wel veel bots waardoor alles wat leeg voelde. Endgame zal je mij niet horen klagen.

Enige dat goed was vond ik waren de combat en de legion raids de rest was een dikke meh.

Maar om hier zo te reageren dat ik doemsberechten verkondig omdat ik zeg dat de playerbase minder en minder is wat effectief ook zo is, dat is toch gewoon de realiteit ?

Dat is wat ik er van vind, dat jij het leuk vind is goed voor jou daar ga ik niets over zeggen dat is jou persoonlijke mening, verder ga ik er ook geen tijd en energie meer aan verspillen.

Hebt gij misschien op EU West gespeeld? Dat zou verklaren waarom ge zegt dat het leeg voelde :p
Central is altijd "alive" geweest. Als ge nu een raid wilt doen hebt ge een hele lijst vol van publieke groups... In mijn guild hebben we een gigantische community waar elk uur van de dag iemand wel volk zoekt voor een raid. Er is 2 man geleaved in onze static en we hebben op minder dan een dag 2 vervangers klaarstaan.

Bij PoE ligt de peak players bvb véél lager, voelt PoE dood aan? Ik heb jarenlang PoE gespeeld en daar voelde ik ook niet dat er "weinig" spelers waren.

Maar EU West was idd een vergissing van AGS, dat is een ghosttown. Volgende week wordt West gemerged bij Central, dus gaan die eenzame zielen terug wat meer volk hebben om mee te spelen :)

En retesaai tja, ge zijt wss gestopt voor Argos release, of tijdens... De echte endgame in dit spel zijn de Legion raids. Argos was 2x niks... Wel leuk om een idee te krijgen van hoe bosses/raids werken in dit spel, maar er was gewoonweg niks te doen vroeger he :) Nu zijn die cubes zelfs ook nog plezant eigenlijk ipv die saaie boss rush en oude cubes.


Maar wat fox zegt klopt gewoon, Brelshaza was een ander niveau, Akkan is nu wel weer makkelijker maar goed.
Het spel is punishing, als ge niet goed zijt in uitvoeren van mechanics enzovoort, dan is dit spel sowieso al niet echt voor u.

KR vertelde ons altijd dat dit spel gemaakt is om meerdere alts te spelen maar dat was een grote fout van hen eerlijk gezegd. Wij krijgen via events of andere dingen véél meer free mats dan hen... Saintone heeft hem hiervoor onlangs nog geëxcuseerd.
Ik speel nu zelf nog actief 3 chars, en als ik tijd heb of mij verveel speel ik nog eens mijn 3 andere (die nog geen 1580 zijn).
 
Laatst bewerkt:
Bij ene maat was het zo'n kegel model, bij den andere wetek niet , was ook een apart model voor business klanten DACHT ik...
Maar inderdaad veel miserie mee dus wel...

Gewoon uw verhaal doen en eens op tafel kloppen he en nieuwe modem eisen.
ze hebben het bij telenet begot opgelost. hebben gevraagd of ik beta wou spelen voor de nieuwe firmware. ze hebben die vandaag geïnstalleerd en disconnects zijn opgelost.

ik speel het sporadisch nog es voor een paar dungeons en guardians, is wel nog es fun met wat tijd tussen steken.
 
Chaos cava maar Guardians zijn toch echt hatelijke content xd Sonavel is op zich wel cool maar nja natuurlijk enkel vanaf 1580.

Kayangel en Akkan zijn momenteel toch de endgame bosses en echt zalige content gewoon.
 
Laatst bewerkt:
mja, kvind eigenlijk wel dat het wat "harder" is geworden.
mijn vroegere main is nu 1510, al mijn alts zijn 1490. zonder bus geraak je nergens binnen, maar door de gold nerf hou je bijna geen gold meer over ..
 
mja, kvind eigenlijk wel dat het wat "harder" is geworden.
mijn vroegere main is nu 1510, al mijn alts zijn 1490. zonder bus geraak je nergens binnen, maar door de gold nerf hou je bijna geen gold meer over ..
in lobby’s ga je zo niet geraken idd. Best dan zelf een learning party starten.
Tuurlijk wel, gewoon lobbies zoeken met mensen van ongeveer dezelfde level als u.
Als 1510 (die waarschijnlijk niet super geared is) of je 1490 alts gaan inderdaad niet in parties accept worden die vol zitten met 1540+. Maar ik heb deze week ook een brelshaza normal g1-g4 gedaan op een 1503 Destroyer (net hyper express op gebruikt, dus met full lvl6 event gems + 5x3). En de party zat vol met allemaal mensen tussen de 1500 & 1510, zelfs een paar met roster lvl <100. Allemaal geen probleem, denk dat de lobby op 5min gevuld was.
 
Mja er is natuurlijk ook een verschil tussen een 1503 destroyer met 200+ roster lvl en LOS 30, of een mokoko 1503 destroyer...

Wel te proberen waard :) wist niet dat er lower level lobbies nog Brel deden, heb dat echt al weken niet meer gedaan ook.
 
Hyperexpress... Ze moeten wel om hun gear te halen om verder te honen :p

En daarbuiten wordt het nog genoeg gedaan. En genoeg mensen die met higher lvl g1-g2 normal runnen en geen probleem hebben om 1 of 2 low lvls gratis mee te nemen. Als ze weten wat te doen natuurlijk, fail op hounds is kick & replace.
 
Ik heb hier toch net een paar denieds gehad helaas met mijn event slayer xD
Mss mijn level 10 gems overzetten van m'n main.

Ok accepted :p was idd toch ook een party die zelf nog niet full relic was en low 1500.
Zot wel hoeveel brel parties er nog zijn nu.
 
Laatst bewerkt:
Waarom is dat zot? Heb gemerkt dat veel mensen die enkel g1-g2 deden overgeschakeld zijn van HM naar normal. Is toch maar 1k gold verschil en veel sneller.

En ook veel mensen die gewoon niet veel hoge ilvl alts hebben. Ik zit ook op 1583-1581-1543-1541-1540-1516 (en die gaat met hyper express naar 1540). Ik laat alles buiten de eerste 2 ook op 1540, dus die gaan brel blijven runnen, meeste weken HM g1-g2, maar als ik niet direct een party vind heb ik ook al normal gedaan.
Brel g1-g2 is snel genoeg om efficient als gold run te doen, zeker na Vykas gold nerf.
 
Goh ik doe eigenlijk niet zo heel veel raids meer. Zeker Brel was ik kotsbeu, maar mss is 1-2 speedrunnen niet zo slecht voor het gold.
Ik doe nu 3 Kayangels hard en Akkans en daar stopt het vaak, althans tijdens mijn periode dat ik wat minder speelde om niet burned out te geraken. Probeer nu weer wat meer op te pikken.

M'n artist is ook bijna 1580, daar ga ik wekelijks ook wel Akkan en Kayangel HM op doen dan.
 
15u maintenance and going
ben blij dat dit deeltje nog altijd niet veranderd is :')

waar moet ge nu eigenlijk kijken om nieuws hierover te krijgen? een eigen forum is er niet meer, op twitter posten ze nix, dus moet ik nu naar een reddit zitten kijken?
sorry, maar wat een noobs ... zal wel terug diablo 4 gaan spelen :)
 
Ze hebben een officiele LA discord nu.

En tja de maintenances vallen nochtans wel mee hoor, alleen nu veel veranderingen he.

Een volledige region merge, iets wat zelfs niet bestond in hun code. Vervelend uiteraard maar goed, dit brengt wel meer spelers naar Central en mss ook veel returning spelers omdat ze nu uit hun graveyard zijn.

En diablo 4 goed en wel, maar wat ga je dan na het weekend spelen lol
 
Ik blijf dit gewoon spelen.

Spel is gewoon te goed. Nu wel wat minder maar das ook dik oke...
Ik doe mijn Kayangel hardmodes (voor de mount) en Akkans voor de full set.... Meer op zich is er voorlopig niet te doen en ook niet nodig. Als ik echt eens meer zin en tijd heb, doe ik wat dailies op meerdere chars buiten mijn 2 mains.

Ga mij binnekort wel eens wat toeleggen op Clown hellmode.
 
Ik blijf dit gewoon spelen.

Spel is gewoon te goed. Nu wel wat minder maar das ook dik oke...
Ik doe mijn Kayangel hardmodes (voor de mount) en Akkans voor de full set.... Meer op zich is er voorlopig niet te doen en ook niet nodig. Als ik echt eens meer zin en tijd heb, doe ik wat dailies op meerdere chars buiten mijn 2 mains.

Ga mij binnekort wel eens wat toeleggen op Clown hellmode.
Wat is er momenteel minder aan, vind je? Want we zitten in dezelfde cyclus sinds Vykas hoor :p Ik merk toch weinig verschil, buiten misschien qua alts klaar te krijgen.

Vykas release: main + 1 alt klaar voor Vykas HM. Andere alts bengelden achterop. Tijd tussen Vykas en clown gebruikt om die klaar te krijgen, main was paar weken na Vykas releasee 1492.5 en eigenlijk "klaar" tot Brel.
Clown release: main + 1 alt klaar voor clown. Eens main full lvl2 set was begonnen met chest-trade runs met alts. Tegen dan had ik main + 3 alts clown ready.
Brel normal release: main 1500 (met genoeg mats klaar om naar 1520 te pushen voor g5-g6 indien nodig), 3 alts 1490. Uiteindelijk main week1 gepushed naar 1520 om G5-G6 te doen.
Brel HM release: main 1560, 3 alts 1540.
Kayangel release: main 1580, 4 alts 1540.
Akkan release: main 1580, 1 alt 1580, 4 andere alts 1540 (plus wa extra itemslvls van fused leapstones, ik hone die voor de rest niet).
Momenteel: main 1605, 1 alt 1585, 4 andere nog steeds ~1540.

Enige verschil is voor sommigen misschien hoeveel alts ze pushen sinds ze beseffen hoeveel resources er nodig zijn om 1600+ te gaan. Mijn plan is tegen Voldis main 1620 + 1 alt 1600. Maar ik weet niet of ik het ga halen, sinds het zoveel resources zijn.
Het stramien is echter nooit doorbroken voor mij. Bij release 1 of meerdere alts klaar, en dan dezelfde content op alles ettelijke maanden blijven runnen. Enkel nu voor alts is dat het waarschijnlijk hun permanante parkeerspot is, waar ze vroeger toch nog met vertraging gepushed werden. Maar dailies/weeklies zie ik weinig tot geen verschil.
 
Ah ik bedoelde dat ik wat minder speel momenteel :)

Mijn main (slayer) is 1606 en striker is 1595 (maar kan eigenlijk makkelijk 1600 zijn, maar ben voor weapon aant sparen). Mijn striker heeft brel +25 en dat wordt een Akkan +20 , en zit met 3 mil shards, dus hopelijk kan ik dat wapen ook snel up krijgen ^^

Heb nog een wardancer en artist op 1580, dat zijn zowat mijn 4 "mains".

Mijn char 5 en 6 ben ik nog niet helemaal goed uit en speel ik eigenlijk amper op , zijn 1540.
 
Wat is er momenteel minder aan, vind je? Want we zitten in dezelfde cyclus sinds Vykas hoor :p Ik merk toch weinig verschil, buiten misschien qua alts klaar te krijgen.

Vykas release: main + 1 alt klaar voor Vykas HM. Andere alts bengelden achterop. Tijd tussen Vykas en clown gebruikt om die klaar te krijgen, main was paar weken na Vykas releasee 1492.5 en eigenlijk "klaar" tot Brel.
Clown release: main + 1 alt klaar voor clown. Eens main full lvl2 set was begonnen met chest-trade runs met alts. Tegen dan had ik main + 3 alts clown ready.
Brel normal release: main 1500 (met genoeg mats klaar om naar 1520 te pushen voor g5-g6 indien nodig), 3 alts 1490. Uiteindelijk main week1 gepushed naar 1520 om G5-G6 te doen.
Brel HM release: main 1560, 3 alts 1540.
Kayangel release: main 1580, 4 alts 1540.
Akkan release: main 1580, 1 alt 1580, 4 andere alts 1540 (plus wa extra itemslvls van fused leapstones, ik hone die voor de rest niet).
Momenteel: main 1605, 1 alt 1585, 4 andere nog steeds ~1540.

Enige verschil is voor sommigen misschien hoeveel alts ze pushen sinds ze beseffen hoeveel resources er nodig zijn om 1600+ te gaan. Mijn plan is tegen Voldis main 1620 + 1 alt 1600. Maar ik weet niet of ik het ga halen, sinds het zoveel resources zijn.
Het stramien is echter nooit doorbroken voor mij. Bij release 1 of meerdere alts klaar, en dan dezelfde content op alles ettelijke maanden blijven runnen. Enkel nu voor alts is dat het waarschijnlijk hun permanante parkeerspot is, waar ze vroeger toch nog met vertraging gepushed werden. Maar dailies/weeklies zie ik weinig tot geen verschil.

Hebt gij ne static? Wij zoeke ne nieuwe member sinds er ene gestopt is.

Akkan is op afspraak, de rest freewheelen we wa als iemand zin heeft om te spelen (kayangels, clowns, brels..)
 
Holy shit PTR op Korea, die class reworks zijn fucking ZALIG....
Wardancer ziet er echt zot uit xD

Reaper huge buffs, scrapper rework.... Damn....
 
Main is 1620, klaar voor voldis hm ^^ we zoeke nog altijd 1 extra member voor onze static, minimum 1600 :p

Helaas bennek den enigste belg da nog speelt denkek.
 
Terug
Bovenaan